![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Minister
|
![]() Wij allebei zeker
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|||
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jongen, als in 't land waar ik woon, niet mijn land maar andermans land, de gevangenissen gevuld worden door mijn landgenoten, mijn landgenoten in grote steden in hun ghetto's steeds opnieuw voor overlast zorgen, criminelen/terroristen gekweekt worden of huisvesten, 'n significante meerderheid aan 't uitkeringsinfuus hangt, hun wetten & achterlijke gewoonten willen opdringen enzovoorts enzovoorts, dan zou ik in dat 'andermans' land, waar mijn landgenoten alle kansen gehad hebben, meer dan ooit in eigen land voor mogelijk gehouden wordt - zelfs al had ik nooit 'n vlieg kwaad gedaan, was ik 'n harde werker, droeg ik maximaal bij aan de gemeenschap - niet eens meer op straat durven komen in dat andermans land, ik zou zelfs niet eens meer 't lef hebben om in dat land te blijven, laat staan groot bakkes opzetten, steeds meer eisen stellen, provoceren, achterlijke cultuur/gewoonten opdringen, laat staan op de boodschapper schieten ipv eigen verantwoordelijkheid nemen.
Politiek correctelingen denken nooit verder dan hun neus lang is en verwarren oorzaak & gevolg.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven..._compleet.html |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#90 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier Laatst gewijzigd door Dirk A : 1 mei 2016 om 18:35. |
||
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schaam me rot voor mijn soortgenoten die aanslagen plegen, mensen overvallen, meisjes aanranden, stelen, drugs dealen, rel schoppen, gevangenissen vullen, aan 'n uitkeringsinfuus hangen enzovoorts enzovoorts. Ik durf m'n kop niet eens meer op straat vertonen, ik zou zelfs in dat land niet meer durven blijven. Zal waarschijnlijk niet gebeuren met uwe mohamed, nietwaar? Op de boodschapper schieten is altijd makkelijker. Begrijpt ge 't nu?!?
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je als overheid de grenzen van de godsdienstvrijheid wil bepalen, moet je dat per definitie bij wet doen. En die wet is dezelfde voor elke religie. Dus zijn argumenten ivm orthodoxe joden wel degelijk relevant. N-VA zit met een broek vol kak als het hierover gaat en staat volop op de rem, hoewel ze daarmee de deur openlaat voor gelijkaardige mosliminitiatieven in het onderwijs. |
|
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Detail tekst:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Ok, ok ze hadden een rare 'leider' toen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 mei 2016 om 19:01. |
||
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vind ook dat vb altijd de problematiek heeft durven aankaarten en dat verdient een pluim. T'is alleen de manier waarop en hun oplossingen, die vaak op niks trekken. Wanneer wordt Filip Dewinter nu eens op pensioen gezet. Het is het moment, want binnenkort kan het niet meer op 55 jaar. Minder stemmen ga je der niet mee halen, in tegendeel.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
#95 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We kennen jullie invulling van 'beleefdheid'.
#96 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vertel dat aan de mensen die hun ledematen verloren zijn in Zaventem, of de nabestaanden van de mensen die in naam van de islam gedood zijn.
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar (die eeuwige maar toch ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|