![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
De remedie tegen discriminatie: een selfie Dus dat gesluierde meisje wordt volgens de Standaard gediscrimineerd. Daar ben ik mee akkoord, want vrouwen worden binnen de islam aanzien als stuks vee. Bovendien was ik benieuwd op welke manier een selfie een remedie kan zijn tegen dergelijke discriminatie. Aangezien de schrijfster van het artikel niemand minder dan Yasmine Sadri is (sinds enkele maanden de excuus-allochtoon van dienst bij de hyperblanke Standaard en met Perzische roots) had ik een goed voorgevoel over de inhoud. Dus begon ik hoopvol het artikel te lezen: Citaat:
![]() Een foto die in een hogere categorie meespeelt. ![]() Een foto die de strubbelingen en de emoties van een tijdsvak in één enkel beeld vastlegt. ![]() Een grootse en meeslepende foto vol epiek. ![]() Een foto die de strijd van De Onderdrukte tegen Het Systeem verzinnebeeldt. Citaat:
Ook wordt er een Twitteraar geciteerd: Citaat:
![]() Zakia's V-teken is er niet één van Vrijheid, Vrede of Victorie, maar van Veestapel. Ik vraag me af wat De Standaard zou schrijven indien enkele vrolijke jonge meisjes in bikini een selfie zouden maken bij de ingang van een moskee wanneer de moslims toestromen voor het vrijdaggebed. Of zouden ze er gewoon over zwijgen? Laatst gewijzigd door vanderzapig : 17 mei 2016 om 12:36. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo zijn moslims blijkbaar. Uitlokken en dan schuld aan een ander geven.
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Het is bergaf beginnen gaan vanaf de vernieuwing en de vervrouwelijking na 2004 (de 'scherpe kantjes eraf' enzo). Laatst gewijzigd door Thuleander : 17 mei 2016 om 15:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meerdere forummers hebben al geopperd of het even vredevol er aan zou toegaan, mochten leuke meisjes in Westerse outfit allerhande, van blote buik, hot pants, bikini en soortgelijk leuks, selfies gaan nemen net voor de aanvang van een eredienst en net voor de grote toegangspoort van de moskee.
Wel, ik ben benieuwd of de Liboutin-babe, liefst wel vergezeld van vele vriendinnen (want ..) de uitdaging aan zouden gaan. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zie het compleet anders. de onkunde van FDW om ook maar de geringste vernieuwing van methode (zelfs niet van inhoud!) toe te staan en kans te geven ... lag aan de basis van het voortbestaan van de N-VA. vergeet niet dat er een tijd geweest is dat er grote stukken overstapten van N-VA naar VB ... FDW heeft alle pogingen om een andere en meer succesvolle stijl (opnieuw stijl, niet inhoud) te hanteren persoonlijk getorpedeerd. zo zie ik het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() maar Van Grieken heeft opportuniteit hoor
ik denk dat m een 'LePenneke' moet doen en zijn schoonvader zwijgplicht (om te beginnen) op moet leggen, ... en dan zo'n maand of 9 voor de volgende kiezing de uitzetting. het lijkt mij een haalbare taktiek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zou het eigenlijk zitten met die strafklacht van Van Grieken aan het adres van Aboe Jah-Jah? Ondertussen al meer dan een jaar geleden toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ganse klachtencarrousel, het zou nogal lachen zijn als BDW veroordeeld wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zure boter? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie de motieven van het meiske zelf eens wilt horen, mag op facebook zoeken naar de pagina van De Afspraak.
Dat moet een televisieprogramma zijn of zo, maar in ieder geval wordt ze daar geïntervieuwd. Een schoon meiske overigens, en toch ook wel in een richting neigend van een Verlichte islam aanhangster. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |