![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is aan die andere groep om zichzelf als voorbeeld naar voor te duwen en openlijk afstand te nemen van het radicalisme. Zolang dat niet van binnenuit komt gaat er niets veranderen. Heb een klein ongevalletje in hun straat en de ganse wijk komt buiten om zijn woede kenbaar te maken, waarom betogen ze niet in alle steden met enkele honderduizenden tegen het terrorisme? Dat zou een duidelijk statement zijn voor de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 21 maart 2016 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
.http://nl.express.live/2016/03/18/96...ie-terrorisme/ |
|
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() De oproerkraaiers dienen een boete te krijgen en op te draaien voor de schade.
Maar een hele gemeenschap is niet verantwoordelijk voor de daden van enkele individuen. Vergeet trouwens niet dat Molenbeek wel een signaal heeft gegeven met Parijs he. Maar daar stonden niet alle buurtbewoners achter ![]() Laatst gewijzigd door Peche : 21 maart 2016 om 17:44. |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#86 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Er kan niks met die lui. http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...e-worden.dhtml |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Er kan niks met die lui. http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...e-worden.dhtml |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is met de westerse cultuur op zich absoluut niks mis , maar de tijd van vroeger komt helaas niet meer terug !! Wie de westerse cultuur (doelbewust) wil doen verdwijnen , wat/wie geeft die dan het recht daartoe ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Detentiekampen =/= werkkampen he.
Ik had beter "heropvoedingskampen" geplaatst. Want de link naar de werkkampen uit het verleden vind ik totaal overbodig. Ik heb het over mensen die wel degelijk iets beramen tegen ons. Moeten wij wachten tot het te laat is of mogen ze preventief optreden? |
![]() |