![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Tenzij u dezelfde persoon bent als Duym, Darwin, Ali en List, met andere woorden: een mentaal andersvalide die van de dop is gehaald om op het secretariaat van de Lijst Vlaams Blok de hele dag hatelijkheden op het net te zetten, bent u op dit forum een volslagen neofiet (Grieks voor 'nieuwe plant'). Het is dan ook een raadsel waar u de pretentie haalt om iemand die hier al langer is de raad te geven op te hoepelen. Zoals ze in Brussel zeggen: Go f*ck your m*ther !
![]() |
![]() |
#84 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Hoezo is tweede kan een bewijs dat je niet dom bent? Belachelijk meiske. Haal eerst eens een deftige academische graad! Er zou een compleet verbod moeten komen op voor vrouwen. Die kunnen die wapens nauwelijks vasthouden. Misschien een Glock, maar dat is speelgoed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar een compleet verbod op vrouwen dat zie ik echt niet zitten. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() Nikita, geef geen antwoord op pol de mol. hij provoceerd, maar weet niet over wat hij klapt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Vreemdeling
|
![]() spider heeft gelijk,
hoepel op zeveraar quote="ToffeKnol"] Citaat:
Tenzij u dezelfde persoon bent als Duym, Darwin, Ali en List, met andere woorden: een mentaal andersvalide die van de dop is gehaald om op het secretariaat van de Lijst Vlaams Blok de hele dag hatelijkheden op het net te zetten, bent u op dit forum een volslagen neofiet (Grieks voor 'nieuwe plant'). Het is dan ook een raadsel waar u de pretentie haalt om iemand die hier al langer is de raad te geven op te hoepelen. Zoals ze in Brussel zeggen: Go f*ck your m*ther ![/quote] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af waar u deze stellingen vandaan haalt. Eigen ervaring??? Wat het wapenbezit betreft; als dat een nest 'extreem rechtsen' zijn, is dat een goed teken; die houden er een aan het debiele grenzende militaire discipline op na. Iets waar de 'groen-linksen' blijkbaar toch bang van zijn. Beiden zijn een stel idioten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() Paulus, waar haalt u de stelling dat Sportschutters iets hebben te zien met "een stel rechtsen"? Sinds wanneer wordt sport gelinkt met een politieke ideologie? Wat U geen sport vind, zoals het sportschieten, word door andes denkenden wel een sport genoemd. Ik persoonlijk vind stierenvechten, vissen, karate dan geen "sport". Karate , boksen kick-boksen en dergelijke zijn allen afgesteld op de mens. Dat van dat stel rechtsen zullen de linksen die daar lid zijn niet al te graag horen. Maar ja, het zou beter zijn om eens een kijkje te nemen in deze materie, en dan zijn mening te geven. Is is nogal de mode om meningen te verkondigen in een materie waar men niets vanaf weet, en dat is zielig.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
geachte heer Fernand, Bij deze deel ik u mede dat ik al jaren zelf sportschutter ben, en de materie dus wel ken. Spijtig dat u, zoals het mode is, niet een tekst op een deftige wijze leest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() Paulus de boskabouter, schreef:
geachte heer Fernan. Bij deze deel ik u mede dat ik al jaren zelf sportschutter ben, en de materie dus wel ken. Spijtig dat u, zoals het mode is, niet een tekst op een deftige wijze leest. U beweerd toch dat het een stel rechtesen zijn in de chapel. En wanneer u sportschutter bent, Dan moet U the Chapel ook kennen. En dan vind ik Uw opmerking over rechtsen en linksen in de sport een overtrokken item. Kwaadwilligen moeten niet gaan oefenen in een sportclub maar kunnen dit thuis doen. Nergens in de wet staat er dat u niet mag schieten met uw vergunt wapen in Uw woning. Dus een crimineel gaat niet oefenen in een schietclun. En rechtsen of linksen, die willen oefenen hebben andere mogelijkheden dan erkende schietclubs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ken the Chapel inderdaad, zelfs lid van. Je zal mij niet horen beweren dat de leden van die club allen extreem rechts zijn. Deze topic handelt over het sluiten van die club wegens vermeende extreem rechtse connecties en leden. Wat ik zei in dit zinnetje ; "Wat het wapenbezit betreft; als dat een nest 'extreem rechtsen' zijn, is dat een goed teken; die houden er een aan het debiele grenzende militaire discipline op na. " Let op het woord ALS. In feite is wat ik hier zeg nog vrij positief te noemen ivbm de discipline die nodig is in de omgang met wapens. Er is echter geen ontkennen aan dat een groot gedeelte van de sportschutters conservatief rechts genoemd kan worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
HONDERDEN sportschutters zitten nu in problemen omwille van de obsessies van Willockx. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
wat heb je nu in godsnaam aan het wekelijks afvuren van een paar kogels naar een rond schijfje. ![]() ![]() wat zijn de voordelen van zo'n "sport"?
