![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
China is sowieso serieus aan het opkomen, wat logisch is gezien hun bevolkingsaantal. Maar de nieuwe economie is er vooral die van de hernieuwbare energie en Trump gaat de kansen die er liggen, volledig weggooien.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als straks de EU landen niet voor de F-35 kiezen zal er ook gelachen worden in de USA. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 29 mei 2017 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trump vindt Duitse luxe auto's veel slechter dan de Arabische potentaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wacht dus af dat ze dat even "open en bloot" gaan doen niet alleen blabla. Laatst gewijzigd door Gipsy : 29 mei 2017 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en neen. Ik ben tegen elke vorm van protectionisme omdat het de internationale handel tegenwerkt en de nationale economie meer slecht dan goed doet. Na herhaalde stijgingen onder Obama is er voor eerst sinds lang een terugval van de economische groei in Amerika voor het eerste trimester 2017.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een burnout komt ook voort uit uitzichtloosheid -geen hoop meer op beterschap/verandering- en uw niet gelukkig voelen op je werk. Je kan dat even overbruggen zoiets maar niet al te lang. Vlakke structuren zorgen vaak makkelijker voor burnouts bij perfectionisten. Je wordt verondersteld bij te springen bij zowat alles. Je ziet overal de fouten, wil die verbeteren en uiteindelijk besteed je meer en meer tijd aan zaken die je niet leuk vindt of niet in je functiebeschrijving staan (ge weet wel, de job die je eigenlijk wou doen). Dat was zowat mijn probleem. Had het gevoel dat ik project mngr was, analyst developper, programmeur, en moest daar soms ook nog wat support bij nemen. Dit terwijl mijn passie analyses maken is. Dat kan ik uren aan een stuk dat ik zelf niet merk dat de tijd voorbij vliegt. Laatste keer dat ik nog eens een deftige analyse gemaakt heb kan ik mij zelfs niet meer herinneren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 29 mei 2017 om 13:56. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Wat ik dus eigenlijk wou zeggen. Ik heb mijn huiswerk op voorhand gemaakt, zowel psycholoog als psychiater wilden niet dat ik dat zag als een label maar eerder een uitzondering/schakering van wat iedereen wel een beetje heeft. Bij bvb ADD zijn die schakeringen gewoon extremer. Mijn sessies bij de psycholog helpen mij vooral om zaken te herkennen, weten vanwaar dat komt en hoe ze te vermijden. Eigenlijk zuivere infodrain van haar naar mij. En ik voel echt wel dat dit werkt en mij relaxt. Bovendien lijkt het misschien inderdaad een nepvriend die je betaalt. Het zorgt er wel voor dat ik minder mijn verhaal 'moet' doen tegen mijn echte vrienden. Een burnout/depressie kan wel even duren en het weegt ook op je vrienden na een tijd. Dus ga ik liever naar een nepvriend om mijn verhaal te doen en alledaagse zaken tegen mijn echte vrienden te vertellen. Maar mensen die jouw verhaal hebben gedaan ken ik ook genoeg. Het is belangrijk een goede psy te vinden, iemand waarmee je overeenkomt, iemand waar je rijker buiten komt ipv verwart of gefrustreerd. Citaat:
![]() Wel spijtig van nr 5 ![]() Citaat:
Goh, ik denk dat het vooral belangrijk is om mensen met ongeveer gelijke werkethiek, een gelijke manier van denken, te laten samenwerken. Bvb een conservatief persoon naast iemand proactief zetten, is ook niet altijd goed. En zo zijn er nog wel voorbeelden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
We hebben allemaal wel eens teveel stress, we worden allemaal wel eens wakker in het zweet afkomstig van oa stress. Als je dat elke dag, week na week hebt, zonder enig positief vooruitzicht in het oog en je houdt dat vol, dan moet ik zeggen dat je erg sterk bent. Maar ik vind het ook treurig. Moet een triest bestaan zijn. Ik kies dan effectief om mij te herbronnen, eens mijn leven te overlopen en alles terug op de rails te krijgen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geweldig toch allemaal. Uit mijn lagere schooltijd herinner ik me vaag een jongen die met een overdreven stevige handdruk wilde imponeren.
En nu is dat een trend onder staatsleiders.
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit zijn mensen die net niet lui zijn. Een burn out in uw organisatie bij een goede werknemer moet een serieus alarmsignaal zijn voor de werkgever. Er zijn overigens ook werkgevers die uitvallen met een burn out. Zelfstandigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werknemers die zich van geen kloten wat aantrekken zullen nooit een burnout krijgen.
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie ontvangst van Putin in Versailles. Handje drukken terug tot normale bedoening herleid. Akkoord dat Trump gietergewijs afging maar dat is onder het motto: 'Elementary, my dear Watson'.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 30 mei 2017 om 02:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw mentale medestanders en jezelf houden er een burn-out met maagzweer aan over. Da's 't verschil. Verzorg je, Gutmensch
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Typisch gedrag van een narcissist. Wat zij doen of zeggen moet je maar aanvaarden maar o wee als je hen ook maar het minste aandoet. Zeer vervelende individuen in de omgang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het begrip Gutmensch wordt echt wel een geuzennaam hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |