Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2005, 14:01   #81
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid

Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
ik vraag me trouwens af waarom zo veel mensen er wel komen zien maar zich niet reggen. ik zou nog beginnen denken dat de drempel te hoor ligt.
Wel, om te beginnen zou ik ipv fora te bezoeken de stapel papier die hier links van mij ligt, eens dringend moeten gaan bekijken, kwestie van een keer geslaagd te zijn en zo...

Citaat:
en wat moet ik me voorstellen bij 'voordeel van de twijfel'.
Niets, 'k vond dat gewoon mooi klinken.
Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 14:10   #82
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zijne Heerlijkheid
Wel, om te beginnen zou ik ipv fora te bezoeken de stapel papier die hier links van mij ligt, eens dringend moeten gaan bekijken, kwestie van een keer geslaagd te zijn en zo...
mja, ik ook.

succes alleszins.
Citaat:
ik zal je het voordeel van de tijfel geven en aannemen dat er niks meer achter zat.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by ingenious on 31-05-2005 at 15:11
Reason: al zoveel posts en toch nog fout quoten.
--------------------------------

Citaat:
mja, ik ook.

succes alleszins.
Citaat:
ik zal je het voordeel van de tijfel geven en aannemen dat er niks meer achter zat.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
mja, ik ook.

succes alleszins.

Niets, 'k vond dat gewoon mooi klinken.[/quote]
ik zal je het voordeel van de tijfel geven en aannemen dat er niks meer achter zat.[/size]
[/edit]

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.

Laatst gewijzigd door ingenious : 31 mei 2005 om 14:11. Reden: al zoveel posts en toch nog fout quoten. :?
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 14:16   #83
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
volgens mij is hij eigenlijk vooral geïntresseerd in mijn genen, maar durft hij dat niet rechtuit te vragen. waarom zou hij anders mijn foto willen zien?
FREEZE! SHOOT TO KILL OR DIE
Today he has no means, he's alone and anonymous
But written in his cells he has got the marks of the genius
I'm looking for this man to sell him to other men
To sell him to other men at ten times the price at least
I'm looking for this man who knows the rules of the game
Who's able to forget them to realize my aim
I'm looking for this man to make us rich and famous

One - You lock the target
Two - You bait the line
Three- You slowly spread the net
And four - You catch the man

(met dank aan F242)
Oud 31 mei 2005, 17:11   #84
genehunter
Gouverneur

genehunter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door genehunter
bla bla bla ik krijg nog medelijden met u blablabla
Ik heb al medelijden met u
AAaaaii, --- dies with a dagger in his heart---

Citaat:
Een fout die wel meer voorkomt in die middens

(ondergetekende is zelf ingenieur)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Het gaat wel degelijk over 98,7 % dna overeenkomst , en dat is een bewijs ?
Dan zeg ik als bewijs nog liever ; een tafel is een hond want een hond heeft ook 4 poten .
genehunter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 17:31   #85
Schaduwjaagster
Vreemdeling

Standaard

Volgens mij zijn al die blokkers hier 'watjes'
Ik woon zelf nu al meer dan 6 jaar in Antwerpen, ik kom in Berchem op het Kiel, Den Dam, Seefhoek. En al 6 jaar niets meegemaakt.
Het zal ook een beerte aan uzelf liggen zeker?
En nee ik ben niet de enige, vele vriendinnen zijn na dat ze hier op kot zaten blijven plakken en die komen ook buiten.
Bende 'WATJES'
Schrik om in Berchem buiten te komen HAHA![edit]
[size=1]After edit by Schaduwjaagster on 31-05-2005 at 18:32
Reason:

Ik woon zelf nu al meer dan 6 jaar in Antwerpen, ik kom in Berchem op het Kiel, Den Dam, Seefhoek. En al 6 jaar niets meegemaakt.
Het zal ook een beerte aan uzelf liggen zeker?
En nee ik ben niet de enige, vele vriendinnen zijn na dat ze hier op kot zaten blijven plakken en die komen ook buiten.
Bende 'WATJES'
Schrik om in Berchem buiten te komen HAHA![/size]

Het zal ook een beerje aan uzelf liggen zeker.
Bende 'WATJES'
Schrik om in Berchem buiten te komen HAHA![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Schaduwjaagster : 31 mei 2005 om 17:32.
Schaduwjaagster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 17:35   #86
genehunter
Gouverneur

genehunter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bende 'WATJES'
Ja, ik ben een watje , boehoehoeeoe...

-- het ontkenningssyndroom "Maar waarom stemt gij rechts, er zijn geen problemen met alochtonen"---
Dan zeg ik als bewijs nog liever ; een tafel is een hond want een hond heeft ook 4 poten .
genehunter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2005, 17:39   #87
Schaduwjaagster
Vreemdeling

Standaard

Ik heb daar geen problemen mee nee.
Dat er problemen zijn geef ik toe.
Maar dat zal zelfs Groen niet ontkennen.
Schaduwjaagster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2005, 16:52   #88
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
er misschien eens 's avonds rondlopen zien of je weer niets merkt in de buurt van de driekoningenstraat vreemd hoe een heel gezellige straat op 10 jaar kan verloederen
Ik heb die driekoningenstraat nooit een gezellige straat gevonden, ook 20 jaar geleden niet
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2005, 17:41   #89
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Waren het Marokkanen of Turken die je vriendin nariepen?

De Statiestraat en Driekoningenstraat zijn hoofdzakelijk in handen van Turken, maar het naroepen van wat vrouwelijk is met "sale putte" of "hoer" is het waarmerk van de Marokkaan.
Modale Turk zou zoiets niet zeggen, waarschijnlijk omdat zijn zuster ook geen hoofddoek draagt.

Berchem is Gangsta City éh, je weet maar nooit.
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2005, 20:28   #90
myrdjinn
Burgemeester

myrdjinn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Maar waarom stemt gij rechts, er zijn geen problemen met alochtonen"
zelfs al zijn er problemen met een bepaalde groep allochtonen, dan nog kies ik ervoor om rationeel te werk te gaan itt onder controle te staan van mijn xenofobie.
myrdjinn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2005, 20:53   #91
Abiogenesis
Lokaal Raadslid

Abiogenesis's schermafbeelding

Standaard

Toen ik enkele jaren geleden een politiek debat heb gevolgd in Antwerpen, met ondermeer Coveliers en Dewinter, zat daar zo een mega-lelijk wijf van Agalev te verkondingen dat zij geen schrik had om 's avonds in haar eentje over straat te lopen. Natuurlijk niet, misschien krijgt ze eindelijk eens een beurt dacht ik in mezelf, maar dat kon ik nog net terug inslikken.

Toen ik haar er op wees dat mooie vrouwen regelmatig nageroepen of geambeteerd worden, was dit nog zever in haar ogen, toen meerdere vrouwen/meisjes (net als een van mijn vriendinnen) uit het publiek, dat totaal NIET Vlaams Blok gezind was, dit beaamde is ze maar overgestapt op iets anders...

Ik ga hiermee misschien woedende vrouwen op mijn hals krijgen maar het is nu eenmaal zo. Zeker als een mooie vrouw in de zomer wat meer bloot laat zien. Dan is het hek helemaal van de dam. Dan zijn het in sommige mannen hun ogen toch maar hoeren of sletten.

Mooie vrouwen worden wel eens nagefloten door bouwvakkers, maar sommige bevolkingsgroepen proberen verder te gaan dan fluiten alleen! En de mannen die denken dat ik zever: ga eens op stap met een lekker wijf in plaats van met je bomma!
Oud 22 juni 2005, 21:02   #92
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abiogenesis
Toen ik enkele jaren geleden een politiek debat heb gevolgd in Antwerpen, met ondermeer Coveliers en Dewinter, zat daar zo een mega-lelijk wijf van Agalev te verkondingen dat zij geen schrik had om 's avonds in haar eentje over straat te lopen. Natuurlijk niet, misschien krijgt ze eindelijk eens een beurt dacht ik in mezelf, maar dat kon ik nog net terug inslikken.

Toen ik haar er op wees dat mooie vrouwen regelmatig nageroepen of geambeteerd worden, was dit nog zever in haar ogen, toen meerdere vrouwen/meisjes (net als een van mijn vriendinnen) uit het publiek, dat totaal NIET Vlaams Blok gezind was, dit beaamde is ze maar overgestapt op iets anders...

Ik ga hiermee misschien woedende vrouwen op mijn hals krijgen maar het is nu eenmaal zo. Zeker als een mooie vrouw in de zomer wat meer bloot laat zien. Dan is het hek helemaal van de dam. Dan zijn het in sommige mannen hun ogen toch maar hoeren of sletten.

Mooie vrouwen worden wel eens nagefloten door bouwvakkers, maar sommige bevolkingsgroepen proberen verder te gaan dan fluiten alleen! En de mannen die denken dat ik zever: ga eens op stap met een lekker wijf in plaats van met je bomma!
en omdat je eens nagefloten of nageroepen wordt is het gevaarlijk op straat? als je daarom al niet meer alleen over straat durft...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2005, 21:03   #93
Abiogenesis
Lokaal Raadslid

Standaard

Eens nagefloten/gekeken is (bijna) de normaalste zaak van de wereld, lastiggevallen worden niet![edit]
[size=1]After edit by Abiogenesis on 22-06-2005 at 22:04
Reason:

Eens nagefloten/gekeken is (bijna) de normaalste zaak van de wereld, lastiggevallen worden niet![/size]

Eens nagefloten gekeken is (bijna) de normaalste zaak van de wereld, lastiggevallen worden niet![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 22 juni 2005 om 21:04.
Abiogenesis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2005, 21:08   #94
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Abiogenesis

Gefeliciteerd met je vrouwvriendelijke opinies... (juist wat je zélf aan anderen verwijt, toevallig...of niet toevallig?)
Oud 22 juni 2005, 21:13   #95
Abiogenesis
Lokaal Raadslid

Standaard

Ik zal u "mijn" verhaal doen, dat het misschien eens duidelijk wordt... Ik had hier eerst geen zin in, maar het minimaliseren werkt dik op mijn systeem!

Het is van een 4-tal jaren geleden in Antwerpen ergens een van die zijstraatjes van de Meir.

Een vriendin van mij werd door 4 jongemannen van allochtone afkomst zowat omsingeld. Eerst was het nog van "je bent een mooi meisje", maar al vlug ging het helemaal de andere kant op "je moet ons allemaal eens pijpen", "je ziet er toch uit als een hoer"... noem maar op. Ze heeft waarschijnlijk nog zeer veel geluk gehad dat er nog volk in die straat liep of ze hadden misschien de woorden in daden omgezet! (ze had enkel een blauw oog nu... en die aangifte heeft natuurlijk ook niets opgeleverd...)

Dit is in het linkse kamp hun ogen natuurlijk onzin en gebeurt zelden!!! Ook Vlamingen doen dit evenveel, etc... (zal ik de reacties hier maar al zetten zeker?)
Oud 22 juni 2005, 21:13   #96
Abiogenesis
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Gefeliciteerd met je vrouwvriendelijke opinies... (juist wat je zélf aan anderen verwijt, toevallig...of niet toevallig?)
ja natuurlijk, er mag niet gezegd worden dat er mooie en minder mooie vrouwen zijn... Dat mag je enkel denken he... Hoort dit ook tot politiek correct denken? Val ik vrouwen lastig als ik zeg dat er mooie en minder mooie zijn? Ben ik dan vrouwonvriendelijk? Precies of de vrouwen hebben geen voorkeur naar mannen toe.[edit]
[size=1]After edit by Abiogenesis on 22-06-2005 at 22:16
Reason:

Citaat:
ja natuurlijk, er mag niet gezegd worden dat er mooie en minder mooie vrouwen zijn... Dat mag je enkel denken he... Hoort dit ook tot politiek correct denken? Val ik vrouwen lastig als ik zeg dat er mooie en minder mooie zijn? Ben ik dan vrouwonvriendelijk? Precies of de vrouwen hebben geen voorkeur naar mannen toe.[/size]

[size=1]After edit by Abiogenesis on 22-06-2005 at 22:15
Reason:

Citaat:
ja natuurlijk, er mag niet gezegd worden dat er mooie en minder mooie vrouwen zijn... Dat mag je enkel denken he... Hoort dit ook tot politiek correct denken? Val ik vrouwen lastig als ik zeg dat er mooie en minder mooie zijn?[/size]

Citaat:
ja natuurlijk, er mag niet gezegd worden dat er mooie en minder mooie vrouwen zijn... Dat mag je enkel denken he...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 22 juni 2005 om 21:16.
Abiogenesis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2005, 22:17   #97
Franz Ritter Von Epp
Banneling

Franz Ritter Von Epp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EL TURCO
Modale Turk zou zoiets niet zeggen, waarschijnlijk omdat zijn zuster ook geen hoofddoek draagt.