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ali schreef:
Citaat:
1. Zelfdiscipline 2. Concentratie. 3. Lichaamsbeheersing. 4. Een scherp oog. Wat heb je het beoefenen van een andere sport? Voetbal; achter een bal aanlopen en als je hem eindelijk hebt terug wegschoppen. ![]() Al iets gehoord van schutterhooligans? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het spreekt je aan of niet. Er kunnen mij een hele reeks andere sporten gestolen worden. Wat heb je nu in godsnaam aan een hobby als het 'uitbouwen' van een oude BMW om er je dan de ganse dag in de straten van Antwerpen mee belachelijk te maken? We laten jullie toch ook doen? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Naar wie of wat laat ik in het midden. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Vreemdeling
|
![]() hè ali,
wat versta jij dan onder "sport" ? ,kickboxen, handtas pakken, beurzen snijden, carjackje spelen, brommertje pik, of ouwe pèkes pesten, ik geloof dat sommige van deze zelfs groepsporten zijn ,geef mij dan maar voetbal, fietsen en SPORTSCHIETEN |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Vreemdeling
|
![]() men doet zo lelijk tegenover de zogenaamde "rechts conservatieve sportschutter" maar welke sport zouden die zogezegde pacifisticsche vredesbetogers beoefenen die alles kort en klein slagen in brussel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Vreemdeling
|
![]() Het allerbelangrijkste in heel deze discutie is dat we niet mogen vergeten dat het hier wel degelijk in de eerste plaats gaat om een SPORT!
![]() Voor diegenen die het dan toch zo dringend anders willen zien ![]() Refresher course: A. An armed man is a citizen. An unarmed man is a subject. B. A gun in the hand is better than a cop on the phone. C. Colt: The original point and click interface. D. Gun control is not about guns; it's about control. E. If guns are outlawed, can we use swords? F. If guns cause crime, then pencils cause misspelled words. G. Free men do not ask permission to bear arms. H. If you don't know your rights, you don't have any. I. Those who trade liberty for security have neither. J. The United States Constitution (c) 1791. All Rights reserved. K. What part of "shall not be infringed" do you not understand? L. The Second Amendment is in place in case they ignore the others. M. 64,999,987 firearms owners killed no one yesterday. N. Guns only have two enemies: rust and liberals. O. Know guns, know peace and safety. No guns, no peace nor safety. P. You don't shoot to kill; you shoot to stay alive. Q. 911 - government sponsored Dial-a-Prayer. R. Assault is a behavior, not a device. S. Criminals love gun control - it makes their jobs safer. T. If guns cause crime, then matches cause arson. U. Only a government that is afraid of its citizens tries to control them. V. You only have the rights you are willing to fight for. W. Enforce the "gun control laws" we have, don't make more. X. When you remove the people's right to bear arms, you create slaves. Y. The American Revolution would never have happened with gun control. Z "A government of the people, by the people, for the people..." PLEASE PASS THIS 'REFRESHER TO 10 FREE CITIZENS ![]() |
![]() |
![]() |