Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Gelooft u dat de Russen de Amerikaanse stemcomputers hackten?
Ja 5 12,50%
Nee 35 87,50%
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 6 januari 2017, 14:12   #81
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Gaat Obama zijn verantwoordelijkheid hier voor nemen ?
Welke verantwoordelijkheid is dat dan precies?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2017, 15:30   #82
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaakspeler Bekijk bericht
De vraag "Gelooft u dat de Russen de Amerikaanse stemcomputers hackten?" is niet erg duidelijk.
Wellicht bedoelt men "Gelooft u dat de Russische overheid de Amerikaanse stemcomputers hackte?".
Niet in opdracht werkende hackers, die hun acties zien als uitdagingen ('n soort van competitiesport) al dan niet om iemand te kloten, vind je wereldwijd - dus ook in Rusland.
Ik bewonder uw poging om te nuanceren. Weinigen op dit forum doen de moeite. Maar ik vrees dat het parels voor de zwijnen zijn...
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2017, 17:31   #83
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Jaja, lees eens 1 boek.

Dit :

Is dat dan zoals The Greatest Show on Earth van Dawkins?
Mij een boek aanbevelen, maar als ik de flaws eruit bespreek verdwijnen met de noorderzon?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2017, 22:40   #84
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Ik hoop dat ik de dag nog mag meemaken dat de huidige liberale progressieve orde van de aardbodem verdwenen is.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2017, 22:45   #85
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik hoop dat ik de dag nog mag meemaken dat de huidige liberale progressieve orde van de aardbodem verdwenen is.
Wat zal er in de plaats gekomen zijn, denkt u?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2017, 23:29   #86
Tavek
Banneling

Standaard

There you have it. Het rapport van de CIA, NSA en FBI is publiek.

Putin heeft direct de amerikaanse verkiezingen beinvloed om Clinton te schaden en Trump te bevoordelen. De details van hoe, wat en wie staan er in.

En ze hebben high confidence dat dit zo is. Aangezien in de rust belt states trump met minieme marges heeft gewonnen, is de kans zeer groot dat dit Clinton (fake news, wikileaks, hacks, enz...) de verkiezingen heeft gekost.

Trump, a Manchurian candidate !
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2017, 23:34   #87
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Jup, 't is nu officieel.

Citaat:
06/01/17 - 22:34

De Russische president Poetin “gaf opdracht voor beïnvloedingscampagne” om Trump verkiezingen te helpen winnen. Dat blijkt uit onderzoek van Amerikaanse inlichtingendienst. Dat blijkt uit onderzoek van de Amerikaanse inlichtingendiensten
Putin heeft de VS in z'n broekzak. 😋

Bewijs ontbreekt echter, maar wie maalt er om 'n detailleke.
Citaat:
Het is niet duidelijk of het rapport ook enig bewijsmateriaal in die richting bevat
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2017, 23:36   #88
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
There you have it. Het rapport van de CIA, NSA en FBI is publiek.

Putin heeft direct de amerikaanse verkiezingen beinvloed om Clinton te schaden en Trump te bevoordelen. De details van hoe, wat en wie staan er in.

En ze hebben high confidence dat dit zo is. Aangezien in de rust belt states trump met minieme marges heeft gewonnen, is de kans zeer groot dat dit Clinton (fake news, wikileaks, hacks, enz...) de verkiezingen heeft gekost.

Trump, a Manchurian candidate !
Welk 'fake news' werd er over Clinton verspreid?
Oud 6 januari 2017, 23:38   #89
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Welk 'fake news' werd er over Clinton verspreid?
Ben jij afgelopen 6 maand offline geweest ?

Eens de twitter feeds bekeken net voor de verkiezingen. Het ene bizarre bericht na het andere, dat clinton satanist was, dat ze ongeboren kinderen vermoordt, dat ze moslims ging uitnodigen naar amerika, dat ze verraad heeft gepleegd met haar mails....

Oh de mails......fucking mails.
Oud 6 januari 2017, 23:39   #90
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Jup, 't is nu officieel.

