![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Stop dus met zeveren, u gedraagt zich inderdaad infantiel door steevast te leuteren over de "nieuwe vreemdelingen alliantie". Leer uw politieke geschiedenis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Groot nieuws! Volgens onderzoek door genetische wetenschappers zou intelligentie uitsluitend doorgegeven worden via chromosomen van de vrouw en dus helemaal niet via erfelijke factoren van de man. Laten we dus veronderstellen dat onze mannelijke ministers intelligent zijn maar hun intelligentie dus niet doorgeven. Eigenaardig dus dat zovele zonen van en dochters van toch ook over meer intelligentie zouden beschikken. Toch meer zoals bij Jan Modaal. Ofwel slaat de wetenschap de bal totaal mis ofwel is er str..t aan de knikker. Maar sommigen onder ons weten of wisten dat al veronderstel ik? En er zijn er op dit forum die zich nooit vragen stellen. Maar het is toch een nieuw feit. Nu wordt het voor de toekomst mogelijk wetenschap tegenover verworven rechten. Echt benieuwd wat verder onderzoek zal aantonen. Maar benieuwd zijn is dikwijls een misdaad. Het gewone volk stelt zich best niet teveel vragen. Daarom alleen al word ik dat gezaag over politiek kotsbeu. Er is nog nooit iets opgelost omdat het plebs zaagt. Groetjes nog. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat dat zeveren betreft: slaat dat op de uitspraak van Sarah Smeyers in het federale parlement van 1-2-2012, door te schreeuwen: "hebben jullie er al aan gedacht de asielkraan dicht te draaien" en waarom draaien zij dan NU de kraan verder open ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 10 oktober 2016 om 08:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je begrijpt het niet. Dat had ik wel verwacht.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw vraag is duidelijk, dat klopt. Het is gewoon het feit dat je die vraag stelt. Daaruit kan iedereen concluderen dat je het niet begrijpt. Niet erg hoor, we hebben nu eenmaal niet allemaal dezelfde capaciteiten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het nu net. Ik heb het antwoord wel degelijk gegeven. Alleen heb jij het niet gezien. Het wordt genant hoor. O ja, vergeet de emoticons niet hé.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 10 oktober 2016 om 10:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Of moet er zoals zo dikwijls weer tussen de lijntjes worden gelezen, want dat is een standaard antwoord van onze rechtse vriendjes en vriendinnetjes ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hij had wel aan push back kunnen doen , zoals de akkoorden van Dublin voorzien. En dat heeft hij niet gedaan, anderen in West-Europa ook niet, maar hij ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
én verhindert dat er terugkomen. Laatst gewijzigd door Anna List : 10 oktober 2016 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ons programma en onze levensstijl zijn perfect duidelijk, maar jij moest er blijkbaar meer in zien dat er werkelijk was. Wel, laat het zo zijn dat je je lesje geleerd hebt. Van mijn kant zie ik je liefst nooit meer terug in de partij en zelfs niet op een stembiljet. Het ga je goed. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Uw antwoord is nogal dubbelzinnig. Je mag best wat duidelijker zijn want ik had geen moeder met een hoog IQ-gehalte. Maar.....aangezien jij weeral iets beter weet is al uw wetenschap welkom. Ik leer graag bij hoor. Aan orakels heb ik geen boodschap. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Schoof, was jij geen beambte destijds? Postbode denk ik. Je hebt het vermoedelijk reeds ver gebracht dat je U het ego aanmeet belangrijk genoeg te zijn om het standpunt van uw partij te verwoorden. Of denkt uw partij er anders over? ![]() |
|
![]() |
![]() |