![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de rest is een kwestie van dienst naar de klanten toe, wat de verantwoordelijkheid van het privé-bedrijf is. Btw, vind jij dan niet dat taxi's in Zaventem ook Engels moeten kunnen, zodat zij hun buitenlandse klanten kunnen begrijpen en hun vragen kunnen beantwoorden?
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zij dwalen ,wacht maar tot na de volgende verkiezingen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsjeblief.... maak je epic fail niet NOG gênanter...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen in het vervolg advocaten laten pleiten in het Swahili , waarom niet? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ow my god... Jij zou écht passen in Durbuy... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet zozeer dat iemand het moet bewijzen want dat op zich is al een zwaar discriminerend gevolg waartoe ze Vlaanderen verplicht hebben met hun franstalig gewauwel en hunne franstalige elementaire mensenrechten die niet grondgebonden zijn, tenminste tot de dag dat ze zelf ergens de meerderheid uitmaken. Mais nous sommes dans la Belgique... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bean Weyts zal het handig moeten aanpakken, of hij botst met ofwel onze taalwetgeving ofwel met europese regels rond non discriminatie. Maar voor de dikke wedde die we hem betalen mag hij wel wat creatief worden zeker ? Of was het toch alleen maar om die tante terry van n-va een kort moment of fame te bezorgen ? Die vera celis ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog altijd niet de franstalige kleuterschool ontgroeit??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zijn het mijn zaken wel en ga ik er me ook mee moeien door er een draad in politics.be over te beginnen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() En oh wee wanneer een Vlaamse klant niet content is dan hebben ze in Bruxelles en de periferie toch de grote francofonie, 100% gesteund door het Vlaamse journaille om hem duidelijk te maken dat hij als bekrompen Vlaming beter zijn smoel houdt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ga ook nooit eisen dat die gast Nederlands zou moeten gaan leren of praten. Ik weet dat ik nooit bij hem zou gaan, niemand verplicht mij daartoe. Wie het risico neemt om een tattoo te laten zonder voorafgaand gesprek, of na een gesprek in het Engels, moet er de gevolgen maar van dragen, want het was zijn/haar eigen keuze. En heeft die Roemeen geen klanten omdat hij geen Vlaams kan? Ook mijn probleem niet. En eigenlijk dacht ik ook spontaan aan de Japanner in het dorp van mijn moeder, die ook geen maar 20 woorden Nederlands spreekt. Mij niet gelaten, hij is lekker, sympathiek en niet duur. Dus waarom zou ik daar niet naartoe gaan als ik mijn moeder bezoek en wij goesting hebben op sushi's en andere lekkernij? Dus Madame, het gaat het niet over het Frans, of niet enkel over het Frans. Gardavou.
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, leg het mij eens uit?
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe dat anders, ik ga er niet meer naartoe. Maar bon, een aantal rabiate Vlaams-nationalisten hebben nogal de neiging om veel te bleiten, en niet veel te doen.
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kom mij eens zeggen welke keuze u daar heeft??? Het is toch normaal dat als je in Vlaanderen een taxi neemt dat de chauffeur in de auto zijn gasten verstaat.... of niet??? Of is elke Vlaming verplicht om eerst te controleren of in Vlaanderen men hem voor de aller eenvoudigste handelingen wel in het Nederlands wil bedienen??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, ik weet niet hoe het er in Durbuy aan toe gaat.
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Al die Belgen die in China werken en dus dagelijks zowel op de werkvloer als in de vrije tijd, in contact komen met de plaatselijke bevolking, spreken allemaal Chinees volgens u? Gij zijt precies ook nog nooit ver van uwe eigen kerktoren geweest. Laatst gewijzigd door pajoske : 14 oktober 2016 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |