![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Gelooft u dat de Russen de Amerikaanse stemcomputers hackten? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
5 | 12,50% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
35 | 87,50% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoop dat ik de dag nog mag meemaken dat de huidige liberale progressieve orde van de aardbodem verdwenen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() There you have it. Het rapport van de CIA, NSA en FBI is publiek.
Putin heeft direct de amerikaanse verkiezingen beinvloed om Clinton te schaden en Trump te bevoordelen. De details van hoe, wat en wie staan er in. En ze hebben high confidence dat dit zo is. Aangezien in de rust belt states trump met minieme marges heeft gewonnen, is de kans zeer groot dat dit Clinton (fake news, wikileaks, hacks, enz...) de verkiezingen heeft gekost. Trump, a Manchurian candidate ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jup, 't is nu officieel.
Citaat:
Bewijs ontbreekt echter, maar wie maalt er om 'n detailleke. Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Ben jij afgelopen 6 maand offline geweest ?
Eens de twitter feeds bekeken net voor de verkiezingen. Het ene bizarre bericht na het andere, dat clinton satanist was, dat ze ongeboren kinderen vermoordt, dat ze moslims ging uitnodigen naar amerika, dat ze verraad heeft gepleegd met haar mails.... Oh de mails......fucking mails. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lees het eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Uiteraard heeft het volledige dossier wel de bronnen. Maar ik kan mij inbeelden dat dat enkel voor de senatoren, president en president elect hun ogen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tsjah...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() SDX, de twitterfeeds zaten vol met RT zever, en bots.
En de goedgelovige amerikaander krijgt schrik van die berichten en stemt dan maar voor de rooie, Trumpie. Ik heb de avond voor de verkiezingen #elections2016 gevolgd. Ik werd mottig van de bazaar wat daar allemaal passeerde over Clinton, Obama en co.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar indien Trump ook maar ergens 'n scheet had gelaten of als hij 30/40 jaar geleden verkeerd gekeken had naar 'n vrouwmens dat aandacht te kort kwam, of 't "pussy" woord gebruikt had, werd telkens weer breed uitgesmeerd in de pro-dem-pers. Elke dag opnieuw werd er met modder gesmeten naar en over Trump. Er is meer "fake" nieuws verspreid over Trump dan over Clinton. Als iemand, zou 't eerder Trump zijn die had moeten verliezen door 't onophoudelijke moddergooien. Dat is niet gelukt, dus wordt nu alles uit de kast gehaald om Trump te 'elimineren', rellen, petities, hertellen, leden van 't electoral college bedreigen, de electoral vote in vraag stellen, de Russen hebben 't gedaan, nogmaals de Russen...wat zal 't volgende zijn? 'n "kennedyke" doen? Crooked Hillary had wel degelijk 'n eigen server waarmee 1000en emails werden verzonden, dat is bewezen, 't aandeel van de 4 Benghazi-doden van haar en Obama is ook bewezen, dat ze er over loog boven de doodskisten van de overledenen tegen hun nabestaanden is ook geen fake nieuws enzoverder. Bovendien heeft de kiezer haar kunnen beoordelen o`haar jarenlange politiek carrière, hetgeen ze in al die jaren verwezenlijkte en van plan was nog te gaan verwezenlijken, daarop is ze afgerekend, samen met Obama.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
the mails, the mails ! Wat een horror ! Dat mens heeft mails gestuurd met een private server ! Wat heb je nu, een manchurian candidate. Er geplant door Putin. De VS is goed af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pfff...lig ik daar wakker van misschien? Gij wel precies? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trump zegde zijn schaamtelijke onzin live. Hij lacht mensen uit omwille van een fysieke handicap, zegt dat hij zijn dochter zou daten. Het is een nieuw verschijnsel dat figuren die de macht hebben verworven blijven doen alsof ze niet de machthebbers zijn: Trump, de brexiteers in de UK, en hun aanhang op dit forum. Hang niet de revanchistische underdog uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In feite is dat simpelweg hoogverraad, mocht je Amerikaander zijn. Laatst gewijzigd door Tavek : 7 januari 2017 om 00:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik bekeek net nog een stukje van Joe Biden die Trump bekritiseerde omdat hij "beweert meer te weten dan de inlichtingendiensten". De kwestie is dat de CIA en FBI niet onafhankelijk zijn, zoals zo vaak is gebleken. Het gaat niet over kennis, maar over vertrouwen. Ik vind niet dat onze media hen bij voorbaat moet veroordelen, maar men mag op zijn minst hun conclusies in vraag stellen en mensen wijzen op de "flaters" in het verleden. Maar ze worden voorgesteld als neutraal en alwetend. Bedenkelijk als je het mij vraagt.
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |