![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat jij nu net doet alsof je dat niet weet, kan ik niet verhelpen. Dat de graaicultuur er altijd geweest is in alle partijen, is een feit. De graaiers werden zelfs beloond door hun partijen als iets aan het licht kwam, met mooie dikbetaalde postjes. Moet ik voorbeelden noemen of kan je je ze zelf nog herinneren. Laatst gewijzigd door subocaj : 2 maart 2017 om 06:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het punt is d�*t ze precies hetzelfde deden als Bracke, maar dat daar geen haan naar kraaide.
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In post 71 schreef ik duidelijk welke partijen de gang van zaken wél aanklagen. Dat is niet alleen de PVDA, in een vorig leven Amada. Dat is ook het Vlaams Belang. Niet toevallig de twee enige partijen die geen kans krijgen om te graaien. http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=71 Om jouw uitdrukking te gebruiken: jij bent ziekelijk in het "vergeten" van de partij die nochtans precies hetzelfde deed, en doet, als jouw aanbeden Amada: de cumuls aanklagen. Je vergeet eveneens de partijen te vernoemen die zichzelf door de tijden heen bedachten met lucratieve postjes, en die tot op vandaag geen énkele bereidheid tonen om daar iets aan te veranderen. Nochtans staat het in het lang en het breed in een link die je zélf postte. Het is al j�*renlang geweten dat er gecumuleerd wordt dat het een lieve lust is. Je weet toch dat het uitgerekend de partij is die daar iets aan ging doen, en die vandaag, opnieuw, het meeste van haar teut maakt maar die, ook tot op vandaag, de grootste cumulards in huis heeft? D�*t bedoel ik als ik zeg dat geen énkele partij daar iets aan wil veranderen. Als de traditionele partijen dwars liggen mogen Amada en het Vlaams Belang op hun kop staan, dan verandert er geen hol! Maar d�*t achten subokaj en co niet één woord waard.
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
En meermaals heb ik geschreven dat als jullie je richten op de religidioten, ipv van alle islamieten over een kam te scheren, onze overtuigingen niet zo ver uit elkaar liggen. Wat de Vlaamse zaak betreft, iedereen denkt daar het zijne over, maar zowel de oude als de nieuwe VU tonen enkel aan dat het allemaal oude wijn in nieuwe zakken is. Zelfs alles opzij zetten om mee te kunnen graaien en intussen een sociaal bloedbad aanrichten, ook voor de toekomst. Geld trekt zich niets aan van grenzen en talen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is ook dat daar niemand, ook jij niet, één woord aan vuilmaakt.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 2 maart 2017 om 07:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze Lieve Heer zei het reeds: "Die zonder zonde is ...". Daar Bracke gezondigd heeft ... En dan een paar dagen wachten vooraleer bekend te maken dat hij geen vergoeding kreeg, wie geloofd die kwal nog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang de drie "grote" politieke families de traditie van cumuleren in stand willen houden zal daar NIEMAND iets aan kunnen veranderen.
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Ik schrijf al jaren als het over cumuls afschaffen gaat als laatste zin: ja maar de anderen willen niet. Kunnen ze hier allemaal bevestigen, tenminste zij die zich de moeite getroosten om iets te lezen en te onthouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vermits ik nauwelijks aandacht besteed aan jouw epistels kan ik moeilijk iets van jou gepikt hebben, nietwaar? Je moet het me bijgevolg vergeven dat mij ontgaan is dat er één iemand op dit forum al j�*ren de cumuls aanklaagt: subokaj. Maar dat hij, net als ik, vaststelde dat "de anderen" niet mee willen. Of heb ik dat ook van jou gepikt? Maar troost je, dankzij het schandaal van cumulard Bracke, waardoor vriend - maar vooral vijand - werd wakker geschud komt daar, heel misschien, toch een heel klein beetje verandering in. ![]()
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kind van vijf, mét hersens, weet nu al dat er ook inzake de cumuls niets zal veranderen. En dat Bracke het kind van de rekening zal zijn.
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Er zal iets veranderen, waarschijnlijk gaan ze zichzelf allemaal opslag geven, tot het voorstel van Crombez wenden en ze vast en allemaal 6800 per maand hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rooien zitten in oppositie maar willen, net als de andere grote traditionele families dat alles blijft zoals het is.
Het ziet er dus naar uit dat er niets zal veranderen. Makkelijk zat om voorstellen te lanceren goed wetend dat er niets van in huis zal komen.
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zeer logisch dat men is beginnen nagaan in welke mate zijn woorden met zijn daden overeenstemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf had het Genste stadstuur zich niets te verwijten, nietwaar? Iedereen zweeg als vermoord over zijn en andermans cumuls. De Genste beerput was al open gegaan vòòr Bracke uit de biecht klapte. Maar owee toen Bracke zijn duit in het Gentse zakje deed....
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En jij gelooft dat zelf??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk je nu echt dat ze, zoals Judas, hun graaikultuur gaan opgeven voor een, door hun schuld, totaal verlabberd Vlaanderen??? |
|
![]() |
![]() |