![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() De NVA heeft soennieten massaal binnen gehaald. Ze hebben op aanvraag van Merkel en Juncker de quota voor asielzoekers verhoogd.
Meisje is verkracht in Sint Niklaas door zo'n asielzoeker. Jongeren zijn hun recreatieparken kwijt omdat ze nagekeken, nagefloten worden, betast worden, begluurd in de kleedkamers, ... Allemaal mogelijk gemaakt door de NVA. Ze is tegen beter weten in oorlog gaan bedrijven in Syrië (Assad heeft daar nooit om gevraagd) en heeft daarmee aanslagen in eigen land veroorzaakt. Er kleeft bloed aan deze partij en zij hebben aan volksverraad gedaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens veel van die oudjes zijn blij op een rusthuis te kunnen terugvallen. In veel culturen liggen ze te creperen op straat of in een achterkamertje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hetgeen ikzelf aanvoel (namelijk: ik zou niet willen tot last zijn van mijn kinderen, als ik nog ietske ouder zal worden, en daardoor sukkelachtig ... ik zal zelf verkiezen om naar een bejaardenhuis te gaan), zal wel de Vlaamse/West-Europese/Westerse actuele cultuur zijn ?
(en waarschijnlijk ga ik daar dan toekomen en de eerste dagen niks meedoen met al die echte oudjes want die zijn pas sukkelachtig. Geen turnoefeningetjes, geen bingo, geen filmpje kijken ... maar na een paar dagen .... word ik een van hen. D�*t is het lot van mij. D�*t is het lot van ons allen. Vooral van degenen die denken dat dit bij hen niet zal gebeuren.) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel ik heb stage gedaan in zo'n rusthuis, en ik kan zeggen dat de meeste oudjes daar helemaal niet content waren. Er waren er die letterlijk wegkwijnden en om hun kinderen vroegen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() Ik ga niet om ze janken in de residencia...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laat vrouwen toch kiezen voor een half-time met ook nog wat tijd met de kinderen zoals de meeste vrouwen het doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
https://www.indexmundi.com/map/?v=30&l=nl Ten eerste is de levensverwachting in jouw paradijzen 20 jaar minder dan in het westen. Ten tweede is er absoluut niemand die wil emigreren naar jouw paradijzen. Aboluut niemand. Ook jij niet. Van hypocrisie gesproken. Misschien moet je 's meer van de wereld zien, in plaats van dit soort praatjes te verkopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 28 maart 2017 om 15:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() 5 sterrenhotels serviceflats ... en er zijn dagelijkse mensen die aan vrijwilligers werk doen naar bejaarden toe ... stop maar met ons zomaar ordinair aan te vallen over onze cultuur ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat die waarden bijlange niet meer de norm zijn in de samenleving. Zoals ik al zei er is zo goed als geen aandacht meer voor het transcendente, alleen voor het wereldlijke: geld, oppervlakkige uiterlijkheden, enz.. Trouw? Er zijn ondertussen bijna evenveel scheidingen dan huwelijken, mensen kennen het begrip trouw helemaal niet meer, beloftes worden hier sneller gebroken dan uitgesproken. Respect voor ouders is nog zo iets dan quasi verdwenen is. Kinderen schelden hun ouders uit, of behandelen hen als knecht, later vervreemden ze van hun ouders. Ik ken verschillende mensen die totaal geen contact meer hebben met hun moeder bv. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De ziekenkas zal het onderhoud en de zorgen wel betalen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik stel voor dat je een vlucht neemt naar Caracas, en me komt vertellen wat er vriendelijk is in de weg van de luchthaven naar de stad, als je door de Andes reist. Je vlaemsche mesthoopmentaliteit wordt er op 2 minuten vernietigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef mij maar onze wetten die onmiddelijk kunnen optreden als er iets mis gaat, want geef toe, God bakt er niets van. Als ik moet wachten tot een volgend leven op mijn beloning of straf hoeft het voor mij niet meer. En wat uw scheidingen betreft. Liever dat dan een hel op aarde voor die (meestal) vrouwen. Die zogezegde trouw was (en is nog) het gevolg van onderdrukking. Ga maar eens navragen in de vluchthuizen. Nee, geef mijn portie transcendente maar aan de kat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Euthanasie om plaats te maken voor inwijkelingen: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft onderdrukking van de vrouw dan volgens u met vrijheid van meningsuiting en vereniging te maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bent u voorstander van mensen ondraaglijk te laten lijden omdat God er maar niet in slaagt ze tot zich te roepen? |
|
![]() |
![]() |