![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Schietstand The Chapel in Sint Niklaas werd op instigatie van F. Willockx gesloten terwijl er NOOIT problemen in of rond zijn geweest.
Aanleiding is een artikel in het schandaalblad Humo waarin C. De Schutter vertelt dat hij vroeger(in 96)daar over de vloer kwam. Dat is dus al l�*ng geweten en nu ineens krijgt de politiek-correcte burgemeester van Sint Niklaas daar zogezegd weet van! Nee het gaat hier over een hetze die links of groen-links voert tegen-legaal- privé wapenbezit-en gebruik. Dat ze dat dan ineens vlakaf zeggen en het afschaffen want dat is uiteindelijk hun bedoeling. Inbrekers en ramkrakers zullen bijzonder verheugd zijn over dit precedent. Wat vinden jullie daarvan? Honderden gezagsgetrouwe burgers op kosten jagen voor allerlei attesten en dan de boel opdoeken op basis van een tijdschriftartikel!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een geste voor spirit dat onlangs weer eens gepiept heeft over totaalverbod op wapenbezit.
Zieligaards, niet meer dan dat.
![]() |
#3 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waarom moet een individu een PC of een TV in huis hebben? Een vergunde sportschutter-zoals ikzelf-heeft geen draagvergunning zoals dat heet en loopt dus NOOIT gewapend rond. Ik zal u dus nooit in uw praktijk komen overvallen als ik eens prozac nodig heb ![]() ![]() [/i] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Weet je wat ik denk, Microstaaf? Dat jij en veel van je geestesgenoten alleen "voor de sport" gaan schieten om later des te meer mensen te kunnen neerleggen. In se is dit al een argument te over om het privébezit van wapens volledig te verbieden: dat het altijd de meest gestoorde zonderlingen zijn die de edele sport van het schieten beoefenen.
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een gezonde sportbeoefening zoals ik die bedrijf is véél beter dan uw pillenrommel. Je bent dus geen dokter maar maakt wel de diagnose dat ik een nutcaseben. Nogmaals: ik loop daar NIET mee rond, véél te gevaarlijk voor mij, criminele allochtonen e.d. zouden het mij wel eens kunnen afpakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementslid
|
![]() [quote="ToffeKnol"][
Ik dacht dat een sportschutter een sport beoefende. Maar nee, het is "om zich te verdedigen". /quote] Nog nooit van judo en karate gehoord? Dat zijn ook sport-disciplines die ingeval van nood nuttig kunnen zijn als zelfverdediging. Met de sportschutterij is het niet anders dus daar gaat uw argument. De Belgische wet geeft mij de mogelijkheid om op perfect legale wijze een vuurwapen in huis te hebben dus waarom zou ik dat niet doen? O ja, en laat u door een"gestoorde zonderling"eens iets vertellen: De familie Toffe-Knol zit rustig thuis tv te kijken en ineens stormt er een geweldenaar binnen die uw vrouw begint te verkrachten. Zoudt ge dan liever niets in huis hebben om die daarmee te doen stoppen of geeft ge die het adres van een psycholoog om daar eens een"indringend"gesprek mee te hebben?(ge ziet, ik blijf in de medische sector). |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Michroscoop, we moeten hier de waarheid ook niet te veel relativeren hé..zomaar Humo als dé boosdoener aanduiden is toch wel wat simplistisch.
Het is toch zo dat Carl de Schutter en Albert Barrez, beiden bekend van het assisenproces Van Noppen, er hebben geoefend ZONDER dat ze GEREGISTREERD waren. Bovendien werd er een onderzoek uitgevoerd door de procureur, waarna de vergunning effectief ingetrokken werd. Er werd dan nog eens vastgesteld dat één van de verantwoordelijken zich bezighield met internationale wapenhandel. SLUITEN DUS DIE KEET !! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat is er mis met wapenhandel? FN doet dat ook hoor en dat is het troetelkindje van de o zo vredelievende PS.SLUITEN DIE WAALSE KEET! Het is altijd hetzelfde: omwille van 1 persoon op 1000 die een misstap begaat moeten 999 het bekopen, in dit geval dan nog alleen vanwege politiek-correcte kwezelarij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() ToffeKnol, een baseball bat is ook een wapen, een mes is ook een wapen en een ezelskaakbeen is ook een wapen. Wat gebeurt is in The chapel, is een hetze van onze vriend Freddy Willocx. Moeders mooiste heeft reeds HEEL lang problemen met the chapel. reeds van voor deze Schuttersclub anex LEGALE wapenhandel nog in de televisieantennes deed. Moeders mooiste heeft nu een feit gevonden om zijn persoonlijke vijand (Ivens), een goede peer te stoven. En de provinciegouverneur doet natuurlijk mee. ONDANKS DEZE OOK EEN SCHUTTER IS.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() En Weet je, Jongen jij weet niets. The Chapel is een Schuttersvereniging waarvan de Oprichter de uitbater van de ERKENDE WAPENWINKEL is. Voordat U wat op dit forum zet zou u beter eens gaan luisteren en weten waarover U spreekt. Ikzelf was lid van deze club van 1992 tot 1998. En beste vrienden DE POLITIE VAN SINT-NIKLAAS kwam daar steeds oefenen op het derde verdiep. Dat was voor hen voorbehouden. Dus alle politieagenten hun wapen afnemen?????
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() Beste Fernand, mijn hersenen werken wel degelijk en zeker beter dan de uwe. Verkondigdt met dt ?? Jonge jonge en uw vergelijkingen...de politie kwam er inderdaad ook schieten, maar wel legaal en geregisteerd wat men van die andere 2 kornuiten niet kan zeggen. En kan u mij ook eens uitleggen wat een pattanschiller is ?? Groeten van een mens met hersenen..zuip wat minder dan zouden de uwe zo verschrompeld niet zijn, en nu uw clubke gesloten is heb je misschien af en toe eens tijd om een boek vast te nemen en uw nederlandse taal wat bij te schaven...Hihihi in uw plaats zou ik niet meer op dit forum durven verschijnen of was het verscheinen ? Dedju, nu krijg ik het ook al...tijd om te gaan schieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ToffeKnol schreef:
Citaat:
Maar blijkbaar wordt het pas de laatste jaren een probleem. De wapenwet is herhaaldelijk aangepast en strenger geworden maar blijkbaar zonder resultaat. Nog steeds zijn 2/3 van de wapens illegaal in bezit. Trouwens de Oost-Europese maffia heeft lak aan de Belgische wet. Iemand een idee hoeveel van de schietaccidenten in het crimineel milieu gepleegd worden en hoeveel door zotten die bewapend rondlopen? Tenzij u ook juweliers onder die zotten wilt klasseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Weetje, het verschrompelen van de hersenen heeft mischien wat te doen met de ouderdom. en het schelden dat zullen we van u Met veel hersenen wel kunnen leren. uw hersenen produceren alleen snot. En gast ge moet eens leren lezen. U kan beter schelden dan lezen geloof ik.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Veronderstel eens heel even dat een aangevallen juwelier zijn overvaller dodelijk vloert met een goedgemikte karateslag... Wordt die sport dan ook verboden?
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() Ooh ja Luddo, jij bent volgens mij nog dommer dan Fernand. Wat een argument om uw standpunt te verdedigen...Ik heb er ook zo nog een paar. Als ze morgen een dief doden met een vishengel moeten we de vissport afschaffen, of als ik hem bijvoorbeeld de keel oversnij met één van mijn speelkaarten (de joker lijkt mij hier wel uiterst geschikt voor) dan kunnen we de kaartsport ook verbieden..Pfff, kom toch eens met iets anders af man.
En Fernand, je bent een moedig man...voor de tweede keer op rij slaag je er in om een reactie vol schrijffouten te publiceren. Ik ben nu al één van je hevigste fans. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Weetje, U bent een zielig man. Wanneer verstand wordt gemeten aan schrijffouten bent u inderdaad het grootste licht. Maar aan uw replieken te zien, hebt u geen licht. U bazelt na wat U gelezen hebt. U hebt zelf geen eigen mening. En slappe jan, ik ga voor u mijn spelling zeker niet controleren.
Te lullig in uw argumentatie. U ligt zeker met het groene boekje voor u om geen foutjes te maken. ![]() |
![]() |
![]() |