Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 1 mei 2016, 17:42   #81
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A Bekijk bericht
Als iedereen zich gaat afmeten aan de allerslechtste daden ooit. En hieruit het besluit trekt, dat een iets minder slechte daad dan ok is, dan zijn we zoet. Als iemand in een ravijn springt, moet gij dan perse in de beerput springen?
Maar wie zit hier te zeveren ? hé ? hé ? waarom al die passie voor geld slorpende immigranten ? en hoofdoeken ? komaan zeg ... ZE KOSTEN ONS TEVEEL GELD ,,,,nog niet gesnapt ? den helft leeft op de kap van de staat al 30 jaar, krijgen alle voordelen terwijl wij altijd verder benadeelt worden op alle gebied , luchthaven opgeblazen & Brussel op zijn gat ! kostplaatje ?? peulschil ? wat is het volgende ? ik ben eens benieuwd.
de vuile muilekoek is offline  
Oud 1 mei 2016, 17:51   #82
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
De psychologie hiervan ontgaat me. Alsof ze jou uitschelden en jij dan gaat zeggen: oh het is voor mijn eigen goed.

Een super manier van redeneren. Ik draai dan de rollen terug om. Ik scheld jou uit voor het rot van de straat. Omdat je toevallig een vb'er bent die het goed meent, wil nog niet zeggen dat anderen geen uitschot zijn. Dat de meeste partijen niet tuk zijn op vb, ligt alleen aan hun 'mentaliteit'. Moesten bijvoorbeeld vb'ers gekend zijn als integere politieke werkers, dan zouden alle partijen smeken om mee met het vb in de regering te zitten.
De eerste vb'er die geen uitschot, tuig van de straat is moet nog geboren worden.
dpg is offline  
Oud 1 mei 2016, 17:53   #83
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
De eerste vb'er die geen uitschot, tuig van de straat is moet nog geboren worden.
waarom daar nog op antwoorden ..
Oud 1 mei 2016, 17:53   #84
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Maar wie zit hier te zeveren ?
Wij allebei zeker

Citaat:
hé ? hé ? waarom al die passie voor geld slorpende immigranten ? en hoofdoeken ?
Het was eerder passie tegen het vb, maar goed.

Citaat:
komaan zeg ... ZE KOSTEN ONS TEVEEL GELD ,,,,nog niet gesnapt ? den helft leeft op de kap van de staat al 30 jaar,
Klopt niet. Werkloosheid is iets van 1/4 de.

Citaat:
krijgen alle voordelen terwijl wij altijd verder benadeelt worden op alle gebied , luchthaven opgeblazen & Brussel op zijn gat ! kostplaatje ?? peulschil ? wat is het volgende ? ik ben eens benieuwd.
Qua kansen zijn we grotendeels gelijk (ze hebben te maken met discriminatie op de arbeidsmarkt). Qua kansen grijpen, dat is een andere zaak.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline  
Oud 1 mei 2016, 17:55   #85
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
waarom daar nog op antwoorden ..
En dan ben ik nog uiterst beleefd gebleven.
dpg is offline  
Oud 1 mei 2016, 17:57   #86
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja ken die soort ..
Oud 1 mei 2016, 18:09   #87
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Jongen, als in 't land waar ik woon, niet mijn land maar andermans land, de gevangenissen gevuld worden door mijn landgenoten, mijn landgenoten in grote steden in hun ghetto's steeds opnieuw voor overlast zorgen, criminelen/terroristen gekweekt worden of huisvesten, 'n significante meerderheid aan 't uitkeringsinfuus hangt, hun wetten & achterlijke gewoonten willen opdringen enzovoorts enzovoorts, dan zou ik in dat 'andermans' land, waar mijn landgenoten alle kansen gehad hebben, meer dan ooit in eigen land voor mogelijk gehouden wordt - zelfs al had ik nooit 'n vlieg kwaad gedaan, was ik 'n harde werker, droeg ik maximaal bij aan de gemeenschap - niet eens meer op straat durven komen in dat andermans land, ik zou zelfs niet eens meer 't lef hebben om in dat land te blijven, laat staan groot bakkes opzetten, steeds meer eisen stellen, provoceren, achterlijke cultuur/gewoonten opdringen, laat staan op de boodschapper schieten ipv eigen verantwoordelijkheid nemen.

Politiek correctelingen denken nooit verder dan hun neus lang is en verwarren oorzaak & gevolg.
SDX is offline  
Oud 1 mei 2016, 18:13   #88
Chapiro
Provinciaal Statenlid

Chapiro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Hij was duidelijk : er is niets mis met de koran.
En we mogen ons niet keren tegen de islam.
Het zal steeds moeilijker worden om de islam tegen te werken in Europa.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven..._compleet.html
Chapiro is offline  
Oud 1 mei 2016, 18:18   #89
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De psychologie hiervan ontgaat me. Alsof ze jou uitschelden en jij dan gaat zeggen: oh het is voor mijn eigen goed.

Een super manier van redeneren. Ik draai dan de rollen terug om. Ik scheld jou uit voor het rot van de straat. Omdat je toevallig een vb'er bent die het goed meent, wil nog niet zeggen dat anderen geen uitschot zijn. Dat de meeste partijen niet tuk zijn op vb, ligt alleen aan hun 'mentaliteit'. Moesten bijvoorbeeld vb'ers gekend zijn als integere politieke werkers, dan zouden alle partijen smeken om mee met het vb in de regering te zitten.
Omdat je toevallig 'n mohamedaan kent die 't goed meent, wil nog niet zeggen dat anderen geen uitschot zijn. Dat de meeste mensen niet tuk zijn op terroristische bommenleggers, ligt alleen aan hun 'mentaliteit'. Moesten mohamedanen gekend zijn als integere, harde werkers (ipv gevangenissen te vullen, terroristen kweken, oudjes overvallen, meisjes aanranden etc.), dan zouden alle andere mensen smeken om hen in hun land(en) op te nemen.
SDX is offline  
Oud 1 mei 2016, 18:27   #90
Dirk A
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Jongen, als in 't land waar ik woon, niet mijn land maar andermans land, de gevangenissen gevuld worden door mijn landgenoten, mijn landgenoten in grote steden in hun ghetto's steeds opnieuw voor overlast zorgen, criminelen/terroristen gekweekt worden of huisvesten, 'n significante meerderheid aan 't uitkeringsinfuus hangt, hun wetten & achterlijke gewoonten willen opdringen enzovoorts enzovoorts, dan zou ik in dat 'andermans' land, waar mijn landgenoten alle kansen gehad hebben, meer dan ooit in eigen land voor mogelijk gehouden wordt - zelfs al had ik nooit 'n vlieg kwaad gedaan, was ik 'n harde werker, droeg ik maximaal bij aan de gemeenschap - niet eens meer op straat durven komen in dat andermans land, ik zou zelfs niet eens meer 't lef hebben om in dat land te blijven, laat staan groot bakkes opzetten, steeds meer eisen stellen, provoceren, achterlijke cultuur/gewoonten opdringen, laat staan op de boodschapper schieten ipv eigen verantwoordelijkheid nemen.
Vandaar dat het vb, beweert dat ze niets hebben tegen moslims die zich integreren. Zo'n moslim, die Mohammed noemt, en zich dubbel heeft geïntegreerd, moet zich dan maar laten uitschelden. Zeer consistent allemaal.

Citaat:
Politiek correctelingen denken nooit verder dan hun neus lang is en verwarren oorzaak & gevolg.
En jij fixeert je hier op problemen en fietst rond de oplossing. Mijn stelling was, dat mensen expliciet schofferen, niet helpt als oplossing.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier

Laatst gewijzigd door Dirk A : 1 mei 2016 om 18:35.
Dirk A is offline  
Oud 1 mei 2016, 18:38   #91
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vandaar dat het vb, beweert dat ze niets hebben tegen moslims die zich integreren. Zo'n moslim, die Mohammed noemt, en zich dubbel heeft geïntegreerd, moet zich dan maar laten uitschelden. Zeer consistent allemaal.

En jij fixeert je hier op problemen en fiets rond de oplossing. Mijn stelling was, dat mensen expliciet schofferen, niet helpt als oplossing.
Ik ben die mohamedaan die zich mohamed noemt, mijn soortgenoten verkloten de boel door hun 'mentaliteit' (tenzij je de laatste decennia in winterslaap gegaan bent), ik doe geen vlieg kwaad en werk hard.
Ik schaam me rot voor mijn soortgenoten die aanslagen plegen, mensen overvallen, meisjes aanranden, stelen, drugs dealen, rel schoppen, gevangenissen vullen, aan 'n uitkeringsinfuus hangen enzovoorts enzovoorts. Ik durf m'n kop niet eens meer op straat vertonen, ik zou zelfs in dat land niet meer durven blijven.

Zal waarschijnlijk niet gebeuren met uwe mohamed, nietwaar? Op de boodschapper schieten is altijd makkelijker.

Begrijpt ge 't nu?!?
SDX is offline  
Oud 1 mei 2016, 18:49   #92
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Ik verwerp iedere vorm van religie, maar wie kost de gemeenschap het meeste geld, en wie veroorzaakt het meeste overlast, joden of islamieten ?
Laten we het debat voorbij dit soort puberale argumenten brengen.

