![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En btw, het is het "de Lindeplein" (mij zeer goed bekend, want ik ben 300m verder, naar school geweest)
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 17 maart 2016 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het begon allemaal over circuits.....waarop ik stelde dat ik dat nog niet direct zie worden aangelegd in ons land gezien er al mensen zijn die klacht indienen als er wat te veel lawaai wordt gemaakt in een crèche.....dat is beeldspraak pfffffff amaai seg ![]() En btw het is eerder de plas de linde.......zo hebben wij het toch altijd gezegd......dan ben jij naar school geweest in het GAA of daar in de Bracops....maar goed we wijken af van die motard ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de 18 de eeuw was er zelfs nog geen straat in uw dorp laat staan een autosnelweg vlakbij uw gemeente. Wel des te meer zou jij moeten weten dat dat circuit af en toe voor wat overlast zorgt. Het circuit ( als je zolder bedoelt) bestond al van voordat jij geboren was. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 maart 2016 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gemeentelijk Atheneum Anderlecht was idd "mijn school" (heet nu wel KAA, of koninklijk atheneum anderlecht)
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 17 maart 2016 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alle leerlingen waren Brusselse ketten en maskes ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 maart 2016 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#88 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Remmen die niet meer top zijn hebben het nadeel dat je wat harder dient te knijpen of wat harder met je voet dient te duwen. Nooit gaat uw motor afwijken van het traject. Ook vochtige en zeer koude normale remmen hebben dit effect. Een ophanging die 'doorslaat' - ik rij al 38 jaar rond op twee wielen. Nog nooit een motor moeten laten staan met een 'doorgeslagen' ophanging. Banden klets.. zeker te vermijden, maar, in tegenstelling met een wagen is dit altijd zeer duidelijk zichtbaar. Zonder licht en met versleten banden rondrijden heb je zelf in de hand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar kijk de punten die de TUV in tegenstelling tot jij allemaal gekeurd wil zien en ze belangrijk vinden....( by the way ik wou dat wij hier ook een keuring zoals TUV hadden.....tenminste duidelijk en correct) https://www.tuv.com/media/germany/20...e_Motorrad.pdf |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En onlangs was het servopompje van mijn remmen stuk en dan had ik soms gewoon niks meer hoor ...nikske harder te knijpen... En banden en lichten dat heb je ook met een auto in de hand....het is onzin te vertellen dat je dat bij een auto niet ziet ......OOk een moto is onderhevig aan slijtage http://www.moturist.nl/galletto/galletto_left_front.jpg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 maart 2016 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Voetbalstadions = ellende en garantie op amokmakerij. Zatlappen en hooligans. Binnen blijven of risico op slagen. Wagen in garage of spiegels liggen er af. Wielerwedstrijden = afzetten van belangrijke wegen. Opzij gaan voor de wielerterroristen en gepeupel dat langs de weg staat te roepen en tieren. Dus als je toevallig in de buurt van die paar circuits in België woont = enkele zondagen "lawaaihinder" dat minder is dan een vliegtuig dat over je huis komt. Ik stel voor om eens in de grote regio van Zaventem met bewoners te gaan praten. Dan ben je blij dat je aan een circuit woont. |
|
![]() |
![]() |