![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Om dubbele reacties te vermijden heb ik hier voren bewust mij niet de vraag gesteld of ik even slim ben als de koning. Ik weet hoe ik waanzinnige commentaar moet vermijden of commentaar van een of andere waanzinnige. Je merkt dus dat er op verschillende manieren hetzelfde kan gezegd worden. Het is dus niet van belang wat je zegt maar wel hoe anderen het willen begrijpen. En als ze het zelfs niet kunnen begrijpen wordt het nog erger. ![]() Dus geen commentaar? Zoveel te beter dan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
2) Ik veracht de Grondwet niet. Wel betwist ik de grondwettelijkheid van bepaalde delen. En wel hierom.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van 1994 sta ik in de tellokalen als waarnemer. Altijd kwamen uitslagen van verschillende stemlokalen in één tellokaal binnen. Bijvoorbeeld: 30 stemburelen. 10 tellokalen. Via loting wordt beslist welke stemburelen in welk tellokaal terecht komt. Tellokaal 1: stembureel 5, 9, 23 Tellokaal 2: stembureel 1, 13, 26 enz.... Moeilijk daar een lijn in te trekken . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar wat er gebeurde was logisch hoor. Mijn gemeente werd opgeslorpt door een grotere pilootgemeente. En juist mijn gemeente had een staatssecretaris op de kieslijst. Uit schrik voor teveel overheersing door politiekers uit die pilootgemeente hebben de meeste kiezers uit mijn gemeente gekozen voor die staatssecretaris. De partij waarvoor ik op de kieslijst stond werd er zelfs eenvoudig van de kaart geveegd. Dat.....is politiek! Niks tegen te beginnen! Zelfs niet met sociaal te werken gedurende jaren. En zeker niet met sociaal werk waar mensen steeds tegen hun goesting moeten bij afdokken. Iedereen trekt en geniet graag maar niemand betaalt graag. Zo is nu eenmaal de kiezer. Wie gaat hem veranderen? ![]() En als nu een paar verkozenen uit je eigen partij deel mogen uitmaken van de coalitie en schepene mogen worden en op commando van deze staatssecretaris beginnen met elke oppositie uit zijn gemeente uit te zuiveren dan blijft er uiteindelijk van de eigen partij ook niks meer over. Zo simpel is politiek. Te simpel soms. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 2 augustus 2016 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Op één uitzondering na : zijn woorden moeten door de regering gedekt worden wat voor gevolg heeft dat zij ook politiek zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() [quote=de vuile muilekoek;8174638]Wat is er logisch ? een echte Koning heeft een eigen stem...en een eigen mening ...dat is logischer,, /QUOTE]
En welke rol spelen al zijn raadgevers? |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
|
![]() Is dat wel zo? Kijk eens naar al die verkozenen die zonen of dochters zijn van vroegere ministers. Natuurlijk is dit geen erfenis maar wie zegt ons dat zonder hun vader/moeder zij ooit verkozen zijn geworden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de Belgische grondwet een geestelijk gehandicapte zoals Flip le roi rechten verleent die andere "Belgen" niet hebben geeft hem niet het recht om boven andere mensen te staan. Flip is op de dezelfde manier verwekt en geboren als eender welk ander mens of zoogdier, en moet eten, drinken, poepen en plassen zoals iedereen.
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een staatsstructuur is wat ze is. U wil daar liefst aan beginnen morrelen hé ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 3 augustus 2016 om 06:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel ministers stonden er op een lijst? 95% toch wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk veracht een BUBbel de Belgische grondwet niet. Toch niet voor zover ze in jouw ondemocratische koningskraam past. Een koninklijke lul zou van de BUBbels meer macht moeten krijgen ipv minder. Een koninklijke dictatuur zou de BUB dus welgevallig zijn. Jullie vergeten voor het gemak dat de Belgische oppergaai een Duitser is die door een piepklein, adelijk, Franstalig kliekje tot roi de Belgique gekroond werd. Hoeveel % van de stemmen haalde jouw Belgisch-nationalistisch kliekje ook weer? 0,01%? Hoeveel koppen telt het bestuur van jullie kliek nog behalve BWarrior en Hans van de Cauter? Wie verkoos de voorzitter, en op welke wijze gebeurde dat? Durf je hier je eigen memoires ter zake posten op zal ik het doen? En zo'n hoopje niemandallen menen het recht te hebben om "bepaalde delen van de grondwet", zijnde: het Belgisch nepfederalisme, te mogen betwisten? De BUB bestaat uit en kliekje van dubbeldikke hypocrieten. En dat geldt niet alleen hun standpunt over de monarchie. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Belgique hangt dus ook op dat vlak met dubbelhartige haken en ogen aan elkaar. Stel je even een homo voor als "katholieke" Belgische kroondrager en troonzitter! Met geadopteerde kinderen, dus zonder het fameuze Duitsche bloed van hun voorvaderen in hun aderen. SCHANDE!!!
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() [quote=Sukkelaar;8186301]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Belgische staatsstructuur is idd wat ze is: federalistisch. En wie krijgt dat niet verkropt? B-Warrior en zijn BUBbelkliekje. Voor wie de BUBBeltjes tien jaar geleden niet in actie heeft gezien: Citaat:
Ruben Cottenjé de Dauphin, de voorzitter van BUB, heeft ondanks dat hij geen woord repte over zijn geaardheid, nooit antwoord gekregen op zijn verdraagzame smeekbede om Belgique uit de handen van de gewelddadige Vlaamse separatisten te redden. Niet van piskop en pedofiel Roger Van Gheluwe, en ook niet van de paus.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 augustus 2016 om 07:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rare gasten, die BLUB. ![]()
![]() |
![]() |