![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb mij ook een nieuw lief gekocht! Enfin eigenlijk een tweede erbij. (polygamie
![]() Ziehier de nieuwe aanwinst. Asus A8V Deluxe Wifi http://www.asus.com/products/mb/sock.../overview.htm## ![]() AMD 64bit 3500+ Twinmos geheugen 2 x 512Mb 3200 2.5CL 2 harde schijven Maxtor SATA 200GB in RAID 0 dus 1 bloedsnelle HD van 400GB Kast Antec Sonata (had ik al) card Msi Ti4200 128Mb (had ik al) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De einige domper op de vreugde is dat mijn drinkgeld op is. ![]() Ene voor die gasten die denken dat het niet nodig was. Mijnen ouden was een AMD 900Mhz van 4 jaar oud. Dus het werd wel eens tijd voor wa nieuws.
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de forward button van je browser gebruiken hielp niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Inderdaad, ik snap ook niet hoe ik tab+backspace kan indrukken. In elk geval heb ik dat zo soms als ik backspace indruk dat niet een lettertje verdwijnt maar ik terug ga naar de vorige pagina. En inderdaad, (afhankelijk van de website) ben ik dan m'n post kwijt.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() PS: tis ne Fujistu-Siemens ipv nen Dell... als hij nu eens wou aangaan, zou het leuk zijn (maw: hij werkt ni, batterij blijft leeg).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Parlementslid
|
![]() Is er een computerdokter in de zaal?
Ik moet mijn Sata RAID 0 nog instellen (stripping). Iemand die het 'gemakkelijk' kan uitleggen? Momenteel ben ik nog mijn moederbord boekje aan het doorworstelen. Maar alle hulp is welkom.
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Parlementslid