![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je wijst enkel anderen en situaties buiten jezelf aan. De "kliek" wordt niet opgetrommeld, gij gooit een steen en die wordt terug geworpen. Laat iedereen de laatste posten lezen, het zijt gij die uw mede forummer belaagd. Door uw wijzen en waardeoordelen. We zouden het vergrootglas eens boven U moeten houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik wijs niemand aan, daar vergis je u weer, ik had het over een manier van posten. Ik belaag niemand geloof me maar, ik kan er niet aan doen dat haters zullen haten en dat jullie lange tenen hebben. Het gaat toch over dit forum en waarom het naar de knoppen aan het gaan is, of niet soms? Wel zoals ik en veel anderen van het forum hier, konden lezen op het haatforumpje, hebben jullie met den eilandbewoner op kop een grondige hekel aan dit forum, de deelnemers en de moderatie, wat doen jullie hier dan nog, is dat miniscuul haatforumpje niet bevredigend, of blijven jullie in groep hier mensen komen aanvallen tot ze het beu zijn hier te posten? Wat is de verborgen agenda? En ja ik heb enkele jaren geleden voorspeld dat die tien a vijftien accounts die in een korte tijdspanne werden aangemaakt hier en allemaal een heel bembemmerige stijl hadden nml over je zelf liggen lullen. Voila meer is er niet, en als jullie je aangevallen voelen mij niet gelaten, het is gewoon mijn mening. En toch nog lieve groeten? want ik kan het jullie niet kwalijk nemen, en aan Nynorsk een extra groet omdat ze van mij een vrouwonvriendelijk iemand wil maken. ![]() Jullie Hoomertje Laatst gewijzigd door Hoomer : 22 juli 2016 om 06:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Dit board heeft een slechte reputatie voor diverse reden. Maar op kop staat toch racisme en bagatalisering. Denkt U geen aandeel te dragen?
Je verdeelt constant iedereen in groepen door ze te linken aan personen uit het verleden. Onlangs zei je me nog dat ik een kant moest kiezen. Uw duaal trivaal wereldje is geen vertegenwoordiging van hoe anderen dit board beleven. Hoe gij tegen "bembemmerigen" duwt is net "haten". En dan achteraf zagen dat het te heet onder uw voeten wordt? Als er ene hater is zijt gij het wel Hoomer. Wellicht nog een blinde vlek voor jezelf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Ik verdeel niemand in groepen hoor, dat doen de mensen zelf ik stel alleen vast, niet meer niet minder. Nee hoor ik haat de bembemmerigen helemaal niet waar haal je dat nu weer uit, ik observeer gewoon, als je pure haat wil lezen vraag dan toegang tot hun haatforumpje. ![]() Te heet onder mijn voeten? waar haal je dat nu weer uit, hoe kan het nu te heet onder je voeten worden op een forum? Betreffende een kant kiezen, in je leven moet je steeds keuzes maken zo hier ook, je bent links of je bent rechts, je bent pro of contra iets etc. Nogmaals peche ik haat niet, ik begeef me dan ook niet op speciaal opgerichte haatforumpjes om haat te spuien tegen dit forum en de deelnemers zoals je clangenoten. ![]() Lieve groetjes van den Hoomer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Oh maar ik lees van dit board op andere fora hoor. Ik gaf al een quote van wat iemand te zeggen had over dit board.
Uw vaststelling is geen consensus. Mensen in één hokje drummen om uzelf fictief in een hoger hok te trekken is laaghartig. Jij gooit stenen. Als mensen wat terugzeggen en niet meegaan in uw vaststelling is het een kliek haters. Jij hoeft geen oordeel te vellen over andere forummers. Werk aan de balk in eigen ogen voor ge de splinter bij een ander ziet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik drum niemand in een hokje en ik trek mezelf zeker en vast niet in een hoger hokje hoor, dat doe jij. Jij doet zelf waar jij me van beschuldigd, de linkse reflex ![]() Jij velt hier een oordeel over mij, ik niet over jou. Maar toch nog een oprechte lieve groet, van den Hoomer ![]() PS. Van die haatboodschappen op het haatforumpje zijn screenshots hoor, dus bewijzen eigenlijk. ![]() Laatst gewijzigd door Hoomer : 22 juli 2016 om 07:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Ik weet niet eens wat je bedoelt met het haatforumpje, wellicht dat van Eno? Neen ik ben daar nooit lid geweest.
Ik vel geen oordeel over U, ik smijt de steen terug. Wie op mijnen teen trapt zal weten dat ik hard kan roepen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Hard roepen? Wat wartaal uitkramen bedoel je. ![]() En stop er nu maar mee uwe onzin word genant. Groetjes, Hoomer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() De steen die nuanceert dat GIJ degene zijt die telkenmale de sfeer komt verpesten door forumleden te onderscheiden en bagataliseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat het hier op forum dezes nog best meevalt in de voor velen 'vakantieperiode' zijnde.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]() Hebt ge echt niets anders te doen. ![]() Laatst gewijzigd door Hoomer : 22 juli 2016 om 08:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs de meest succesvolle mens heeft voorbeelden. De mens leert nu eenmaal van anderen of trekt zich op aan de doelstellingen in zijn leven.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Er is een soort van mensen die zo een oogkleppen dragen dat ze niet kunnen leren, kijk maar rond in het dagelijks leven. ![]() Maar wat doe je eraan, haters zullen nu eenmaal haten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Gij zijt de hater Hoomer. Uw eigen volk verdelen wanneer ze van mening verschillen.
Gij! Niet een ander. Als ik een hater zou zijn, wat maakt U dat? Raadpleeg de objectiviteit. Laatst gewijzigd door Peche : 22 juli 2016 om 13:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ik de context van uw post verkeerd heb begrepen. Mijn antwoord doet er hier niet toe.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Haters zullen haten mijn vriend. ![]() Groetjes van den Hoomer |
|
![]() |
![]() |
![]() |