Als je als overheid de grenzen van de godsdienstvrijheid wil bepalen, moet je dat per definitie bij wet doen. En die wet is dezelfde voor elke religie. Dus zijn argumenten ivm orthodoxe joden wel degelijk relevant. N-VA zit met een broek vol kak als het hierover gaat en staat volop op de rem, hoewel ze daarmee de deur openlaat voor gelijkaardige mosliminitiatieven in het onderwijs.
dalibor is offline  
Oud 1 mei 2016, 18:59   #93
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Detail tekst:

Citaat:
De islam is niet verenigbaar met de Duitse grondwet, zo stelt het nieuwe partijprogramma van de rechts-nationalistische partij Alternative für Deutschland (AfD). Ze pleit ook voor een verbod op minaretten en boerka’s.
De geit der geiten (met alle respect voor de dieren) zag dat ietsje anders dacht ik. Wir schaffen das!!!!!!!!

Citaat:
In Duitsland wonen bijna vier miljoen moslims, zo’n vijf procent van de bevolking. Bondskanselier Angela Merkel heeft al verschillende keren laten verstaan dat godsdienstvrijheid verzekerd is en dat de islam welkom is in het land.
Gilden die Duitsers in een ver verleden niet 'Ausländer Raus?'

Ok, ok ze hadden een rare 'leider' toen.

Laatst gewijzigd door Universalia : 1 mei 2016 om 19:01.
Universalia is offline  
Oud 1 mei 2016, 19:03   #94
Dirk A
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik ben die mohamedaan die zich mohamed noemt, mijn soortgenoten verkloten de boel door hun 'mentaliteit' (tenzij je de laatste decennia in winterslaap gegaan bent), ik doe geen vlieg kwaad en werk hard.
Ik schaam me rot voor mijn soortgenoten die aanslagen plegen, mensen overvallen, meisjes aanranden, stelen, drugs dealen, rel schoppen, gevangenissen vullen, aan 'n uitkeringsinfuus hangen enzovoorts enzovoorts. Ik durf m'n kop niet eens meer op straat vertonen, ik zou zelfs in dat land niet meer durven blijven.

Zal waarschijnlijk niet gebeuren met uwe mohamed, nietwaar? Op de boodschapper schieten is altijd makkelijker.

Begrijpt ge 't nu?!?
Dat soort van 'mea culpa', moet je niet verwachten. Ik vind, dat ze trouwens, zelf genoeg kansen krijgen (hoewel ze ook gediscrimineerd worden op de arbeidsmarkt).
Ik vind ook dat vb altijd de problematiek heeft durven aankaarten en dat verdient een pluim. T'is alleen de manier waarop en hun oplossingen, die vaak op niks trekken. Wanneer wordt Filip Dewinter nu eens op pensioen gezet. Het is het moment, want binnenkort kan het niet meer op 55 jaar. Minder stemmen ga je der niet mee halen, in tegendeel.
Dirk A is offline  
Oud 1 mei 2016, 20:08   #95
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We kennen jullie invulling van 'beleefdheid'.
Oud 1 mei 2016, 20:12   #96
DewareJakob

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Laten we het debat voorbij dit soort puberale argumenten brengen.

Als je als overheid de grenzen van de godsdienstvrijheid wil bepalen, moet je dat per definitie bij wet doen. En die wet is dezelfde voor elke religie. Dus zijn argumenten ivm orthodoxe joden wel degelijk relevant. N-VA zit met een broek vol kak als het hierover gaat en staat volop op de rem, hoewel ze daarmee de deur openlaat voor gelijkaardige mosliminitiatieven in het onderwijs.
Dat islam de grootste voortbrenger van overlast is noem jij een puberaal argument?
Vertel dat aan de mensen die hun ledematen verloren zijn in Zaventem, of de nabestaanden van de mensen die in naam van de islam gedood zijn.
Oud 1 mei 2016, 20:17   #97
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Dat islam de grootste voortbrenger van overlast is noem jij een puberaal argument?
Vertel dat aan de mensen die hun ledematen verloren zijn in Zaventem, of de nabestaanden van de mensen die in naam van de islam gedood zijn.
Heeft u gelijk in, daar moet echt geen tekeningetje bij gemaakt worden.

Maar (die eeuwige maar toch ) wie trekt er zich iets van de slachtoffers aan?¿
Oud 1 mei 2016, 20:23   #98
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
We kennen jullie invulling van 'beleefdheid'.
Inderdaad, meer beleefdheid moet men niet aan dat soort vb tuig verspillen.
dpg is offline  
Oud 1 mei 2016, 20:32   #99
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Kan best zijn dat je gelijk hebt, maar volgens Lukkas had je moeten antwoorden: dat een groot deel van jouw partijgenoten of landgenoten het naar de knoppen doet voor jou.
U fietst weer lekker om de hete brij heen.
Oud 1 mei 2016, 20:44   #100
DewareJakob

Standaard

Citaat:
Inderdaad, meer beleefdheid moet men niet aan dat soort vb tuig verspillen.
Waarom noemt u mensen van het VB, tuig?
Overtuig mij omdat ook te vinden aub.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be