Putin heeft de VS in z'n broekzak. 😋

Bewijs ontbreekt echter, maar wie maalt er om 'n detailleke.
https://www.scribd.com/document/3358...ons#from_embed

Lees het eens.
Oud 6 januari 2017, 23:42   #91
Tavek
Banneling

Standaard

Uiteraard heeft het volledige dossier wel de bronnen. Maar ik kan mij inbeelden dat dat enkel voor de senatoren, president en president elect hun ogen is.
Oud 6 januari 2017, 23:46   #92
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Eens de twitter feeds bekeken net voor de verkiezingen. Het ene bizarre bericht na het andere, dat clinton satanist was, dat ze ongeboren kinderen vermoordt, dat ze moslims ging uitnodigen naar amerika, dat ze verraad heeft gepleegd met haar mails....

Ah, dat van die mails en mohamedanen is /was niet waar?
Tsjah...
Oud 6 januari 2017, 23:56   #93
Tavek
Banneling

Standaard

SDX, de twitterfeeds zaten vol met RT zever, en bots.

En de goedgelovige amerikaander krijgt schrik van die berichten en stemt dan maar voor de rooie, Trumpie.

Ik heb de avond voor de verkiezingen #elections2016 gevolgd. Ik werd mottig van de bazaar wat daar allemaal passeerde over Clinton, Obama en co....
Oud 7 januari 2017, 00:18   #94
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
SDX, de twitterfeeds zaten vol met RT zever, en bots.

En de goedgelovige amerikaander krijgt schrik van die berichten en stemt dan maar voor de rooie, Trumpie.

Ik heb de avond voor de verkiezingen #elections2016 gevolgd. Ik werd mottig van de bazaar wat daar allemaal passeerde over Clinton, Obama en co....
Stel je toch niet aan man, de reguliere media was (en is nog steeds) pro Clinton, elke dag opnieuw kwam er steeds meer smeerlapperij naar boven van dat crimineel mens, de reguliere media maakte er nauwelijks gewag van.
Maar indien Trump ook maar ergens 'n scheet had gelaten of als hij 30/40 jaar geleden verkeerd gekeken had naar 'n vrouwmens dat aandacht te kort kwam, of 't "pussy" woord gebruikt had, werd telkens weer breed uitgesmeerd in de pro-dem-pers.

Elke dag opnieuw werd er met modder gesmeten naar en over Trump.
Er is meer "fake" nieuws verspreid over Trump dan over Clinton.
Als iemand, zou 't eerder Trump zijn die had moeten verliezen door 't onophoudelijke moddergooien.

Dat is niet gelukt, dus wordt nu alles uit de kast gehaald om Trump te 'elimineren', rellen, petities, hertellen, leden van 't electoral college bedreigen, de electoral vote in vraag stellen, de Russen hebben 't gedaan, nogmaals de Russen...wat zal 't volgende zijn? 'n "kennedyke" doen?

Crooked Hillary had wel degelijk 'n eigen server waarmee 1000en emails werden verzonden, dat is bewezen, 't aandeel van de 4 Benghazi-doden van haar en Obama is ook bewezen, dat ze er over loog boven de doodskisten van de overledenen tegen hun nabestaanden is ook geen fake nieuws enzoverder.
Bovendien heeft de kiezer haar kunnen beoordelen o`haar jarenlange politiek carrière, hetgeen ze in al die jaren verwezenlijkte en van plan was nog te gaan verwezenlijken, daarop is ze afgerekend, samen met Obama.
Oud 7 januari 2017, 00:27   #95
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Stel je toch niet aan man, de reguliere media was (en is nog steeds) pro Clinton, elke dag opnieuw kwam er steeds meer smeerlapperij naar boven van dat crimineel mens, de reguliere media maakte er nauwelijks gewag van.
Maar indien Trump ook maar ergens 'n scheet had gelaten of als hij 30/40 jaar geleden verkeerd gekeken had naar 'n vrouwmens dat aandacht te kort kwam, of 't "pussy" woord gebruikt had, werd telkens weer breed uitgesmeerd in de pro-dem-pers.

Als iemand, zou 't eerder Trump zijn die had moeten verliezen door 't onophoudelijke moddergooien.

Dat is niet gelukt, dus wordt nu alles uit de kast gehaald om Trump te 'elimineren', rellen, petities, hertellen, leden van 't electoral college bedreigen, de electoral vote in vraag stellen, de Russen hebben 't gedaan, nogmaals de Russen...wat zal 't volgende zijn? 'n "kennedyke" doen?

Crooked Hillary had wel degelijk 'n eigen server waarmee 1000en emails werden verzonden, dat is bewezen, 't aandeel van de 4 Benghazi-doden van haar en Obama is ook bewezen, dat ze er over loog boven de doodskisten van de overledenen tegen hun nabestaanden is ook geen fake nieuws enzoverder.
Bovendien heeft de kiezer haar kunnen beoordelen o`haar jarenlange politiek carrière, hetgeen ze in al die jaren verwezenlijkte en van plan was nog te gaan verwezenlijken, daarop is ze afgerekend, samen met Obama.
lol

the mails, the mails ! Wat een horror ! Dat mens heeft mails gestuurd met een private server !

Wat heb je nu, een manchurian candidate. Er geplant door Putin. De VS is goed af.
Oud 7 januari 2017, 00:37   #96
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
lol

the mails, the mails ! Wat een horror ! Dat mens heeft mails gestuurd met een private server !

Wat heb je nu, een manchurian candidate. Er geplant door Putin. De VS is goed af.
Ik? Wat heb ik nu?

Pfff...lig ik daar wakker van misschien? Gij wel precies?
Oud 7 januari 2017, 00:44   #97
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Stel je toch niet aan, mens.

Trump zegde zijn schaamtelijke onzin live. Hij lacht mensen uit omwille van een fysieke handicap, zegt dat hij zijn dochter zou daten.

Het is een nieuw verschijnsel dat figuren die de macht hebben verworven blijven doen alsof ze niet de machthebbers zijn: Trump, de brexiteers in de UK, en hun aanhang op dit forum.

Hang niet de revanchistische underdog uit.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2017, 00:54   #98
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik? Wat heb ik nu?

Pfff...lig ik daar wakker van misschien? Gij wel precies?
Neen, de Trump aanhangers ook niet.

In feite is dat simpelweg hoogverraad, mocht je Amerikaander zijn.

Laatst gewijzigd door Tavek : 7 januari 2017 om 00:54.
Oud 7 januari 2017, 00:56   #99
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaakspeler Bekijk bericht
De vraag "Gelooft u dat de Russen de Amerikaanse stemcomputers hackten?" is niet erg duidelijk.
Wellicht bedoelt men "Gelooft u dat de Russische overheid de Amerikaanse stemcomputers hackte?".
Niet in opdracht werkende hackers, die hun acties zien als uitdagingen ('n soort van competitiesport) al dan niet om iemand te kloten, vind je wereldwijd - dus ook in Rusland.
Ik vond die interpretatie vanzelfsprekend. Zoals mijn grootvader het had over "De Duitsers komen" waarmee iedereen weet dat hij naar het leger refereerde.

Ik bekeek net nog een stukje van Joe Biden die Trump bekritiseerde omdat hij "beweert meer te weten dan de inlichtingendiensten". De kwestie is dat de CIA en FBI niet onafhankelijk zijn, zoals zo vaak is gebleken. Het gaat niet over kennis, maar over vertrouwen.

Ik vind niet dat onze media hen bij voorbaat moet veroordelen, maar men mag op zijn minst hun conclusies in vraag stellen en mensen wijzen op de "flaters" in het verleden. Maar ze worden voorgesteld als neutraal en alwetend. Bedenkelijk als je het mij vraagt.
Oud 7 januari 2017, 00:58   #100
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be