*knip*

Gelieve uitlatingen als deze achterwege te laten.
[edit]
[size=1]After edit by tronca on 23-06-2005 at 05:26
Reason:

Citaat:

*knip*

Gelieve uitlatingen als deze achterwege te laten.
[/size]

Citaat:

Hoog tijd om er eens een "barbecue" te organiseren... [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door tronca : 23 juni 2005 om 04:26.
Franz Ritter Von Epp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juni 2005, 22:46   #98
filosoof
Banneling

Standaard

Abiogenesis,
-Wééral een verhaal "van iemand anders gehoord" en
-gebracht door iemand die al direct wil duidelijk maken dat ze niet "tot het linkse kamp behoort"
Als je geschiedenis studeerde zou je zélf de conclusie trekken dat je post niet kan weerhouden worden als een bewijs voor een feit en politiek gekleurd is...
Je moet eens "la rumeur d'Orléans" in Google intikken...[edit]
[size=1]After edit by filosoof on 22-06-2005 at 23:49
Reason:

Abiogenesis,
-gebracht door iemand die al direct wil duidelijk maken dat ze niet "tot het linkse kamp behoort"
Als je geschiedenis studeerde zou je zélf de conclusie trekken dat je post niet kan weerhouden worden als een bewijs voor een feit en politiek gekleurd is...
Je moet eens "la rumeur d'Orléans" in Google intikken...[/size]

[size=1]After edit by filosoof on 22-06-2005 at 23:48
Reason:

Abiogenesis,
Je moet eens "la rumeur d'Orléans" in Google intikken[/size]

Abiogenesis,
Als je geschiedenis studeerde zou je zélf de conclusie trekken dat je post niet kan weerhouden worden als een bewijs voor een feit en politiek gekleurd is...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door filosoof : 22 juni 2005 om 22:49.
Oud 22 juni 2005, 23:40   #99
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Kijk Schoofzak, ik ga ook voor niemand opzij, ik geef mijn portefeuille of autosleutels nie zomaar af, ik zou er nie mee kunnen leven dak mij als ne laffen hond heb laten overvallen.

Liever de kliniek in met 20 hechtingen en wa kneuzingen hier en daar dan ze ook maar 1 euro vrijwillig te geven.

Ik ben tot hiertoe ook al in zo'n paar situaties geweest waarin ze in meerderheid t.o.v. mij alleen of mij en ne kameraad stonden. Wij hebben in zo'n situaties nog nooit als eerste ne stap opzij gezet. en tot hiertoe hebben we dat altijd al zonder geweld te gebruiken kunnen oplossen, geen fysisch geweld. Maar wel door te tonen dat ge gene schrik hebt, en dat ge heel gewelddadig zult toeslaan zodra ze ook maar hune vinger uitsteken.

In 2 van die situaties was de spanning te snijden, en moesten ze afdruipen, het was dat of weten dat het in de kliniek ging eindigen en dat alleen door bodylanguage.

Ik kan u zeggen dat ge zelden witte marokannen ziet, maar die exemplaren trokken bleek af ik kan het u verzekeren.

Fan-tas-tisch!! Die fantasie van de jeugd toch! Mijn god!
"en ik zou ze verrot slaon, die klootzakken. Als ik maar nie me pindakaas vergeten was, vanmorgen.."
Oud 22 juni 2005, 23:42   #100
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koriander
HAHA , wat een bullshit allemaal,
eerst stem je vlaams blok en daarna wordt je e rraar van dat de mensen agressief tegen jou zijn ,
tuurlijk zien ze de schrik in jou ogen,
je bent een niet-blanke racist,
een overloper,
die hier nog evenementen komt uitvinden om de sfeer nog meer te verpesten,
en je vriendin is inderdaad een hoer om met jou een relatie te hebben,
een overloper,
eerst vergast
*knip*

Beledigingen aan het adres van andere forumleden zijn hier niet toegestaan.
[edit]
[size=1]After edit by tronca on 23-06-2005 at 05:27
Reason:

Citaat:
eerst stem je vlaams blok en daarna wordt je e rraar van dat de mensen agressief tegen jou zijn ,
een overloper,
een overloper,
eerst vergast
*knip*

Beledigingen aan het adres van andere forumleden zijn hier niet toegestaan.
[/size]

Citaat:
een overloper,
een overloper,
eerst vergast
sukkel.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door tronca : 23 juni 2005 om 04:27.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be