![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is blijkbaar moeilijk te begrijpen voor demonen.
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke aktieve belg zal dan moeten vrezen voor zijn inkomen : de mens die bij Volvo Gent werkt of de ambtenaar bij de Stad Gent? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zouden misschien beter eens die goedkope vluchten afschaffen zodat er wat minder even het vliegtuig genomen wordt om in Milaan of Barselona een koffie te gaan nuttigen. Of zoals ons koningspaar een hele boeiing om even naar Parijs of Italië te gaan. En laat u niet teveel misleiden door al die groen mannekes hier hoor, want daarbij is het altijd van," uwen auto stinkt maar de mijne niet ", vraag het anders maar eens aan M. Vogels. Laatst gewijzigd door Garry : 27 januari 2017 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Arbeid is straks eerder het enige dat belast wordt of ge gaat niets meer moeten belasten. Neem anders maar eens maatschappijen zoals Jan De Nul en Deme, Belgische bedrijven die varen onder de Luxemburse vlag. Thuishaven Luxembug prijkt er achterop hun schepen. Ik wist niet dat Luxemburg een zeehaven was. Meer dan een bureautje is er daar niet, voor de rest gebeurt heel hun activiteit vanuit België. Maar onze ministers gaan gretig mee op missie om contracten binnen te halen voor baggerwerken. En wij betalen belasting voor allemaal samen onder eender welke vorm, ook die van boetes, of dacht gij nu echt dat de overheid al die snelheidsbeperkingen inricht voor uw of mijn veiligheid. Daar vegen die dik hun kloten aan. Dat ze die zaken kunnen verbaliseren en veel poen mee kunnen opstrijken, dat telt. Laatst gewijzigd door Garry : 27 januari 2017 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die vervuilen het milieu niet. ![]() En om aan te tonen dat ze het menen dat ze die vervuilende diesel weg wil uit de stad bestelde De Lijn 31 nieuwe bussen met dieselmotor. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 28 januari 2017 om 03:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En die waarborg word niet gebruikt om het voor iedereen beter te maken, maar enkel voor een miljardairs clubje en de politieke slaven kaste te spijzen. Met monopoly geld is alles mogelijk. Jammer genoeg is het reële geld al enkele decennia monopoly geld. Ieder voordeel dat iemand krijgt of het nu aan de privé werknemer of aan een ambtenaar word toegekend kost geld. Het enige verschil is, dat als er procentueel word gerekend met een voordeel, de hoogst betaalde er het meeste voordeel bij haalt. Zie onze index. En demonen heeft wat ambtenaren betreft gelijk. Hun brutoloon gaat volledig uit de staatskas, maar het verschil bruto naar netto keert nooit volledig terug, door de voordelen aan hen toegekend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je redenering klopt dus niet. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geduld Jan! Geduld! Binnen kort rijden we op waterstof! Niks vervuiling meer tenzij je zonnecellen of windmolens ook vervuilend vindt. Maar het komt nog wel dat we binnenkort allemaal met een teller in onze broek lopen om het aantal kubieke meter methaangas te meten dat we produceren. En ook de koeien en varkens natuurlijk! Zie je ons en deze al lopen? Wat Antwerpen of iedere grootstad betreft is er voor mij geen probleem. Antwerpen vooral is een centrum voor plaatselijke aboriginals. Je geraakt er wel in maar om er uit te geraken was niet vanzelfsprekend. Nu is er gelukkig de GPS. Maar ik heb reeds vanaf vroeger een trauma overgehouden aan die stad. En voor mijn verplaatsingen heb ik ook een jeep. Een Grand Vitara volautomatisch zesdeurs. Ik moest deze kopen ingevolge mijn handicap. Het linkerbeen liet het afweten. Die is momenteel 15 jaar oud en op de teller staat 114.000 km. En geen schrammetje op het koetswerk. Laat ze maar zeveren. Als het moet gaat hij voor vijf jaar mijn garage in en komt er terug uit als oldtimer. Ik woon toch op de buiten en voor een andere en betere wagen te vinden bedank ik feestelijk. En een paar kilometer rijden naar de plaatselijke winkels kan er nog wel mee gebeuren. Laatst gewijzigd door werkman : 28 januari 2017 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Kan niet, wij vd privé betalen enorme belastingen en hebben een zeer laag pensioen.
Hoe komt het dat die kas leeg is? Wie zit daar in te stelen? Laatst gewijzigd door demonen : 28 januari 2017 om 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling