![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terzijde. Ik ga het land niet vernoemen. Maar onlangs heeft men nog duizenden gevangen gewoonweg gelost op gerechterlijk bevel wegens onmenselijke overbevolking. Zelfs moordenaars met levenslang kwamen vrij, 'wegens goed gedrag en samenwerking in de gevangenis'. Andere zeer zware criminelen kwamen tevens vrij, alhoewel hun gedrag in de doos helemaal niet voorbeeldig was. Enkele dagen nadien zat 10% van die duizenden in vrijheid gestelden reeds opnieuw ergens achter slot of grendel wegens nieuwe feiten. Enkele slaagden daar zelfs op enkele uurtjes in. LOL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijt gij vergeten dat ik ambtenaar was ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hebt ge bewezen dat ge een beest zijt. In die omstandigheden moet ge, volgens mij, twee dingen achtereenvolgens doen: eerst zorgen dat hij zijn rekening gepresenteerd krijgt, en dan oordelen of er nog iets aan te vangen is met betrokkene. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je krijgt voor een beetje wiet al twee jaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er zelfs al geweten met 12 jaar.
Niet eens veel wiet.
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wou je zeggen dat het tegen de crimineeltjes hun natuur is dat ze hun feiten ergens midden de dag moeten plegen.... Overigens ,van de momenteel 10 inbraken die er de afgelopen jaren zijn gepleegd bij famillieleden van mij is er géén enkele opgelost geraakt.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan je inderdaad op de middag doen, maar dat brengt niets op. En dat er niets opgelost geraakt wil zeggen dat er niemand tegen de politie gaan babbelen is.
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging bij mijn nicht 2 maal in dertien maand om een inbraak in haar woning op klaarlichte dag.... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen ze destijds bij mijn moeder binnen braken lag er een half opgegeten appel én een opgerookte sigaret.... Toen ik de politie daarop attendeerde in verband met het verzamelen van mogelijk DNA bewijs gebaarde die van kromme haas..... Het zal zeker véél te veel werk zijn geweest om dat mee te nemen én te laten onderzoeken.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En , hebben ze de dader(s) uiteindelijk toch gevonden ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En , hebben ze de dader(s) uiteindelijk toch gevonden ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enigste wat ze hebben teruggevonden was de auto van mijn nicht die bij een inbraak was gestolen tijdens een verkeerscontrole in brussel...
De inzittenden sloegen tijdens die controle op de vlucht ,achtervolgd door de politie en crashten met die auto in londerzeel... Die twee inzittenden werden toen ingerekend door de politie en voor verhoor meegenomen naar het politiebureel... Het waren twee georgiërs die doodleuk verklaarden dat ze de auto met de sleutels in het contact hadden gevonden in een brusselse straat,en er maar een ritje mee hadden gemaakt... Na verhoor werden die direkt terug vrijgelaten en verdwenen uiteraard als sneeuw voor de zon,zodat mijn nicht voor de schade die zij tijdens hun vlucht voor de politie aan haar wagen hadden veroorzaakt zelf voor mocht opdraaien... Laatst gewijzigd door Svennies : 25 mei 2016 om 00:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Halloow , je zou voor minder gek worden !!!!
Da's echt klote !!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat als U verhuist naar waar men bij inbraken alle buren optrommelt en dan wat feest met de niet uitgenodigede. Wees gerust, zeer effectief. Organiseert U zich met Uw buren via WSP of soortgelijk ipv zagen. De flikken doen dat ook en het was nuttig in zaventem. Nuff said.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat als U verhuist naar waar men bij inbraken alle buren optrommelt en dan wat feest met de niet uitgenodigede. Wees gerust, zeer effectief. Organiseert U zich met Uw buren via WSP of soortgelijk ipv zagen. De flikken doen dat ook en het was nuttig in Zaventem. Nuff said.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat als U verhuist naar waar men bij inbraken alle buren optrommelt en dan wat feest met de niet uitgenodigde. Wees gerust, zeer effectief... Organiseert U zich met Uw buren via WSP of soortgelijk ipv zagen. De flikken doen dat ook en het was nuttig in Zaventem. Nuff said.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() De meeste inbraken zijn overdag. Het element 'bij nacht' is namelijk een verzwarende omstandigheid in de strafwet.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |