Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 oktober 2016, 21:03   #81
korvo
Gouverneur

korvo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
[
Besef JIJ nu hoe infantiel het is om telkens opnieuw de woorden "links is verantwoordelijk voor de import van vreemdelingen" te gebruiken, en....hoe afgezaagd jullie volksbedrog in het federale parlement op 1-2-2012 wel was ?
De immigratie vanuit de Maghreb en Turkije werd gefaciliteerd door de regering Lefevre-Spaak, ergens halverwege de jaren zestig (BSP en CVP). Na de immigratiestop van 1973 heeft men zowat alles op zijn beloop gelaten qua immigratie en mijn inziens bestond de N-VA toen nog niet. Massale regulariseringen en de snel-belg wet werden dan weer doorgeduwd onder paars. Om advocaat van de duivel te spelen: de N-VA kan nu slechts werken binnen de regels van de geldende internationale verdragen. Ergo, het zijn wel degelijk de traditionele partijen (en niet alleen rood) die verantwoordelijk zijn voor het gefaalde immigratiebeleid.

Stop dus met zeveren, u gedraagt zich inderdaad infantiel door steevast te leuteren over de "nieuwe vreemdelingen alliantie". Leer uw politieke geschiedenis.
korvo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2016, 22:13   #82
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door korvo Bekijk bericht
De immigratie vanuit de Maghreb en Turkije werd gefaciliteerd door de regering Lefevre-Spaak, ergens halverwege de jaren zestig (BSP en CVP). Na de immigratiestop van 1973 heeft men zowat alles op zijn beloop gelaten qua immigratie en mijn inziens bestond de N-VA toen nog niet. Massale regulariseringen en de snel-belg wet werden dan weer doorgeduwd onder paars. Om advocaat van de duivel te spelen: de N-VA kan nu slechts werken binnen de regels van de geldende internationale verdragen. Ergo, het zijn wel degelijk de traditionele partijen (en niet alleen rood) die verantwoordelijk zijn voor het gefaalde immigratiebeleid.

Stop dus met zeveren, u gedraagt zich inderdaad infantiel door steevast te leuteren over de "nieuwe vreemdelingen alliantie". Leer uw politieke geschiedenis.
Waarom zou N-VA niet kunnen buiten de internationaal geldende verdragen kunnen treden ? Er zijn EU lidstaten die N-VA hierin voorgingen.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2016, 22:36   #83
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Waarom zou N-VA niet kunnen buiten de internationaal geldende verdragen kunnen treden ? Er zijn EU lidstaten die N-VA hierin voorgingen.

Groot nieuws! Volgens onderzoek door genetische wetenschappers zou intelligentie uitsluitend doorgegeven worden via chromosomen van de vrouw en dus helemaal niet via erfelijke factoren van de man.
Laten we dus veronderstellen dat onze mannelijke ministers intelligent zijn maar hun intelligentie dus niet doorgeven.
Eigenaardig dus dat zovele zonen van en dochters van toch ook over meer intelligentie zouden beschikken. Toch meer zoals bij Jan Modaal.
Ofwel slaat de wetenschap de bal totaal mis ofwel is er str..t aan de knikker.
Maar sommigen onder ons weten of wisten dat al veronderstel ik?
En er zijn er op dit forum die zich nooit vragen stellen.
Maar het is toch een nieuw feit. Nu wordt het voor de toekomst mogelijk wetenschap tegenover verworven rechten. Echt benieuwd wat verder onderzoek zal aantonen. Maar benieuwd zijn is dikwijls een misdaad.
Het gewone volk stelt zich best niet teveel vragen.
Daarom alleen al word ik dat gezaag over politiek kotsbeu.
Er is nog nooit iets opgelost omdat het plebs zaagt.
Groetjes nog.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2016, 02:22   #84
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkman Bekijk bericht
Groot nieuws! Volgens onderzoek door genetische wetenschappers zou intelligentie uitsluitend doorgegeven worden via chromosomen van de vrouw en dus helemaal niet via erfelijke factoren van de man.
Laten we dus veronderstellen dat onze mannelijke ministers intelligent zijn maar hun intelligentie dus niet doorgeven.
Eigenaardig dus dat zovele zonen van en dochters van toch ook over meer intelligentie zouden beschikken. Toch meer zoals bij Jan Modaal.
Ofwel slaat de wetenschap de bal totaal mis ofwel is er str..t aan de knikker.
Maar sommigen onder ons weten of wisten dat al veronderstel ik?
En er zijn er op dit forum die zich nooit vragen stellen.
Maar het is toch een nieuw feit. Nu wordt het voor de toekomst mogelijk wetenschap tegenover verworven rechten. Echt benieuwd wat verder onderzoek zal aantonen. Maar benieuwd zijn is dikwijls een misdaad.
Het gewone volk stelt zich best niet teveel vragen.
Daarom alleen al word ik dat gezaag over politiek kotsbeu.
Er is nog nooit iets opgelost omdat het plebs zaagt.
Groetjes nog.
Pek en veren schat...eenmaal gedemonstreerd en ze zullen het niet vergeten...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2016, 08:38   #85
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door korvo Bekijk bericht

Was het dan niet de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie die dit ging "veranderen" ?
En wat dat zeveren betreft: slaat dat op de uitspraak van Sarah Smeyers in het federale parlement van 1-2-2012, door te schreeuwen: "hebben jullie er al aan gedacht de asielkraan dicht te draaien" en waarom draaien zij dan NU de kraan verder open ?
vrijzinnige is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2016, 08:48   #86
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Was het dan niet de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie die dit ging "veranderen" ?
En wat dat zeveren betreft: slaat dat op de uitspraak van Sarah Smeyers in het federale parlement van 1-2-2012, door te schreeuwen: "hebben jullie er al aan gedacht de asielkraan dicht te draaien" en waarom draaien zij dan NU de kraan verder open ?
In 2016 zal men zwaar onder het niveau van 2012 komen en dat na een jaar 2015 dat zijn gelijke niet gekend heeft. Het feit dat u het jaar 2015 erbij wil betrekken toont alleen maar aan hoe intellectueel oneerlijk u bezig bent. Maar doe gerust verder met je infantiel gedrag.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 10 oktober 2016 om 08:49.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2016, 10:15   #87
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
In 2016 zal men zwaar onder het niveau van 2012 komen en dat na een jaar 2015 dat zijn gelijke niet gekend heeft. Het feit dat u het jaar 2015 erbij wil betrekken toont alleen maar aan hoe intellectueel oneerlijk u bezig bent. Maar doe gerust verder met je infantiel gedrag.
Is links beschuldigen van een vreemdelingen invasie in België dan voor jou intellectueel eerlijk foxke
Oud 10 oktober 2016, 10:19   #88
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is links beschuldigen van een vreemdelingen invasie in België dan voor jou intellectueel eerlijk foxke
Je begrijpt het niet. Dat had ik wel verwacht.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 10 oktober 2016, 10:22   #89
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Je begrijpt het niet. Dat had ik wel verwacht.
Ik denk eerder dat het onbegrip van jouw kant komt, want mijn vraag lijkt mij meer dan duidelijk
Oud 10 oktober 2016, 10:28   #90
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk eerder dat het onbegrip van jouw kant komt, want mijn vraag lijkt mij meer dan duidelijk
Uw vraag is duidelijk, dat klopt. Het is gewoon het feit dat je die vraag stelt. Daaruit kan iedereen concluderen dat je het niet begrijpt. Niet erg hoor, we hebben nu eenmaal niet allemaal dezelfde capaciteiten.
Oud 10 oktober 2016, 10:30   #91
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw vraag is duidelijk, dat klopt. Het is gewoon het feit dat je die vraag stelt. Daaruit kan iedereen concluderen dat je het niet begrijpt. Niet erg hoor, we hebben nu eenmaal niet allemaal dezelfde capaciteiten.
Maar jouw zelfbenoemde hogere capaciteiten geven wel nog steeds GEEN antwoord op die te duidelijke vraag
Oud 10 oktober 2016, 10:31   #92
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar jouw zelfbenoemde hogere capaciteiten geven wel nog steeds GEEN antwoord op die te duidelijke vraag
Dat is het nu net. Ik heb het antwoord wel degelijk gegeven. Alleen heb jij het niet gezien. Het wordt genant hoor. O ja, vergeet de emoticons niet hé.

Laatst gewijzigd door fox : 10 oktober 2016 om 10:31.
Oud 10 oktober 2016, 10:36   #93
vrijzinnige
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is het nu net. Ik heb het antwoord wel degelijk gegeven. Alleen heb jij het niet gezien. Het wordt genant hoor. O ja, vergeet de emoticons niet hé.
Voor het geval dit zo is: welk reactie nummer
Of moet er zoals zo dikwijls weer tussen de lijntjes worden gelezen, want dat is een standaard antwoord van onze rechtse vriendjes en vriendinnetjes
Oud 10 oktober 2016, 10:37   #94
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Men moet toegeven dat Fracken aan de instroom in 2015 bijzonder weinig kon goed.
Maar hij had wel aan push back kunnen doen , zoals de akkoorden van Dublin voorzien. En dat heeft hij niet gedaan, anderen in West-Europa ook niet, maar hij ook niet.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2016, 10:37   #95
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Eigenlijk niet. Dewinter heeft net veel kiezers naar N-VA geduwd.
²
én verhindert dat er terugkomen.

Laatst gewijzigd door Anna List : 10 oktober 2016 om 10:38.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2016, 10:41   #96
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
²
én verhindert dat er terugkomen.
Ach nee, zonder een figuur als De Wever stond de N-VA nu nog steeds folkloristisch met vlaggen te zwaaien met een cijfer rond de kiesdrempel.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2016, 11:07   #97
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Helemaal niet , maar ik hekel het slappe janus beleid van De Alliantie die zoveel beloofde .... weet je het nog volle zalen en ons kaartjes omhoogsteken dat kaartje steek in nu in mijn achterwerk....en ik schijt er nog op ook.
Hoe triestig dat je je zo vergiste.

Ons programma en onze levensstijl zijn perfect duidelijk, maar jij moest er blijkbaar meer in zien dat er werkelijk was.

Wel, laat het zo zijn dat je je lesje geleerd hebt.
Van mijn kant zie ik je liefst nooit meer terug in de partij en zelfs niet op een stembiljet.
Het ga je goed.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2016, 11:50   #98
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ach nee, zonder een figuur als De Wever stond de N-VA nu nog steeds folkloristisch met vlaggen te zwaaien met een cijfer rond de kiesdrempel.
zonder figuur De Winter was N-VA nooit van de grond gekomen idd.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2016, 13:20   #99
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Pek en veren schat...eenmaal gedemonstreerd en ze zullen het niet vergeten...

Uw antwoord is nogal dubbelzinnig.
Je mag best wat duidelijker zijn want ik had geen moeder met een hoog IQ-gehalte. Maar.....aangezien jij weeral iets beter weet is al uw wetenschap welkom. Ik leer graag bij hoor.
Aan orakels heb ik geen boodschap.
Oud 10 oktober 2016, 13:37   #100
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Hoe triestig dat je je zo vergiste.

Ons programma en onze levensstijl zijn perfect duidelijk, maar jij moest er blijkbaar meer in zien dat er werkelijk was.

Wel, laat het zo zijn dat je je lesje geleerd hebt.
Van mijn kant zie ik je liefst nooit meer terug in de partij en zelfs niet op een stembiljet.
Het ga je goed.

.

Schoof, was jij geen beambte destijds? Postbode denk ik.
Je hebt het vermoedelijk reeds ver gebracht dat je U het ego aanmeet belangrijk genoeg te zijn om het standpunt van uw partij te verwoorden.
Of denkt uw partij er anders over?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be