![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Gouverneur
|
![]() we blijven elkaar aanvullen
![]() The fake refugee images that are being used to distort public opinion on asylum seekers Citaat:
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Vis, ik ben van mening dat wij de vluchtelingen moeten helpen.
Maar is het nodig ze aan ons sociaal netwerk te hangen? Waarom zijn "luxe" kampen aan de grens met voorzieningen van alles zo'n slechte zaak? Waarom dient zich een permanent verblijf voor te doen? Een tijdelijk verblijf tot daar aan toe, maar wederom, waarom via aan het sociale netwerk te hangen? Kan het niet via andere methodes, zoals luxe kampen tot de oorlog is opgeklaard? Daarin de olifant in de kamer erkennen en inzien dat grondstoffen schaars zijn. We moeten maar zoveel mensen kweken zoals de voorziening ons voorziet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da Saoudies zijn reuzenhallen aan het bouwen in de woestijn...waar ze kunnen in skieën, er zijn ook luxe-tentenkampen met air-conditioning die slechts gebruikt worden om de duizenden bedevaarders die éénmaal per jaar langs komen op te vangen enz. Die zaken deden de ronde, met de nodige foto's onlangs op het internet!
Maar met al hun geld voor hun eigen miserie-moslims zorgen? Neen, dat moeten die domme blanke ongelovigen maar doen. En ze proberen ons er nog in te verzuipen ook! Buiten met die invallers en terugsturen naar daar waar hun leven niet echt in gevaar is. En zo ver als hier moeten ze daarom echt niet komen! Laatst gewijzigd door andev : 2 februari 2016 om 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Medelijden opwekken met fake foto's, we gaan er elkaar de bek niet over open breken hé? Bij dergelijke issues, die zoveel emoties oproepen, is het de normaalste zaak van de wereld dat beide kampen alles uit de kast halen om hun eigen gelijk te halen. En ik blijf erbij (louter om me heen kijkend), hoe meer moslims een samenleving telt, hoe meer terreur, ongelijkheid, zelfgekozen segregatie, armoede, aanslagen, fundamentalisme etc... En hoe groter de kans vroeg of laat op een Syrië-scenario te worden getrakteerd...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Medelijden opwekken met fake foto's, we gaan er elkaar de bek niet over open breken hé? Bij dergelijke issues, die zoveel emoties oproepen, is het de normaalste zaak van de wereld dat beide kampen alles uit de kast halen om hun eigen gelijk te halen. En ik blijf erbij (louter om me heen kijkend), hoe meer moslims een samenleving telt, hoe meer terreur, ongelijkheid, zelfgekozen segregatie, armoede, aanslagen, fundamentalisme etc... En hoe groter de kans vroeg of laat op een Syrië-scenario te worden getrakteerd...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Partijlid
|
![]() Alles gaat goed.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() Met om en bij een paar miljoen die in Europa geraakt zijn, is die oversteek betrekkelijk veilig blijkbaar.
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#91 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zolang die niet stopt, zullen vluchtelingen blijven komen en blijven 'blijven'. Hoe sterker ze in het sociale netwerken allerhande verankerd geraken, hoe 'smoother' de integratie. Door ze af te zonderen in kampen buiten de maatschappij, creëer je natuurlijk ongelooflijk veel problemen. Een op grondstoffen gebaseerde economie is op dit moment nog een utopie. Los van het feit dat grondstoffen hoeveelheid an sich niet het probleem is, wel de verdeling ervan.
![]() |
![]() |
#92 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat aantal moslims in samenleving betreft... Kijk ook eens naar Indonesië en Myanmar. Wat de bevolking in moslimlanden in midden oosten betreft... Die willen vooral rechtvaardigheid.
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wake up man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stuur uw madam eens, al dan niet gesluierd, naar een moslimland, 's kijken hoeveel rechtvaardigheid zij zal ondervinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Libanon, Jordanië en Turkije. En velen lopen na jaren daar te zitten zonder enig vooruitzicht inderdaad door. Zou ik ook doen.
![]() |
![]() |
#96 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/2005...hristian_girls Foto's stonden er in 2005 op het net, maar ik vind ze niet meteen terug, het is te zeggen, niet van die drie... In ieder geval hadden ze één hoofd aan een kerk gelegd en de andere aan het dorp van de meisjes...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze willen vooral overal meer islam. Onbegrijpelijk, dat volkje. Ze kunnen geen zin uitspreken zonder er Allah bij te betrekken. En ik heb het hier heus niet over jihadisten maar over de gewone man/vrouw in de straat. Compleet gebrainwashed, niks mee aan te vangen. En dat gaan ze hier oplossen met een cursusje waarin staat dat een ongesluierde vrouw niet betekent dat ze seks wil? Zelfs als ze naast de lijken van hun naasten liggen te huilen roepen ze bij Allah dat ze wraak zullen nemen als Allah het wil. Waarbij ik me dan steevast afvraag of ze dan ook niet gewoon kunnen aanvaarden dat het dan toch ook maar Allahs wil is dat hun naaste gedood werd... Niks mee aan te vangen. We zijn er vet mee...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
NOT WELCOME! Dat is wat de meerderheid zegt en denkt, aanvaard een democratie of migreer naar het kalifaat. Laatst gewijzigd door Peche : 3 februari 2016 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje de redenering van de atoombommen op Japan! Waren die niet uitgegooid, hoeveel slachtoffers zouden de Jappen dan wel niet gemaakt hebben in de volgende jaren? En niet bij zichzelf maar bij een ander! Men kan hypocriete "schande" roepen bij die zienswijze. Maar wie geeft de oplossing voor het probleem nu? We gaan ze integreren, we gaan ze allemaal werk geven, we passen ons voortdurend meer en meer aan aan hen en hun godsdienst en gebruiken, ze zullen onze maatschappijen "verrijken" enz Wie gelooft die zatte zever nog? Hoeveel decennia moeten we wachten op de verwezenlijking daarvan...en eindigen in de Nieuwe Middeleeuwen! Laatst gewijzigd door andev : 3 februari 2016 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoogopgeleide mensen moeten toch iets beter kunnen regelen. |
|
![]() |
![]() |