![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister
|
![]() Turkije (Ottomaanse Rijk) en Rusland hebben al 10 (tien) oorlogen uitgevochten.
De Turken weten dit, de Russen weten dit. Er kan er altijd eentje bij als de Turken zich onmogelijk maken in de NATO. Vorig jaar 2015 was ik vlak voor de vloed van Midden-Oosten vluchtelingen en immigranten in Hongarije. Dit land bulkt van dynamisme. Ze hebben het op een rijtje. Geen zure gezichten van jonge mensen. Ik nam de tijd om met hen te praten. De oude communistische zeikers vinden het maar niks en doen dan ook verder niks. In Hongarije spreekt men niet over Orban. Men spreekt over "onze Victor". Europese drankorgels als Juncker en gillende keukenmeiden als Verhofstadt hebben daar geen kans. Gezien de ellende in onze hoofdstad en de ontwikkeling van Oost-Europa word ik gestrekt in mijn overtuiging dat de Europese hoofdstad verplaatst moet worden naar Wenen.
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze willen niet onder een juk van andere landen vallen. In de EU zijn er nu ook al een aantal landen die hun vrijheid willen behouden. Dat is goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We hebben geen EU nodig en zeker geen lieden als Merkel met haar verdwaasde opvattingen.
Waar de EC op uit is laat zich gemakkelijk raden, Exit, Nexit en Brexit!
![]() |
#87 |
|
![]() Deze ontmoeting heeft geen zier veranderd aan Orban's beleid tov vluchtelingen.
Dit was nochtans een uitgelezen kans voor Merkel om Orban in de pas te doen lopen en haar spreidingsplan door zijn strot te rammen. Maar daar had de verzwakte hondenkop blijkbaar de kracht niet meer voor. Low energy. Laatst gewijzigd door Thuleander : 22 april 2016 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Het zicht van Victor die buigt voor Merkel is kostelijk.
Dat hij zijn naam verandert van Victor in Loser. Laatst gewijzigd door eno2 : 22 april 2016 om 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Merkel heeft nooit een limiet of quota gesteld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Op Victor moet je al niet meer rekenen om je te verzetten tegen Merkel.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Mag Merkel de buitengrenzen niet verdedigen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel ok dat hordes arme Polen, Bulgaren, Hongaren, Roemenen naar de rijkere Europese landen komen en daar profiteren van de welvaart. Maar als er dan nog armere mensen zijn die hetzelfde willen doen en naar Hongarije komen dan is het ineens niet goed meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() Doet Hongarije iets illegaal? Zo neen, dan moet u gewoon accepteren dat Hongarije en andere Oost-Europese landen niet op multikul en diversiteit zit te wachten. En ik kan ze daar geen ongelijk in geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij houdt zich niet aan de afspraken. Als je bij het klubje wil horen moet je de reglementen gehoorzamen. En dat is ALLE reglementen, niet enkel die welke je leuk vindt.
|
![]() |
![]() |