![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Films kun je (zegt men) gratis zien op popcorn.
Nieuws is tegenwoordig overal hetzelfde. En iedere dag ook terug de voorgaande dagen. Voor de rest speelt er toch niet veel meer. Koken, dansen , zingen...en dan alles opnieuw.
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Pakt u toch gewoon netflix of amazon, ipv die warez/pirate steaming diensten.
Voor die 10 euro pm moet ge het niet laten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Minister-President
|
![]() ja peche doe het goed, ga bij de wilde stammen leven in de himalaya of amazone, laatste stukje oude beschaving op aarde. Of bij de zoeloes, dinka stammen in afrika.
daar is er geen internet, geen telefoon, geen paspoort, geen belastingen. NOOT: er is ook geen ehbo en ziektekosten verzekering daar en wilde dieren lusten lekker vers vettig, blank welvaartsvlees daar voor de afwisseling. Dus ja, er is een kans dat je daar opgegeten zal worden, maar je bent dan terug bij de oude hogere beschavingen en zal gelukzalig zijn daar, Ananda, en naakt rondlopen hele dag. Alle meiden daar lopen ook naakt rond, Zuivere Eden he in feite uit genesis voor de zondeval. hahahaha succes, waldo en wieroe |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Wel je lacht daar mee. Maar ik zie mezelf het nog echt doen.
Impulsief alles afsluiten en mijn leven drastisch omgooien. De hoofdreden is dat ik 100 euro per maand zou besparen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mijn internet plus digitale tv plus vaste foon plus smartfone kost me 49 €urokes per maand. Maar ik bel dan ook alleen maar naar officiële toestanden met de foon, verder gebruik ik skype of messenger om te bellen. Besparen door je internet op te zeggen? Ik denk het niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Bij welke provider ben je? Ik ben bij Orange en betaal 100 euro voor internet, tv en onbeperkt bellen/sms'en/surfen met de gsm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Plus 8 Euro gsm plus 1 Euro tweede oproep Onbeperkt en snel, goede klantendienst. Wij bellen meestal via internet bijna nooit betaald bellen, aan mijn aansluiting voor vast toestel hangt zelfs geen telefoon aan. Laatst gewijzigd door Hoomer : 7 april 2017 om 08:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() En is die 8 euro voor gsm dan ook onbeperkt bellen en hoeveel gigabyte surfvolume krijg je op uw simkaart?
Edit ik las het al, tis van vaste lijn naar vaste lijn. Maar niemand heeft nog een vaste lijn? ![]() Laatst gewijzigd door Peche : 7 april 2017 om 08:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Ik hoef geen gigabytes op mijn fone omdat ik meestal met de comp bel de keren dat ik met de smartfone bel zijn zeldzaam ik word meestal gebeld en als ik via internet gebelt wordt op mijn fone is het verbruik van surfvolume miniem als je geen videochat doet, maar mijn dochtertje bv heeft een Scarlet herlaadkaart van 15 Euro en heeft 2 gig surfvolume, maar ik heb dat meisje geleerd geen videochat tenzij je ergens bent met wifi of thuis, niet in het wilde weg foto's doorsturen tenzij je weer ergens bent waar wifi is. Je moet die spullen met verstand leren gebruiken Laatst gewijzigd door Hoomer : 7 april 2017 om 08:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Protip:
Ga werken en krijg een gsm met abbo van uw werkgever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik luister overal muziek via youtube. Via wifi of via 4G, mij gelijk. Maarja, 100 euro ervoor betalen is wat veel. Ik zal dan maar een herlaadkaartje kopen en mijn abbo buiten smijten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Musica and smartphone to the rescue. Als ik afspreek met mensen moet ik "onconventionele" methodes raadplegen om daar niet overprikkeld toe te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus die MP3 speler bestaat nog, alleen noemen we die nu mijn gsm.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |