![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() Toch opvallend dat burgervaders van partijen met de meeste zuilen en vakbond verbonden het meest van mening zijn dat hun stad, gemeente niet in aanmerking komt voor het spreiding plan. Hypocriet!!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Is dat nu niet om van omver te vallen? Men spreekt van een land met hoge suïcidecijfers maar anderzijds zijn er mensen die hardòp zeggen: ik wil echt niet terug, het mag voor mij stoppen ofte: ik wil het niét meer meemaken (want ik heb er geen goed oog in). Ben ik nu de enige die dit bloedstollend vind? Als beleidsmaker moet je zoiets maar te horen krijgen over je politiek programma "ik moet het gelukkig niet meer meemaken". Als compliment kan dat tellen!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Straatbeeld verandert - onherkenbare talen - veel te luid gebruik van de gsm - overlast - meer vuil op straat of op openbare plaatsen (ook in openbaar vervoer) - dreigende en provocerende blikken �* la "stoort het u dat ik hier in uw land ben, tis nu ook van mij!?!" - dan heb ik het nog niet over constant aangesproken worden omdat men de weg naar het ocmw zoekt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |