![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik schrijf nergens dat Vlaanderen moet volgepropt worden. Ik ben wel van mening dat men niet zo hysterisch moet doen zoals men nu bezig is. BTW ik woon liever in een buurt met aan elk huis een tuintje met een paar bomen en struiken, waar oppervlaktewater gemakkelijk de grond kan indringen dan in een volledig gebetoneerde stad waar water niet weg kan en ge kilometers moet rijden om in het groen te gaan wandelen......als die groene eikels dat bos al niet voor privégebruik voorbehouden hebben. Laatst gewijzigd door pajoske : 2 december 2016 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Voor het openbaar vervoer kan ik bv akkoord gaan. Laatst gewijzigd door pajoske : 2 december 2016 om 18:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Zijt ge ooit in het verguisde Brussel geweest? Daar ligt ook nogal wat groen in de stad. Het probleem is dat veel omwonenden die parkskes zelfs niet weten liggen.
Laatst gewijzigd door pajoske : 2 december 2016 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk eens aan: nu stelt u dat er toch flink wat groen in onze steden... Wat is het nu eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoogbouw en winkeltjes onder de flatjes.
In welke jaren hebben we dat nog gezien? '70. Hoe is dat afgelopen? Alle sociale gevallen in de hoogbouw en de winkeltjes failliet. En nu denkt een moderne stads aap dat hij geschiedenis zal schrijven door nog eens hetzelfde te doen.
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bon. Ik zal het zelf niet meer zeggen om gevrijwaard te blijven van stompzinnige reacties. Bouwpercelen van meer dan 40 meter breed en een diepte van 18 meter zijn dus de ideale afmetingen in de periferie van de dorpskom. De enige voorwaarde is dat Stedenbouw de bouwvergunning aflevert. En vanaf dat ogenblik is alles in orde want.....je had maar moeten procederen tegen vadertje staat. En deed je dat niet dan ben je zelf in fout. Sommigen zien de democratie hier heel simpel. Voor mij zit in het woord "gelijkheid" verscholen dat de wet bepaalt wat er moet gebeuren. Is dat niet het geval dan zijn politiekers charlatans. En zo zie ik her hier verder evolueren. Ik betrouw die kaste niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze gaan de zaken regelen binnen tien twintig en dertig jaar, terwijl ze nog geen twee jaar ver kunnen 'regeren.' Ze vragen nu al van de vriezers af te zetten omdat ze de elektriciteit niet eens meer kunnen garanderen, maar we gaan allemaal met elektrische wagens rijden... In Antwerpen mogen oudere wagens het centrum niet meer binnen, te ongezond. Tenzij ze betalen, dan mogen ze wel naar het centrum komen, dan is het niet meer ongezond.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Reetveters bijvoorbeeld. En voor de deur stond een chique voiture van mevrouw die ze kon aftrekken in haar onkosten. Ze verdiende wel niks maar dat was ook niet nodig. Kwestie van tel was met een chique auto rijden om inkopen voor de commerce te gaan doen natuurlijk. En in 99 % van de gevallen was die reetveter-boetiek dan ook gesloten. Verkopen was de optie niet. Laatst gewijzigd door werkman : 2 december 2016 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Zullen we maar woonblokken van 30 verdiepingen bouwen? OF 50 dan hebt ge nog minder rioolbuizen nodig. |
|
![]() |
![]() |