![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk naast uw vriend lopen er wel meer zotten rond naast en op het veld; http://www.hln.be/hln/nl/8356/EK-Voe...a-rellen.dhtml http://www.knack.be/nieuws/gezondhei...al-111798.html Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 juni 2016 om 08:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 juni 2016 om 08:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk maar; http://www.knack.be/nieuws/gezondhei...al-111798.html http://www.ondertussen.nl/sport/hers...g-door-koppen/ Stop er mee voor het echt te laat is. Spreek er uw huisarts over. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 juni 2016 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleszins is het normaal dat als men over drugs praat ook alcohol en tabak alsook medicatie ter sprake komen.. Waarom jij dat verhaaltje over die gek geworden vriend er steeds bijhaalt en niet beu wordt is dan wel onbegrijpelijk. Hebben die zijn ouders je de toelating gegeven steeds naar hem te verwijzen ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 juni 2016 om 08:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De allereerste boodschap, zo klaar en zo duidelijk als maar zijn kan, is dan: "drugs zijn foei". En niet " 't kan eigenlijk niet zoveel kwaad, doe maar rustig aan en alle kwalijke gevolgen nemen we er wel bij". De tweede boodschap is dan inderdaad preventie, zorg .... bla bla ... En met de zwakte van de mens, is het wel zo dat nergens ter wereld de ideale mix al gevonden is, laat staan toegepast. Mijn enige boodschap is dan ook: vergeet die allereerste boodschap niet. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk jij dat al die echt-criminelen (zij die dus gaan voor gemakkelijk veel geld verdienen met illegale activiteiten zonder enig moreel besef ...) ineens brave engeltjes gaan worden, als hun actueel belangrijkste markt in mekaar stort of uitdroogt ? Natuurlijk niet. Ze gaan dan hun actieterrein verleggen. Bijvoorbeeld nog meer focussen op de harddrugs ipv nu een verdeelde focus. Of nog meer focussen op gokverslavingen. Het enige wat jij zal bereiken, is een verschuiving van de criminaliteit. En ondertussen zouden we in jouw systeem soft drugs kunnen kopen in zoveel winkels als dat er nu bakkers zijn. Niks geen probleem dus met die dingen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je me dan eens uitleggen wat de zin zal zijn als Minister Jambon Molenbeek wil opkuisen...? De criminaliteit zal zich dan maar naar St Gillis verplaatsen zeker ? Rare mentaliteit voor iemand die voor Verandering stemde ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 juni 2016 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wederom lees ik geen valabel argument over de vraag of het illegaal houden al iets heeft opgelost of bijgebracht behalve dan dat het een winstgevend handeltje is voor criminelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja, nu ben ik overtuigd, legaliseer cannabis maar! ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
![]() Citaat:
Ik ben benieuwd, bij de derde keer, gaat er een haan kraaien? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja, het hangt aan mijn muur. Laatst gewijzigd door geertvdb : 11 juni 2016 om 09:11. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar eindelijk gaan je ogen open en pleit je nu zelf voor legalisatie......Het zal je goed doen.....wat relaxen in het park met een jointje.....en je hoofd sparen voor die kopballen want ook daar is de kans groot dat je er gek van wordt ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
O ja, straf hoe ge met al dat feitenmateriaal bigf zijn argument hebt ontkracht!
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij weet blijkbaar wat niemand wist. Kun je dat even staven ? Zou inderdaad een ander licht kunnen werpen op de zaak ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aanval ? Zo lichtgeraakt ? Terwijl jij hier niet anders doet dan wild in het rond slagen ? Hou je niet in hoor....mij mag je terugslaan.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 juni 2016 om 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Tytgat is een pleitbezorger van legalisatie. Als prof toxicologie is hij iets beter geplaatst dan de geertjes en schoofjes van deze wereld
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb het niet nodig om te vluchten in een roes veroorzaakt door een stof dat in een plant zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Geeft mij de moord statistieken van Colorado eens? Dat zou feitenmateriaal zijn, niet een achterlijke website over ufo's en gestoorde complottheorieën. |
|
![]() |
![]() |