![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() ik krijg eerder de indruk dat de PV pas zal opgesteld worden nadat ze bij de politie de klacht binnen hebben, zodat uit het PV alvast elk feit in de klacht kan weggelaten worden om zo de klacht te ontkrachten ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Heb je ooit de mogelijkheid onderzocht dat er hier misschien wel eens echte racisten zouden kunnen zitten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De overtreder is opgeroepen om verhoord te worden door de politie. Als hij schrik heeft voor een PV kan hij maar beter verschijnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() daar zal de rechter over moeten gaan, maar je kan toch geen grijze zone laten voor politiediensten met oppakken of aanhouden van mensen zonder papertrail ??? dat is vragen voor mistoestanden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het volgende terug: http://www.demorgen.be/binnenland/ag...l-dj-b0255a3b/ Een agent heeft zondagavond zijn elleboog gebroken bij de arrestatie van Faisal Chatar, radio-dj van Studio Brussel. Chatar beweert dat hij slachtoffer werd van politiegeweld. Voor alle duidelijkheid, de journalistiek maakt soms fouten. Het zou kunnen gaan om een arrestatie gezien de betrapping op heterdaad maar dit wil zeggen dat het parket er zeker gevolg aan moet geven.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 5 februari 2016 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een papertrail is er altijd. Zelfs als je maar even in een combi komt te zitten en je jouw identiteit niet wil of kan bevestigen.
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ps er was dus wel een arrestatie (jouw quote hierboven) , maar geen PV (woordvoerster DS) Laatst gewijzigd door Anna List : 5 februari 2016 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik dan 's zondags wakker werd en ik zat opgesloten in Wilrijk dan kon ik kiezen, met de adjunct-commissaris mee naar 'den Antwarp' gaan zien of wachten tot hij terug was. In die tijd zag ik dan al eens een voetbalmatch.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt. Ondertussen zijn er nieuwe feiten in het nieuws gekomen. Voor zover ik weet maken de journalisten dikwijls de fout door te spreken van een aanhouding of arrestatie. Een woordvoerder van de politie mag die fouten niet maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je bedoelt toch niet die agent die zijn elleboog brak ? is er daarvoor al causaal verband aangetoond ? of is die agent mss over de eigen voeten gevallen en ongelukkig neergekomen ? (waarbij ik zelfs nog NIET suggereer dat de betrokkene mogelijk onder invloed was) ... soit, hoe je het ook draait of keert, en zeker als zoals jij het ziet, onze agenten allemaal zo'n voorbeeldjes van goed gedrag zijn ... waarom steigert de politievakbond dan stevast bij elk voorstel voor een BORSTCAMERA voor elke agent ??? met zo'n borstcamera zouden de beweringen van deze relschopper toch veel makkelijker ontkracht worden, niet? ... nu is het telkens de politie die mediagewijs in verdediging moet, en zo is communicatie en media nu éénmaal, daar is altijd imagoschade door. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gij zijt ne racist en ik houd mijn fone zoveel vast als ik wil, ik provoceer want ik ben troetel allochtoon en werk op de radio. Flikken fuck off ik ben Marokkaan met werk op BRT. Ik ben de man. En dan een paar minuten later een beetje den bak in, en nog wat later verwondingen verzinnen. Jongen toch zo lopen er dertien in een dozijn.
![]() |
![]() |
#100 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |