![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() 20% heeft die wagen effectief nodig om zijn job te doen. Wat doe je daar dsn mee ? Kapot belasten ?
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() De verkeersdeskundige (naam ontsnapt mij)die o.a. kopenhagen terug leefbaar maakte boog zich over het fileprobleem hier te lande.Wat hem opviel was het gigantisch aantal bedrijfswagens dat hier rond reed,afschaffen die handel was zijn eerste advies.Doch onze neo-liberale machthebbers willen in de eerste plaats hun kiespubliek niet voor het hoofd stoten,dus exit wereldvermaarde expert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb twee jaar gependeld. Tijd om kinderen te halen of brengen naar school had ik niet: ik was weg van thuis van 7 tot 7. 7-9 en 5-7 waren file uren. Leuk, in je dorp blijven wonen voor je kinderen die je nooit ziet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Officieel werk ik in Antwerpen maar ik hen het kunnen regelen dat ik 3 op 5 thuis werk. Misschien een betere oplossing ? Al eens gedacht dat je daarmee de files oplost en tevens de nadelen voorkomt ?
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 21 mei 2016 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Mensen die niet geloven dat bedrijfswagens een groot deel van het probleem zijn kletsen voor de volle 100% uit hun nek,ze zijn gewoon bang hun taxfree auto te verliezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En er zijn nog steeds maar weinig bedrijven die zoveel thuiswerk toestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() Die vrachtwagens zijn gewoon het bewijs van een succesvolle industrie,jaag de camions weg en degenen met een salariswagen moeten zich geen illusies maken,hun job zal ook wegvallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb ook een wagen nodig om te gaan werken,ik betaal die van mijn netto-loon.De discussie gaat niet over mensen die voor hun werk moeten rondrijden maar over salariswagens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou graag veel meer vervoer via het spoor en de waterwegen zien. Echter de eerste grote innovator op dat gebied moet nog opstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2. Dat bedrijven geen thuiswerk toelaten heeft meer te maken met de bedrijfscultuur en controle dan wat anders. Praktisch is het perfect mogelijk en zelfs voor het merendeel van de mensen die elke dag in die file staan en bediendenwerk doen. Verder : Ik herinner me de politiek van een aantal jaren geleden van een zekere Di Ruppo waarbij de bedrijfswagens werden aangepakt en zogezegd groener gemaakt. Het resultaat was een pak minder inkomsten. En wat zie je nu : de zogenaamde zware hybrides (Porsches, BMW's, Mercedessen,Lexussen) zijn meer aftrekbaar gemaakt en je ziet ze overal terug rijden. Die hele groene hokus pokus is een hoop gezeik voor niets. Uiteindelijk gaat het in de politiek in BE en de EU alleen om het geld. En de lasten die zijn voor iemand anders. Vooral voor de middenklasse. Verder wordt in bepaalde landen van de EU zich van heel die hokus pokus geen zak aangetrokken. Maar wij moeten hier in West-Europa wel de lasten dragen. Weet je, nog een vijftal jaren en dan zijn mijn mannen de deur uit. Dan ben ik van plan om dit zinkend schip te verlaten. Ik zal mijn kinderen aanraden om ook naar het buitenland te verhuizen. Niet naar Brussel, niet naar Antwerpen om er te gaan werken. Naar het buitenland : liefst nog buiten de EU. Dat is het probleem dat gaat ontstaan in BE en de EU : een brain drain omdat de meeste van die brains behoren tot de middenklasse, net die klasse waar men serieus wat moeite voor aan het doen is om die kapot te maken. En dan blijft men over met degenen die niets betekenen en de superrijken die men niet kan pakken.
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak het ene moer uit als je met een firmawagen of een eigen wagen naar het werk rijdt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is sterk overdreven en dat weet je natuurlijk net zo goed als ik.