![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Maar wil héél de Westerse bevolking zich wel onderwerpen aan een opgelegde religie met de toebehorende opgelegde leven stijl die sluipend opgebouwd gaat... "neen dus, laat ons zeggen wat zal het volgende zomer worden? teveel alcohol op de terrassen aan de kusten ? of een luide gebedstoren om 4 u in de morgen ? nog 1 stapje te gaan en we zijn compleet.
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 29 augustus 2016 om 01:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals vrouwen die zouden uitgedost zijn in legeruniformen en door de straten paraderen. Dat vrouwen gaan strijden en competities aangaan voor te zien wie het sterkst/slimst/ enz is. Het zou een belachelijk en onnatuurlijk zicht zijn. Het feminisme tegenwoordig gaat tegen de natuur in.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() [quote=TV-verslaafde;8216511]Euh, stel je het dan zo voor dat er allerlei mannen zouden te liggen vechten op de kraamafdeling van een hospitaal en zouden liggen imiteren dat ze zwanger zijn. Het zou een belachelijk en onnatuurlijk zicht zijn.
Net zoals vrouwen die zouden uitgedost zijn in legeruniformen en door de straten paraderen. Dat vrouwen gaan strijden en competities aangaan voor te zien wie het sterkst/slimst/ enz is. Het zou een belachelijk en onnatuurlijk zicht zijn. Citaat:
dat kan mij persoonlijk geen zak schelen , ik heb het bereikt om over lijken te gaan en sta het zolang ik nog leef voor niemand meer af. punt uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zie je feminisme trouwens, als het bakken van een betere appeltaart? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Feministen zijn vrouwen die zo lomp zijn respect op te brengen voor de islam, maar mannen die voor hen opkomen nawijzen als racist.
Er bestaan geen ergere cultuurrelativisten en pamperaars dan feministen. Zie hoe gij nog probleemjongeren wou opleiden en begeleiden naar de arbeidsmarkt. Gedaan ermee }-) Genoeg Westerse cultuur kapot gemaakt. Laatst gewijzigd door Peche : 29 augustus 2016 om 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik zeg dat ieder zijn specialiteiten heeft. Een vrouw kan zwanger worden, kan nieuw leven scheppen wat een enorm geschenk is. Dat kan een man niet dus die moet dat compenseren, alles wat vrouwen aanraken is uitgevonden en gecreëerd door mannen. Mannen hebben de maatschappij gecreëerd; vrouwen hebben nieuw leven gecreëerd om die maatschappij te bevolken. Mannen en vrouwen zijn aanvullend als het ware.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want de man is geschapen om God te behagen en de vrouw is geschapen om de man te behagen. Is dat zo Jan? Ik heb dat gisteren aan mijn lief laten lezen, maar ze was er niet warm voor te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar U beantwoordt de vraag niet, wat vindt U daarvan? In plaats van een boerkini aan te pakken, schaf de godsdienstvrijheid af? Vervang het met individuele mensenrechten die hen beschermd tegen religieuze waanzin. Laatst zag ik op TV "mijn vrouw kiest vrijwillig voor de boerkini". Natuurlijk ze is daarmee opgevoed, haar ouders voedden haar islamitisch op. Maar zulke normen en waarden, horen zij nog thuis in een verlichte maatschappij? Was ik moslim mag ik mijn vrouw tuchtigen als ze in kleedje buiten wil en haar halal kleden. Maar ik krijg dat van zijn leven nooit gedaan omdat mijn lief Westers opgevoed is. Hoort een religieuze opvoeding nog thuis in een Westerse verlichte maatschappij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Maar wanneer doe je aan emotionele mishandeling als ze zich moet onderwerpen aan haar man als aan de Heer? Via bepaalde religies mag je haar daar zelfs fysiek aan herinneren.
We maken toch uitzonderingen op onze wetten voor religies? Hell er zijn zelfs aanranders vrijgesproken wegens godsdienstige redenen. Brussel gaat nu de onkosten voor het offerfeest bekostigen. Dus strafbare mishandelingen worden wel gepardonneerd via godsdienstvrijheid. Daarom is het beter dat te vervangen door universele en individuele rechten die onze maatschappij beschermd tegen religieuze waanzin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze laten radicale imams doen tot hun zonen onze genocide uitroepen op de straten. En al der wijl honden opleiden om een zakske wiet op te sporen.... Het vrije Westen. |
|
![]() |
![]() |