![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je krijgt van mij zoveel tijd als je wilt. Kom niet af met een schrijfsel van 1 of andere pineut (tactiek van nadia). In de politieke en juridische wereld tellen alleen onafhankelijke rechters en onafhankelijke commissies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() het is iedereen steeds duidelijker dat israel geen vrede wil, de westbank wil annexeren en de palestijnen wil verdrijven. dat ze dan voor een spiraal van geweld kiezen lijkt voor sharon geen probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Arafat is ook nooit veroordeeld, vind jij hem schuldig? Je zegt van niet maar je weet goed genoeg dat dat komen verkondigen onzin is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals enkele dagen geleden na de begrafenis of net voor de begrafenis (weet niet meer) door de straten lopen met een slogan, "palmtak naar beneden, geweer naar boven" of zo iets, en daarbij wel het peace teken doen...komaan é. Doe dan gewoon niets é. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ben heeel nieuwsgierig...ik wacht... Nu ja, ik weet wel dat je het benauwd krijgt en dat je allerlei kronkellogica probeert te gebruiken. Laat ons het simpel houden, heel simpel: gij beweert iets, weldan, ik neem aan dat je uw beweringen op iets zijn gestaafd (geen verzinsels van één of andere pineut waarvan ze zijn reet meermaals hebben misbruikt). ik wacht vol ongeduld... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wees ook eens eerlijk over Arafat, vind jij echt dat ie onschuldig is, of denk je echt dat ie onschuldig is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Burger
|
![]() daar heb je wel gelijk in denk ik.
maar ze doen er ook niet hypocriet over. ze willen hun staat (de bezette gebieden) en jeruzalem onder internationaal mandaat. anders willen ze (een deel toch) effectief geen vrede. Israel doet in de media alsof het wel vrede wil, maar annexeert ondertussen verder en verdrijft steeds meer Palestijnen van hun eigen land. hoe je het ook draait of keert: vrede ligt bij israel. maar ze vinden landuitbreiding blijkbaar belangrijker. en daar staat blijkbaar geen limiet voor slachtoffers op... de aanslagen eerst doen stoppen ? ja, dat is een te makkelijke dooddoener. alsof de palestijnse overheid (voor zover Israel er één laat bestaan, ze zijn immers veel meer gebaat bij chaos en verdeeldheid in de bezette gebieden) elke aanslag kan voorkomen. dat is hetzelfde als tegen het blok zeggen : zolang jullie mandatarissen in het nieuws komen met één of ander misdrijf, zijn jullie een misdadige partij en spreken we niet met elkaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Gouverneur
|
![]() Niet onnozel beginnen doen.
Valse beschuldigingen uiten aan mijn adres en dan spastische moves doen om het weg te doezelen. dus kom op met uw citaten. Ik ben heel eerlijk tegenover mij zelf en doe hier geen uitspraak over Arafat zijn verleden, om het simpele feit dat ik niks van feiten tegenkom. Noch door allerhande onderzoeken (gerecht) of in de lectuur (geschiedenis). Wat ik alleen tegenkom zijn schrijfsels van gefrustreerde mensen die vroeger dé man waren maar naarmate ze geen nut meer hebbe links gelaten worden (cfr hobeika en andere) Nogthans vind ik het allemaal louche, zeker als je weet dat de nabestaanden klacht kunnen indienen. Ofwel zijn alle Joodse nabestaande de grootste lomperikken ofwel waren er klachten maar zijn die nooit toegankelijk verklaard. De Palestijnse nabestaanden hebben nogthans wel klacht ingediend en met succes... Maar dit terzijde, doe geen uitspraak, geschiedenis zal nog wel uitwijzen wie gelijk heeft. En dat zou je ook meer moeten doen ipv met losse flodders te schieten zonder deftige fundering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Gouverneur
|
![]() Palestijnse autoriteiten willen een tweestaten oplossing.
Sharon en c° één staat met beperkte autonomie voor Palestina en één zonder een ministerie van defensie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, je geloofd zonder probleem wat je wil hoor. Maar zeggen dat arafat onschuldig is is evengrote onzin als zeggen dat saddam onschuldig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik snap niet dat sommige Vlamingen hier nog steeds doen alsof ze nog militanter zijn dan de oude garde van de PLO. De nieuwe garde van de Palestijnse regering is wel wijzer, (niet de door de Fatah enz bewegingen bewerkte zielepoten, maar die mannen die ook in Jeruzalem geleefd hebben en weten dat de Israeli's gewoon ménsen zijn), en gaat veel genuanceerder tewerk, zoveel staat al bekend in bepaalde kringen daar (dus niét in Vlaanderen).
Ik hoop dat ze een stuk van die 900.000.000 pleuro van Arafat kunnen krijgen om hun volk een beetje te eten te geven ipv wapens en ellende. En een paar boeken, ipv de koran en een paar vechtmanuals van Allah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Burger
|
![]() tja extremisten zitten blijkbaar ook hier
![]() of het nu joodse of anderen zijn , maakt niet uit. ze haten liever dan wat anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() je hebt twee woordjes in je mond Mr Liesl: haat en extremisme. Nou, rijk hoor! Oh, en 'joods' ook. Drie woordjes. Gaan we nu een discussie aan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Burger
|
![]() waarom haat jij toch zo polly ?
|
![]() |
![]() |