Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 augustus 2016, 01:14   #81
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Allé Marie dat is niet zo moeilijk toch? het gaat om macht, want dat geeft politiek, en om die macht te krijgen heb je stemmen nodig, moslims zijn een belangrijke groep.
Meer zit er niet achter maar ook niet minder.
Maar wil héél de Westerse bevolking zich wel onderwerpen aan een opgelegde religie met de toebehorende opgelegde leven stijl die sluipend opgebouwd gaat... "neen dus, laat ons zeggen wat zal het volgende zomer worden? teveel alcohol op de terrassen aan de kusten ? of een luide gebedstoren om 4 u in de morgen ? nog 1 stapje te gaan en we zijn compleet.

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 29 augustus 2016 om 01:16.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2016, 01:22   #82
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ja ga dat tegen Madam Le Pen gaan verkondigen..
Euh, stel je het dan zo voor dat er allerlei mannen zouden te liggen vechten op de kraamafdeling van een hospitaal en zouden liggen imiteren dat ze zwanger zijn. Het zou een belachelijk en onnatuurlijk zicht zijn.

Net zoals vrouwen die zouden uitgedost zijn in legeruniformen en door de straten paraderen. Dat vrouwen gaan strijden en competities aangaan voor te zien wie het sterkst/slimst/ enz is. Het zou een belachelijk en onnatuurlijk zicht zijn.

Het feminisme tegenwoordig gaat tegen de natuur in....
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2016, 01:31   #83
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Euh, stel je het dan zo voor dat er allerlei mannen zouden te liggen vechten op de kraamafdeling van een hospitaal en zouden liggen imiteren dat ze zwanger zijn. Het zou een belachelijk en onnatuurlijk zicht zijn.

Net zoals vrouwen die zouden uitgedost zijn in legeruniformen en door de straten paraderen. Dat vrouwen gaan strijden en competities aangaan voor te zien wie het sterkst/slimst/ enz is. Het zou een belachelijk en onnatuurlijk zicht zijn.

De meeste vrouwen kunnen tegen een stootje, mannen daarentegen... Neem ze hun wapens en stoere macho-attire af en ze huilen om hun mama...
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2016, 01:31   #84
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat is dat nu voor gezwets ? ik ben nog opgevoed geweest van een vrijgevochten non die een keiharde tante was als directrice dus ,, neem het mij niet kwalijk toen al in de jaren zestig zeventig waren ZE aanwezig . ZE ZE ZE ZE zijn van alle tijden Scheetje .
Oud 29 augustus 2016, 01:38   #85
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

[quote=TV-verslaafde;8216511]Euh, stel je het dan zo voor dat er allerlei mannen zouden te liggen vechten op de kraamafdeling van een hospitaal en zouden liggen imiteren dat ze zwanger zijn. Het zou een belachelijk en onnatuurlijk zicht zijn.

Citaat:
Het feminisme tegenwoordig gaat tegen de natuur in....[/
QUOTE]

dat kan mij persoonlijk geen zak schelen , ik heb het bereikt om over lijken te gaan en sta het zolang ik nog leef voor niemand meer af. punt uit.
Oud 29 augustus 2016, 09:45   #86
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het gaat over heel Europa trouwens in het bijzonder , valt het je niet op dat het de 1e zomer is dat er tumult losgeslagen is over de bad kledij voorschriften aan de stranden ?? vanwaar komt nu plots dat fenomeen? en de reactie van Groen op TV nieuws daarover? ik ben van mening en ik ben niet alleen daarmee; in een land waar je aanspoelt en mag leven van uitkeringen op de kap van de belasting betaler je toch wel mag aanpassen aan de opgelegde voorschriften, want als een Westerling naar Islam landen gaat moet ie ook zich aanpassen op bepaalde plaatsen wat kleding betreft en die Westerling doet dat zonder tegenwerking , raar dat het omgekeerd WEL zonder Heisa kan , kwestie van eens door Te denken over je zelf als Westerling vooraleer je op TV nieuws komt spreken over vrijheid .
Jammer dat u mijn vraag niet beantwoord heeft..of is dit voor u " wie zich aanpast mag gerust blijven"?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2016, 09:46   #87
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is dat nu voor gezwets ? ik ben nog opgevoed geweest van een vrijgevochten non die een keiharde tante was als directrice dus ,, neem het mij niet kwalijk toen al in de jaren zestig zeventig waren ZE aanwezig . ZE ZE ZE ZE zijn van alle tijden Scheetje .
Manwijven? Sorry, die zijn niet zo aantrekkelijk.
Oud 29 augustus 2016, 09:47   #88
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Huh? In Antwerpen lopen militairen door de straten en vaak zijn dit ook vrouwen.
Hoe zie je feminisme trouwens, als het bakken van een betere appeltaart?
Oud 29 augustus 2016, 09:48   #89
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Manwijven? Sorry, die zijn niet zo aantrekkelijk.
Wat is volgens u een manwijf, een die haar mannetje kan staan?
Oud 29 augustus 2016, 09:51   #90
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is volgens u een manwijf, een die haar mannetje kan staan?
Citaat:
manwijf

