![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we met zen allen een liedje zingen ...
Elvis Presley – Return To Sender Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 juli 2016 om 07:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arme Gadaffi.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, en ook arme Eyjafjalleukerd, want blijkbaar heeft 'm geen antwoord op de problemen, die worden aangeduid door de 'keyboard warriors'waar 'm naar eigen zeggen zo hilarisch van werd.
Nu zit 'm daar te writersblokken achter z'n eigen keyboard.
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Ik heb gisteren een filmke van 2011 gezien op youtube.
Waar Europa onderhandelingen doet met Ghadaffi om de vluchtelingenstroom tegen te houden. Het was dus DOM DOM DOM DOM deze uit zijn troon te stampen, want nu is er geen regime die de vluchtelingenstroom tegenhoudt. In tegenstelling vonden de terroristen een handeltje in mensensmokkel. |
![]() |
![]() |