![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Seculieren "genieten" daar ook van mee. Pak ze dat nu niet af hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() U pretendeert van eerlijk te zijn. Trek uw eerlijkheid even door en beken dan ook maar dat sommigen via hun gepretendeert geloof jaren hun zakken hebben gevuld. En eerlijkheid of niet hebben niks met geloof te maken. Maar.....een gelovig mens valt wel meer op indien achteraf blijkt dat zijn leven noch zijn maatschappijvisie indruist tegen de innerlijke waarden van zijn geloof. En op die basis ben ik dubbel voorzichtig in mijn omgang met gelovigen. Een gebruikt kruisbeeld is geen garantie dat je uw vertrouwen mag schenken. Erger nog. God wordt gebruikt om het vermoorden van de mens te verantwoorden. En niet alleen door moslims. Uit de vroegere Bijbelse geschriften blijkt zelfs dat God de kleine kinderen van de Egyptenaren liet vermoorden door zijn engelen. (de deurstijlen moesten ingesmeerd worden met lammerbloed om aan de straf te ontkomen) Twee vragen bij die nonsens! Wat hadden die lammeren te maken met de straf? En wat hadden die kleine kinderen ermee te maken? Wie zijn hier de zotten die dit schreven? En wie zijn hier de gelovigen die nog spreken van "Onze Lieve Heer"? Ik zou hen beter begrijpen indien ze zouden spreken over "Onze smerige zot". Voor mij is het eenvoudig en ik lig er dus niet wakker van. Mocht er ooit iets zijn; wat ik dus betwijfel; dan heb ik nog één wens als het manneke met de zeis passeert. En die wens is dan dat ik eeuwigdurend verlost mag zijn van alle comedianten rondom mij. ![]() Op deze apen-planeet mogen ze geloven zoveel ze willen. Maar eeuwigdurend ermee opgezadeld zitten is zelfs voor mij van het goede teveel. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eendracht maakt macht; gelijkheid, broederlijkheid, vrijheid zijn niet alleen een Belgische leugen, maar ook een Vlaamse, Waalse en globale leugen.
Waarom zoek je het enkel onder de kerktoren, die normaal weg mag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Belgische kerktoren mag inderdaad weg.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sub; deze keer ben ik niet akkoord. Er steekt in die kerktoren een deel van mijn kapitaal. Maar..... kan hij soms niet invallen? Een frisse aardbeving of zoiets? Maar begin er zelf niet aan hoor of ik eis mijn rechten op. Wie mijn eigendom wil afbreken moet eerst dokken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een individu mag zich daarom vrij bewegen binnen de openbare ruimte. Een seculiere overheid hoort daarentegen geen religieuze symbolen aan te brengen in die openbare ruimte. En om even mijn persoonlijke standpunten duidelijk te maken: een hoofddoek hoort niet thuis aan het gemeenteloket, een gebedspauze hoort niet thuis in een gemeenteraad en gemeentebelasting hoort niet te worden verspild aan tafereeltjes waarbij een timmerman en een overspelige hoer zich buigen over een toekomstige sekteleider.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Akkoord als het den hemel van de moslims mag zijn. Kan ik er nog even een hoop coejoneren. Ze zullen verdorie vlug moeten zijn om van hun maagden te genieten. Daar heb ik nog een efforke voor over. Mijn vrouw heeft al opdracht gekregen om mij zonder broek in de kist te laten deponeren. Kwestie van tijd te winnen. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 18 december 2016 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mensen met religieuze kledij, prima. Winkeliers met kersttaferelen in de etalage prima. Kerken en moskeëen, prima zolang ze die zever zelf betalen.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo van die heiligenbeelden die in zo'n stal staan, ga die maar bezoeken in of aan de kerk. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() No prob. Maar ik zie die dingen gewoon op straat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wie voor de oprichting van de kerk hier in 1450/1543 betaald heeft weet ik niet maar ik heb al moslims (in traditionele habijt) zien foto's nemen... en dat voelt raar aan zelfs al kom ik zo goed als niet meer in die kerk. Als IS zijn gangen is gegaan in Palmyra lokte dat ook (wereldwijd) misnoegdheid uit. Laatst gewijzigd door orfeus5412 : 18 december 2016 om 16:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Posthuum terrorisme? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Binnenkort krijgen we de "Groene Moslim" partij ....