![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Den deze kan niet stoppen met werken.
Daar ging den draad toch over, of niet ? https://www.youtube.com/watch?v=y_2iVsUvaj8 .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/1.2757249 ![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 1 september 2016 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verschil op hun maximum op het einde van hun loopbaan is 1100 euro afgerond. Aangezien kleuterjuf meer fysiek belastend is, vermoed ik dat zij vaker het laatste decennium van hun loopbaan part time tot half time gaan werken. Nu, ik geef toe: voor hun diploma en intellectuele kennis is dat zeer goed betaald. Maar dat mag best. Ik heb een boontje voor kleuterjuffen. Vooral als mijn kleinkinderen, die ik zeer graag zie komen, eens langer dan 10 minuten bij mij thuis zijn, terwijl mijn heksie perfeksie even weg is: laptop kwijt aan den ene, tablet kwijt aan den andere, den deze op mijne rug, dien andere hangt aan mijne nek, en de jongste glipt langs de veranda naar buiten zonder dat ik het gezien heb. Hier zijn de overzichten van hun weddes, met linken naar de barema's van 't ministerie: http://www.vacature.com/carriere/sal...-het-onderwijs .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moeten we aan dat soort debiliteiten aandacht schenken ???
![]() |
#85 |
Parlementslid
|
![]() Het was zo, het is zo en het zal altijd zo blijven: zij die er niets van kennen hebben de grootste mond. Aan iedereen.... doe de job eens zelf voor een periode van 1 maand (dat is niet veel hé) en (ver)oordeel dan.
Maar ja....de beste stuurlui staan aan wel nietwaar? |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat is er fair om te zeggen dat iedereen langer moet werken terwijl de ene op pakweg 60 jaar al 40 jaar actief bijdraagt een andere slechts 20 jaar en anderen helemaal niets. Waarom moet die mens die al 40 jaar heeft bijgedragen bovenop zijn nu reeds sterk bovengemiddelde inspanningen nog meer gaan bijdragen om vooral de tekorten weg te werken van zij die geen 40 jaar zullen werken? Er is een grens aan herverdeling en die is echt wel bereikt en dat wordt niet opgelost door bepaalde grotere lobbygroepen dan maar bepaalde uizonderingen toe te kennen.
Laatst gewijzigd door doremi : 1 september 2016 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De laatste in de rij is vandaag; Caterpilar in Gosselies.
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zware beroepen worden afgeschaft. De banken sturen hun mensen die veelal na hun twintigste zijn begonnen, meer verlof hebben en een 35 uur werkweek op 55 naar huis.
Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet is Daniel Bacquelaine, van de MR, minister van pensioenen. Van Quickenborne en De Croo junior hebben het heel even voor het zeggen gehad op dat departement, maar vòòr hen waren het een kwart eeuw onafgebroken Waalse en "Vlaamse" rooien die ons pensioen even zouden redden. Wie zette het zilverfonds op de wereld? En wat heeft dat opgebracht behalve een raad van bestuur die dik betaald werd om op haar gat te zitten?
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het voordeel daarvan is dat er dan geen geld meer binnenkomt om de pensioenen van bruggepensioneerden van te betalen die in één of ander paradijs voor pedofielen piepjonge poezen poepen.
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig ben jij geen Vlaming dus jij kan gerust zijn wat betreft jouw levensverwachting.
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kon hem niet meer vinden in de ledenlijst, wat volgens mij wil zeggen dat de ban permanent is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arme demonen. Hij zal zijn stokpaardje missen.
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu kan hij tegen zijn Thaise madam zitten zagen over ambtenaren en netto bijdragers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() binnenkort alle werknemers in de privé thuis op 55 jaar :
en dat kost de staatskas niks. http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/economie/1.2956469 |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN