![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die persoon verliest per week 2- 2.50 Kg! Hoog tijd om naar de huisarts te stappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het jojo-effect. Ik ben in mijn jonge jaren ook zo gek geweest om mezelf soms 2-3 weken uit te hongeren, maar nadien kwam het er dubbel zo vlug weer bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 10% van je lichaamsgewicht verliezen zonder doktersbegeleiding is gevaarlijk hoor Eno!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() querulantisme zelfst.naamw.
psychologie psychopathische toestand waarbij iemand zich als querulant gedraagt Spelling Correct gespeld: 'querulantisme' komt voor in de Woordenlijst Nederlandse Taal van de Taalunie en in de spellingwoordenlijst van OpenTaal. 3 definities op Encyclo 1) bij paranoia voorkomende vorm van waan (querulantenwaan), waarbij de lijder zich steeds in zijn rechten voelt tekortgedaan. 2) idee of waan van een persoon dat hij constant onrecht wordt gedaan... 3) 1) Ruziezoekerij ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dik zijn is geen doodzonde.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De beste tip die ik altijd geef aan moddervette mensen: opnieuw geboren worden en hopen dat je mijn genen hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van, pakweg 88 naar 79 kg afvallen, daar zie ik toch geen groot gevaar in, door beweging en opletten met eetgewoonten . (Als het niet te snel gaat natuurlijk)
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daar bestaan toch pilletjes voor? heeft ze die dan niet genomen, of was dat niet voldoende? OMG ik mag er niet aan denken met zo'n beest in mij te zitten ..... LOL!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En dan nog, The Joker ziet er nog steeds beter uit dan 90% van de vethompen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry dubbel
Laatst gewijzigd door bembem : 27 april 2016 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is niet helemaal waar, zo verdik ik wanneer ik bvb geen melkproducten tot me neem, ja raar maar waar: een gtoot stuk brie of andere kaas mag ik eten ik zal nauwelijks bijkomen, maar een pizza en de dag erna minstens 500gr erbij; besides een Zweedse studie toonde aan dat zuivel zich in de darmen aan vet hecht dat zo gemakkelijker 'uitgescheten' wordt, yep
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() plus: het ene vet is het andere niet -> van avocado's kom ik ook niet bij, salami of andere charcuterie daarentegen .......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Komaan zeg, dat waren mijn tweede sportieve hoogdagen. Na eerder competitie tennis gespeeld te hebben (amateur). Ik begon vanaf mijn 50-ste vrijwel 60km per week te lopen en wisselde af lopen met een half uur of een uur zwemmen dag om dag. Plus krachttraining. Dat hield ik zowat vol tot mijn 65-ste. Dan moest ik minderen. En een periode van een dik jaar alle sport stilleggen (hypertensie). Daardoor ging ik naar ....100kg. Pfff, er moet niet meer bijkomen nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vond het de moeite niet om te zeggen dat vet als vet opgeslagen word, dat begrijpt zelfs iemand met een mierenbrein. Conclusie Aangezien ik geen vet kan minderen (ik ben veganist) minder ik koolhydraten. Capiche? Proteïnen worden normaal niet aangesproken voor verbranding, dus daar moeten we het ook niet over hebben. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 april 2016 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Er zijn wel degelijk diëten die hoog zijn in proteïnen en vetten, en die volkomen anti-koolhydraten zijn. Er zijn er hier zelfs al besproken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Ik querulant?
![]() Allé zwappertje zal mij eens zot verklaren. Ga toch elders trollen man. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 april 2016 om 20:31. |
![]() |
![]() |