vrouw die eruitziet als een man, bijvoorbeeld in manier van kleden, of zich gedraagt als een man; vrouw die er mannelijk uitziet
Over smaken valt niet te twisten, maar vrouwen in die categorie zijn voor heel wat mannen nu eenmaal niet aantrekkelijk.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2016, 09:52   #91
Peche
Banneling

Standaard

Feministen zijn vrouwen die zo lomp zijn respect op te brengen voor de islam, maar mannen die voor hen opkomen nawijzen als racist.
Er bestaan geen ergere cultuurrelativisten en pamperaars dan feministen.
Zie hoe gij nog probleemjongeren wou opleiden en begeleiden naar de arbeidsmarkt.
Gedaan ermee }-) Genoeg Westerse cultuur kapot gemaakt.

Laatst gewijzigd door Peche : 29 augustus 2016 om 09:58.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2016, 10:01   #92
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Huh? In Antwerpen lopen militairen door de straten en vaak zijn dit ook vrouwen.
Hoe zie je feminisme trouwens, als het bakken van een betere appeltaart?
Neen, ik zeg dat ieder zijn specialiteiten heeft. Een vrouw kan zwanger worden, kan nieuw leven scheppen wat een enorm geschenk is. Dat kan een man niet dus die moet dat compenseren, alles wat vrouwen aanraken is uitgevonden en gecreëerd door mannen. Mannen hebben de maatschappij gecreëerd; vrouwen hebben nieuw leven gecreëerd om die maatschappij te bevolken. Mannen en vrouwen zijn aanvullend als het ware.
Oud 29 augustus 2016, 10:08   #93
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, ik zeg dat ieder zijn specialiteiten heeft. Een vrouw kan zwanger worden, kan nieuw leven scheppen wat een enorm geschenk is. Dat kan een man niet dus die moet dat compenseren, alles wat vrouwen aanraken is uitgevonden en gecreëerd door mannen. Mannen hebben de maatschappij gecreëerd; vrouwen hebben nieuw leven gecreëerd om die maatschappij te bevolken. Mannen en vrouwen zijn aanvullend als het ware.
Inderdaad, mannen en vrouwen hebben nu eenmaal hun eigenheden. Ik heb de indruk dat alice gelijkwaardigheid verwart met gelijkheid.
Oud 29 augustus 2016, 10:45   #94
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Inderdaad, mannen en vrouwen hebben nu eenmaal hun eigenheden. Ik heb de indruk dat alice gelijkwaardigheid verwart met gelijkheid.
Wat vond U van de bijbel passages? Dat de vrouw zich moet onderwerpen aan haar man zoals aan de Heer?
Want de man is geschapen om God te behagen en de vrouw is geschapen om de man te behagen.

Is dat zo Jan? Ik heb dat gisteren aan mijn lief laten lezen, maar ze was er niet warm voor te krijgen.
Oud 29 augustus 2016, 10:50   #95
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Wat vond U van de bijbel passages? Dat de vrouw zich moet onderwerpen aan haar man zoals aan de Heer?
Want de man is geschapen om God te behagen en de vrouw is geschapen om de man te behagen.

Is dat zo Jan? Ik heb dat gisteren aan mijn lief laten lezen, maar ze was er niet warm voor te krijgen.
Daar we het hier hebben over de relatie tussen grondrechten en wet, moet u zich de vraag stellen of de krijtlijnen van de wet overschreden worden.
Oud 29 augustus 2016, 11:02   #96
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar we het hier hebben over de relatie tussen grondrechten en wet, moet u zich de vraag stellen of de krijtlijnen van de wet overschreden worden.
Wel aangezien er Godsdienstvrijheid is en het Katholicisme een erkend geloof is, overtreed ik geen wet wanneer ik mijn vrouw geestelijk manipuleer en emotioneel mishandel. Ze is tenminste mijn bezit en gegeven door God om zich te onderwerpen aan mij. Zij gaat waar ik haar dicteer te lopen, zij doet wat ik haar dicteer te doen.

Maar U beantwoordt de vraag niet, wat vindt U daarvan?

In plaats van een boerkini aan te pakken, schaf de godsdienstvrijheid af?
Vervang het met individuele mensenrechten die hen beschermd tegen religieuze waanzin.
Laatst zag ik op TV "mijn vrouw kiest vrijwillig voor de boerkini".
Natuurlijk ze is daarmee opgevoed, haar ouders voedden haar islamitisch op.
Maar zulke normen en waarden, horen zij nog thuis in een verlichte maatschappij?

Was ik moslim mag ik mijn vrouw tuchtigen als ze in kleedje buiten wil en haar halal kleden. Maar ik krijg dat van zijn leven nooit gedaan omdat mijn lief Westers opgevoed is.
Hoort een religieuze opvoeding nog thuis in een Westerse verlichte maatschappij?
Oud 29 augustus 2016, 11:13   #97
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel aangezien er Godsdienstvrijheid is en het Katholicisme een erkend geloof is, overtreed ik geen wet wanneer ik mijn vrouw geestelijk manipuleer en emotioneel mishandel. Ze is tenminste mijn bezit en gegeven door God om zich te onderwerpen aan mij. Zij gaat waar ik haar dicteer te lopen, zij doet wat ik haar dicteer te doen.
Ik kan heel kort zijn: mishandeling is strafbaar. Godsdienstvrijheid kan niet ingeroepen worden.
Oud 29 augustus 2016, 11:14   #98
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In plaats van een boerkini aan te pakken, schaf de godsdienstvrijheid af?
Vervang het met individuele mensenrechten die hen beschermd tegen religieuze waanzin.
Laatst zag ik op TV "mijn vrouw kiest vrijwillig voor de boerkini".
Natuurlijk ze is daarmee opgevoed, haar ouders voedden haar islamitisch op.
Maar zulke normen en waarden, horen zij nog thuis in een verlichte maatschappij?
Natuurlijk hoort dat logischerwijze bij de grondrechten en vrijheden die onze rechtstaat waarborgt. De overheid houdt zich niet bezig met wat u denkt of wat uw overtuiging is. In Noord-Korea is dat anders, maar bij ons hanteren we maatstaven. "La pensée unique" hoort bij dictaturen en u schijnt er een voorstander van te zijn.
Oud 29 augustus 2016, 11:18   #99
Peche
Banneling

Standaard

Maar wanneer doe je aan emotionele mishandeling als ze zich moet onderwerpen aan haar man als aan de Heer? Via bepaalde religies mag je haar daar zelfs fysiek aan herinneren.
We maken toch uitzonderingen op onze wetten voor religies? Hell er zijn zelfs aanranders vrijgesproken wegens godsdienstige redenen. Brussel gaat nu de onkosten voor het offerfeest bekostigen.

Dus strafbare mishandelingen worden wel gepardonneerd via godsdienstvrijheid.
Daarom is het beter dat te vervangen door universele en individuele rechten die onze maatschappij beschermd tegen religieuze waanzin.
Oud 29 augustus 2016, 11:21   #100
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Natuurlijk hoort dat logischerwijze bij de grondrechten en vrijheden die onze rechtstaat waarborgt. De overheid houdt zich niet bezig met wat u denkt of wat uw overtuiging is. In Noord-Korea is dat anders, maar bij ons hanteren we maatstaven. "La pensée unique" hoort bij dictaturen en u schijnt er een voorstander van te zijn.
Neen ze laat mij vrij in mijn overtuiging als ik geloof dat mijn vrouw maar een object is dat geschapen is ter mijne behagen.
Ze laten radicale imams doen tot hun zonen onze genocide uitroepen op de straten.
En al der wijl honden opleiden om een zakske wiet op te sporen....

Het vrije Westen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be