![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grote Turkse leider heeft het druk met het absolute dictatorschap te bereiken.
Wie hem daarbij in de weg loopt verliest zijn job en vliegt achter de tralies. Van de Turken die elders een beter leven zochten, en vonden, heeft Erdogan niks te vrezen, integendeel. En andersom....
![]() |
#82 |
Gouverneur
|
![]() Witte en zwarte Turken, beetje te vergelijken met de "elite" en de "deplorables" in de VS.
Ingeweken Turken in ons land = x 2 in 2016. Interessant artikel (inclusief interview 2min.) : http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/bu...?eid=1.2917186 |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze in Frankrijk worden buiten geveegd komen ze naar Gent. Daar lopen ze een geschikte burgemeester tegen het lijf.
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nederland kreeg steun van Duitsland en Denemarken. Van België hebben we niets gehoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Turkije sleept Nederland voor Europees Hof voor de Rechten van de Mens Het is juist dat hof die beperkingen oplegt op politieke activiteiten door vreemdelingen. Het zegt ook dat men zich niet kan beroepen op :Vrijheid van meningsuiting art.10 nog op vrijheid van vergadering en vereniging art.11 of verbod van discriminatie art. 14.
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar aangezien ik in jouw ogen een vuile sossen moslimlover ben, kan je dat niet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kijk toe naar de wereld, zie alle kleuren van de regenboog en ik lach me een kriek omtrent de enige constante, nl. de stupiditeit. Terwijl jij ondertussen nu denkt dat ik homo ben, ...schrijf het maar eerlijk neer, vlijmpie. Ach, al die vakjes van jullie.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 14 maart 2017 om 01:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ja heel goed zelfs : de rel met Nl is een godsgeschenk voor hem. Hij hitst hiermee de Turken op (inclusief zijn tegenstanders) om op zijn referendum “ja” te stemmen”. (Vooral die honden zitten de Turken dwars...) Wanneer de rel met Nl van de baan zal zijn zal hij met iets anders uitpakken zoals bv de vluchtelingendeal. Daarmee treiterd hij gans de EU... Iedere keer verdraaid - of verzwijgd hij dingen die in zijn nadeel kunnen zijn en dat smeert hij dus breed uit op staats TV en (staats) pers. Hopelijk verbiedt men in Genk niet de geplande toespraken. Als er ongeregeldheden van komen; wel dat ze het onderling maar uitvechten… Tot aan het referendum zal Erdogan ruzie uitlokken, maakt niet uit met wie of hoe: hij moet en zal in eigen land gezien worden als de de grote leider. Waar hij op uit is : het installeren van een islamitische staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen in Libanon lag het percentage nog hoger. Lees en juich.
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vuile moslimlover zou ik jou nooit noemen. Uit hetgeen je in deze draad schreef trek ik wel de conclusie dat je er nogal een "progressieve" mening over krakers op na houdt. Een mening die perfect aansluit bij de mening, alsook het volslagen gebrek aan zinnige initiatieven van een vuile sossenburgemeester. ![]()
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() De Nederlandse en Belgische regering. Onlangs nog, toen Mike Pence op visite kwam.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je waant je daar in een Turkse winkelstraat.
![]() |