![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() zie draad 'vraagje aan zeer goede jurist '
stond in de pers in 2015 zoek maar eens goed want eigenaar heeft mij gevraagd de naam niet te vermelden . Zo zijn er zeer veel in Vlaanderen die door mij gered zijn maar die niet willen dat dit bekend wordt ,maar ze hebben wel allen correct betaald behalve 1 grote (zeer grote ) die mijn procede herhaalde toen hij mij na 5 jaar moest betalen. U ziet niet iedereen is dankbaar ,maar ik los dat wel op mijn manier op.
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is zonder risico en stress en is zeer goed betaald.
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 4 september 2016 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister
|
![]() Mijn lectuur voor vandaag ,en de uwe ??
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 5 september 2016 om 10:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister
|
![]() Citaat:
campagnol of zoiets de scherif in een andere draad en ga zo maar door. Wanneer gaan jullie nu eens begrijpen dat je tegen iemand bezig bent die al meer dan 30 jaar alle dagen zelfstudie recht en wiskunde doet vanop de een of andere strand stoel en dat bijgevolg mijn kennis op dit gebied de jullie exponentieel overstijgt. Net zoals op het juridisch forum , De enige die serieus bezig was was de scherif die een paar goede opmerkingen heeft gemaakt ,maar die ik nooit meer heb gehoord na de verbetering van mijn sterfhuisconstructie aangepast concept. Wordt grootmeersters schaak en leg op tijd je koning neer ,dan moet ik je niet afmaken met mijn kennis. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=293
![]() |
![]() |
#91 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Houdt u maar vast aan de takken van de bomen want uw toegepaste wiskunde zal aan het kruis genageld worden. ( ik breng een megafoon mee) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Caterpillar
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() Tof info ik kom 1 maal per maand over van Tenerife om deze voordrachten te geven (ben dan 4 dagen hier)
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je mag gerust replikeren als het gefundeert mathematisch is met de juiste opmerkingen?,ik zal heus geen rood vierkantje zetten als je niet persoonlijk wordt maar zuiver juridisch:en of mathematisch het systeem aanvalt (en niet mij) .Je hebt dan geen megafoon nodig ,dit forum is je megafoon ,dus nu daag ik je uit ,ga naar economics NIET SPAMMEN maar fouten ontdekken zoals de scherif tenminste geprobeert heeft ,waarvoor hij voor altijd mijn respect zal hebben. Hij vond tenminste fouten en duide die beleefd aan (en had nog gelijk ook ) Dus ik verwacht je en iedereen van hier met correcte annalyses. Laat nu eens zien aan het ganse forum wat U kent van recht en of wiskunde.
![]() |
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() Dat heb ik gemist als sterfhuisconsulent ,spijtig had er meer mee verdient dan ze hebben aangeslagen in 2013.
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
U heeft zelf met uw van de pot gerukte schrijfsels ten overvloede aangetoond dat rechtspraak niet op een zinnige wijze in wiskundige regels gegoten kan worden. U wordt telkens te kakken gezet , en begint dan nog maar eens van voren af aan met de zoveelste cut/paste van Galois & consoorten verpakt als "bewijsvoering" voor uw hersenspinsels. Dat alles niet alleen hier, maar tevens op talloze andere fora waar men u zonder complimenten buitengezet heeft bij de eerste poging uw toekomstige koopwaar te slijten, want daar gaat het om, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik werd nooit betaald om de dingen juist te schrijven, maar wel om de juiste dingen te schrijven Laatst gewijzigd door bedrijven docter : 5 september 2016 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |