![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Feitelijk moet ik jou bedanken. Je draait weeral de rollen om. Je speciale aandacht bewijst dat weeral en nog dat je schoenen vol staan. En Brakel schijnt ook al tegengevallen te zijn. Hoeveel keer heeft dit forum dit ook al moeten horen? Brakel nog de collaborateurs hebben iets te maken met deze draad. Probeer dus binnen de draad te blijven en hou zelf uw advies voor uzelf dus. Je zaagt dus vriendschap. En je blijft dus zagen. Pot en ketel dus. Uw ego kan er niet tegen dat U eens van antwoord gediend wordt. Maar goed. Ik heb inderdaad gezegd dat ik mijn schop afkuis. En vanaf nu laat ik de andere zagers; die weer met hun kop onder de bank zitten; aan uw edelmoedige grootsheid over. Mijn probleem niet! Ik heb reeds te dikwijls gezaagd op mijn beurt dat dit volk gekregen heeft en krijgt wat het verdient. Ben ik verkeerd? Prima dan. Ik hoop er trouwens op dat ik het verkeerd zie. Vandaar dat ik mij de luxe aanmeet om in mijn zetel te gaan zitten. Als er niks verandert zonder mij zal er zeker niks veranderen met mij. Dat is mijn logica. Dat ik er vroeger anders over gedacht heb is dus wel een grote inschattingsfout geweest. Opgevoed worden in een werknemers milieu en in scholen; waar het echt volwassen worden van de leerlingen onbelangrijk was; leiden vanzelfsprekend tot inschattingsfouten. Voor die opdracht hadden de leraars trouwens geen tijd voor. Ooit zij een Waal uit Moucron tegen mij : '"Nous n'avons pas eu la base". Dat was een der weinig eerlijke mensen die ik ooit heb ontmoet. Hij wist dus wat ook onze leraars ook wel wisten maar nooit hebben toegeven. Ik ben niet de vlugste van aannemen. Want feitelijk had ik toen reeds moeten weten; zonder onderwijs; dat niemand buiten Uzelf betrouwbaar is. En dan nog zijn er die zichzelf iets wijsmaken. Goed Pandakneus. Ik ga er mee stoppen. Schep uw schoenen leeg en probeer me met rust te laten. Want die sopgeluiden en zweetvoetenstank kan ik gerust missen. Dag Panda! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. raakt kant noch wal .. we zijn al sinds 1830 onafhankelijk van de Ollanders, waarom zouden wij ons nu afhankelijk maken van de vlaemen ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() Als je een Vlaamse agenda kan uitvoeren binnen een Belgische federale regering, waarom is die Vlaamse staat dan nog nodig? De n-va heeft door haar regeringsdeelname feitelijk het Vlaams-nationalisme definitief begraven. Deze politiek constellatie kan nog decennia meegaan, met een sterkere MR aan Waalse zijde, en langs Vlaamse zijde een nog machtigere N-VA als usurpator van de CD&V en VLD.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden ze begrijpen dat dit de reden is van hun electorale ondergang?
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Panda, je kunt nog zoveel pogen de draad te steken met onze Witte Kaproen, maar één zaak staat als een paal boven water: de enorme succes van de PTB-versie van het marxisme in Wallonië zal de Belgische kloof serieus verdiepen. Ook al zal dit wellicht (nog) niet leiden tot Vlaamse onafhankelijkheid, het zal het Vlaamse streven naar nog veel meer eigen beleidsbevoegdheid alleen maar vergroten. Tot grote ontzetting van het zogenaamde WalloBrux en van de Vlaamse Belgicisten Óók die op dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 2004 ontkende Leterme de transfers en "de scheeftrekkingen in de sociale zekerheid al niet meer. http://www.vlaamsparlement.be/Proteu...tion?id=393759 Eén jaar later liet Leterme horen dat de transfers geen tien jaar meer konden blijven duren. Dat is ELF jaar geleden. Citaat:
![]() |
![]() |
#96 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De communautaire strategie van de N-VA is uiteraard pure propaganda.
Op 26 april 2017 wordt via Doorbraak, die het ledenblad van de N-VA citeert, aangekondigd dat Objectief V (alweer) nieuw leven wordt ingeblazen Op 2 mei wordt het boek Onvoltooid Vlaanderen voorgesteld, waarin De Wever in een essay precies hetzelfde schrijft als wat de N-VA al sinds 2014 - en in feite al sedert 2010 - in zijn programma heeft uitgestippeld Op 13 mei zegt Bourgeois dat de werking van justitie gesplitst moet worden Op 14 mei zegt Jambon dat mobiliteit gesplitst moet worden ![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou van die wiskundige benadering! Top.
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#99 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|