![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Zei ik dat?
De profeet uitlachen wordt door moslims ook als blasfemie gezien. Nee? De katholieken hebben het inderdaad nog verder geschopt. Die hebben Christus gewoon d'office tot God verklaard. Laatst gewijzigd door eno2 : 19 maart 2016 om 21:19. |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Ja. Cruciaal verschil van gezichtspunt.
Het jouwe strookt niet met godsdienstvrijheid en verbod op discriminatie, die beiden ONZE waarden zijn. Jij bent dus tegen ONZE waarden. Ook gevaarlijk.... Laatst gewijzigd door eno2 : 19 maart 2016 om 21:17. |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeker, maar dat moet niet "eerst" gebeuren. Tegelijkertijd mag, maar er moet niks "eerst" gebeuren.
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is lachen met een profeet geen godslastering. Ik zou zelfs verder gaan. In een profeet geloven is godslastering. |
|
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Vertel dat tegen terechtgestelden wegens blasfemie dat het geen punt is, er wordt daar niet met woordjes gespeeld.
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heldere kijk op de zaken van LVDT ! |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het verschil tussen Jezeke en de pedofiele profeet van de moslims. Jezeke was een toenmalige hippie die ter dood werd gebracht omdat bepaalde krijgsheren zich door hem bedreigd voelden in hun macht. Mohamed was zélf een krijgsheer. Hij maakte iedereen die niet voor zijn tirannieke waan zwichtte een kopje kleiner.
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of skinhead aangesloten bij FN die moslim wordt ?? http://www.dumpert.nl/mediabase/4589...aalkopjes.html http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...hollandse.html http://web.archive.org/web/200802010...le1953948.ece? Mooi , ze laten zich echt wel kennen !! Dat ze tegen skinheads zijn , ok , geen probleem , logisch !! Maar is dat een reden om er zo maar op te meppen ?? Oh , nu nog filmpjes waarin skinheads Marokkanen meppen , want nu moet men het tegendeel laten zien natuurlijk !! Daarom de volgende vraag: Is geweld het antwoord op vrede ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 20 maart 2016 om 05:32. |
|
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het spijt me voor sommigen hier, maar zelfs De Morgen gaat ervan uit dat de hele buurt wist waar Abdeslam zat: http://www.demorgen.be/binnenland/-d...leef-b16e1073/
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gaan die gasten graag hebben denk ik want die zijn toch groot fan van maagden of zie ik dat verkeerd? ![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 maart 2016 om 10:48. |
||
![]() |
![]() |
#93 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Een deel doet het openlijk, het andere deel niet". ![]()
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.dewereldmorgen.be/artikel...ussel-stralend We zijn intussen drie jaar later en we weten hoe Bruxelles straalt voor het oog van de wereld, en aan wie dat te danken is. Het was drie jaar geleden al telaat om de voortschrijdende islamisering van Bruxelles te stoppen. En het heeft nog minder zin om tegen de autochtone Brusseleirs en andere Belgische nationalisten in discussie te gaan. Zij zullen nooit toegeven dat ze deze gang van zaken te danken hebben aan de rooien en hun CDH-appendix. ZIJ hielpen, en hielden, die partijen aan de macht. ZIJ kunnen niet meer anders dan het beleid van Di Rupo, Moureaux en consoorten verdedigen willen ze hun gezicht niet verliezen. (voor zover dat nog niet gebeurd is) Uiteindelijk zullen zij hetzelfde lot zullen ondergaan als de autochtone bewoners in de VS en Australië, en de autochtone Vlamingen in Bruxelles. Er wacht de huidige Brusseleirs een "stralende" toekomst als minderheid onder een "vredelievende" islamitische meerderheid. Daar hebben ze om gevr�*�*gd en dat zullen ze krijgen. Het is hen van harte gegund. Wie zijn wij om de Brusseleirs hun zelfgekozen toekomst te misgunnen? Alleen jammer dat Vlaanderen opdraait voor de kosten omdat Brussel en Wallonië (ook dankzij Di Rupo en zijn collaborateurs) niet mogen verarmen, en de Vlamingen als dank nooit anders dan op hun kop zullen gescheten worden.
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze bidden zelfs "onze vader". |
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() Onze toekomst ligt vast.
Europa ontdekte Amerika, roeide voor het grootste gedeelte de oorspronkelijke bevolking uit en stopte de rest in reservaten. Europa ontdekte ook Australië, roeide voor het grootste gedeelte de oorspronkelijke bevolking uit en stopte de rest in reservaten. De Islam ontdekte Europa......................................... |
![]() |