Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 augustus 2017, 14:14   #81
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Tja, ik vraag me af of ik verder zou durven vertellen het verhaal wordt nog maffer hoor.
Is Nadia niet Zuhal Demir ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2017, 14:32   #82
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Je moet een boek schrijven homer, over je leven.

Ik zou het kopen.
Tja tot dan leefde ik mijn eigen leven, na mijn avontuur in Marokko maakte den Hoomer hier in België een meisje zwanger waarmee hij moest trouwen om het kind zijn naam te laten dragen en sindsdien leeft den Hoomer wegens verantwoordelijkheidsbesef soms tot zijn spijt andermans leven en dit tot op de dag van vandaag, maar ja Hoomer werd op slag verliefd toen zijn eerste dochtertje geboren werd en wist dat hij haar nooit in de steek zou kunnen laten, vaderliefde weet je wel.
Maar niet te lang daarover mijmeren want langs de weg naar Chefchaouen bezorgde Nadia een paar Hollanders de schrik van hun leven.

Langs de weg naar Chefchaouen vond je de ene garage naast de anderen, het is nu niet dat ze daar auto's repareerden, ze prepareerden daar auto's. Je kocht dus een hoeveelheid hasj en liet die dan inbouwen in je wagen, als ik me goed herinner waren de populairste autootjes de Volkswagen kever en die Volkswagen busjes, ik dacht in en rond zo een boite van een kever plaats was voor een 32 of 36 kilo, toen in de tijd kwamen allerhande avonturiers naar Ketama hun inkopen doen om dan via Spanje naar huis te rijden eigenlijk de kleine man zal ik maar zeggen, de rijkere kwamen per boot en namen tonnen mee.
Nu zat ik dus met twee Hollanders en Nadia aan een tafeltje op een terrasje daar, Nadia zag er weer zo mooi , hot en sexy uit ze had haar haren los met een soort diadeem om haar gezicht vrij te houden ze droeg een jeans short tot aan haar knieën reikte, een wit hemd van mij erover, dat hemd had ze vastgeknoopt boven haar navel, die navel, die strakke buik, die lichtbruine kleur in combinatie met dat wit van het hemd die borstje die duidelijk aftekenden het gaf iets erotisch een godin, ik had het niet in de mot maar die Hollanders. Die Hollanders zo een twee lange slungelige pippo's met lange blonde haren en die zich eigenlijk zoals vele Hollanders in het buitenland nogal rumoerig gedroegen zaten daar naast Nadia terwijl het kwijl bijna uit hun mondhoeken droop moesten ze gedurfd hebben ze zouden zichzelf ter plaatse bevredigd hebben.
We zaten daar dus, Nadia die steeds bozer werd en ik die niets in de gaten had tot één van die Hollanders plots zijn stem nog meer verhief tegen mij, plots zag ik flitsende beweging naast mij, een kat die haar sprong nam daar leek het achteraf gezien nog het meeste op, Nadia stond daar met haar pistool tegen het voorhoofd van de Hollander, ze siste in haar dialect enkele woorden die Hollander kreeg een natte broek en zweeg, het verstandigste wat hij kon op dat moment, ik ben er tot op de dag van vandaag van overtuigd had die man één woord gezegd hij een gat in zijn hoofd zou gehad hebben. Dat dit niet onopgemerkt voorbij ging moet ik er niet bij vertellen. Ik denk dat ik een dikke minuut nodig heb gehad om Nadia te kalmeren en tot andere gedachten te brengen. Haar naam was gemaakt op de baan naar Chefchaouen. Die Hollanders, ik weet het niet maar ik denk dat die zonder marchandise terug naar Nederland getuft zijn.
Die nacht heeft Nadia mij alle hoeken van de kamer laten zien, iemand willen neerschieten gaf haar blijkbaar een enorme kick, het zou de laatste keer niet zijn er was immers nog de affaire met het zogenaamde slachtoffer van haar broer.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 2 augustus 2017 om 14:58.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2017, 14:39   #83
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Is Nadia niet Zuhal Demir ?
Nee natuurlijk niet, Zuhal is Turks dacht ik. Nadia was klein, heel mooi met priemende borstjes waarmee ze je een oog kon uitsteken mijn gedacht.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 2 augustus 2017 om 14:50.
Oud 2 augustus 2017, 16:25   #84
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Je moet een boek schrijven homer, over je leven.

Ik zou het kopen.
Dikke +1

Wat een verhaal

Dat ware nog de grap, den hoomer die een boek schrijft dat wél verkoopt
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2017, 19:17   #85
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Dikke +1

Wat een verhaal

Als het verhaal en de marketing kloppen verkoopt iedereen.

Zelfs Brusselmans.

Laatst gewijzigd door Henri1 : 2 augustus 2017 om 19:17.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2017, 19:56   #86
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja tot dan leefde ik mijn eigen leven, na mijn avontuur in Marokko maakte den Hoomer hier in België een meisje zwanger waarmee hij moest trouwen om het kind zijn naam te laten dragen en sindsdien leeft den Hoomer wegens verantwoordelijkheidsbesef soms tot zijn spijt andermans leven en dit tot op de dag van vandaag, maar ja Hoomer werd op slag verliefd toen zijn eerste dochtertje geboren werd en wist dat hij haar nooit in de steek zou kunnen laten, vaderliefde weet je wel.
Maar niet te lang daarover mijmeren want langs de weg naar Chefchaouen bezorgde Nadia een paar Hollanders de schrik van hun leven.

Langs de weg naar Chefchaouen vond je de ene garage naast de anderen, het is nu niet dat ze daar auto's repareerden, ze prepareerden daar auto's. Je kocht dus een hoeveelheid hasj en liet die dan inbouwen in je wagen, als ik me goed herinner waren de populairste autootjes de Volkswagen kever en die Volkswagen busjes, ik dacht in en rond zo een boite van een kever plaats was voor een 32 of 36 kilo, toen in de tijd kwamen allerhande avonturiers naar Ketama hun inkopen doen om dan via Spanje naar huis te rijden eigenlijk de kleine man zal ik maar zeggen, de rijkere kwamen per boot en namen tonnen mee.
Nu zat ik dus met twee Hollanders en Nadia aan een tafeltje op een terrasje daar, Nadia zag er weer zo mooi , hot en sexy uit ze had haar haren los met een soort diadeem om haar gezicht vrij te houden ze droeg een jeans short tot aan haar knieën reikte, een wit hemd van mij erover, dat hemd had ze vastgeknoopt boven haar navel, die navel, die strakke buik, die lichtbruine kleur in combinatie met dat wit van het hemd die borstje die duidelijk aftekenden het gaf iets erotisch een godin, ik had het niet in de mot maar die Hollanders. Die Hollanders zo een twee lange slungelige pippo's met lange blonde haren en die zich eigenlijk zoals vele Hollanders in het buitenland nogal rumoerig gedroegen zaten daar naast Nadia terwijl het kwijl bijna uit hun mondhoeken droop moesten ze gedurfd hebben ze zouden zichzelf ter plaatse bevredigd hebben.
We zaten daar dus, Nadia die steeds bozer werd en ik die niets in de gaten had tot één van die Hollanders plots zijn stem nog meer verhief tegen mij, plots zag ik flitsende beweging naast mij, een kat die haar sprong nam daar leek het achteraf gezien nog het meeste op, Nadia stond daar met haar pistool tegen het voorhoofd van de Hollander, ze siste in haar dialect enkele woorden die Hollander kreeg een natte broek en zweeg, het verstandigste wat hij kon op dat moment, ik ben er tot op de dag van vandaag van overtuigd had die man één woord gezegd hij een gat in zijn hoofd zou gehad hebben. Dat dit niet onopgemerkt voorbij ging moet ik er niet bij vertellen. Ik denk dat ik een dikke minuut nodig heb gehad om Nadia te kalmeren en tot andere gedachten te brengen. Haar naam was gemaakt op de baan naar Chefchaouen. Die Hollanders, ik weet het niet maar ik denk dat die zonder marchandise terug naar Nederland getuft zijn.
Die nacht heeft Nadia mij alle hoeken van de kamer laten zien, iemand willen neerschieten gaf haar blijkbaar een enorme kick, het zou de laatste keer niet zijn er was immers nog de affaire met het zogenaamde slachtoffer van haar broer.
Nog een verhaal !

Hoomer
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2017, 19:57   #87
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Dikke +1

Wat een verhaal

BimBam gaat groen van jaloezie worden...
Oud 2 augustus 2017, 20:29   #88
Eduard Khil
Secretaris-Generaal VN

Eduard Khil's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee natuurlijk niet, Zuhal is Turks dacht ik. Nadia was klein, heel mooi met priemende borstjes waarmee ze je een oog kon uitsteken mijn gedacht.
Zuhal is Turks-Koerdisch inderdaad. Nadia Sminate is echter van marokkenafkomst
Eduard Khil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2017, 21:36   #89
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Laten we het simpel houden:

Ik ga géén volkeren verrijken die in ons land de EU in het algemeen, de boel op stelten komen zetten.

Ik heb er ook géén boodschap aan om tegen vrienden, kennissen, collega's te zeggen: Ik ben daar geweest.

Ik heb ook geen boodschap aan een zongebrande kop.

Als 'wij' op reis gaan, geven we in de meeste gevallen véél geld uit in het land dat we uitkozen als reisbestemming en komen naderhand terug braafjes naar huis.

Die anderen zien dat even anders: die komen naar hier, pakken werk af van de mensen, dringen godsdiensten op en verzieken de boel.

Die werken volgens het gezegde:

Veni - Vidi -Velcro

Ik kwam - Ik zag en ik(wij) bleef plakken ...

Laatst gewijzigd door Universalia : 2 augustus 2017 om 21:37.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2017, 23:13   #90
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
BimBam gaat groen van jaloezie worden...
Hoomer zijn verhalen hebben dan ook inhoud, suspens, een interessant plot, een vertelstijl die zo echt is alsof de man het je gewoon vertelt....

BamBom haar stijl is...mja...bongo.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2017, 09:51   #91
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
Zuhal is Turks-Koerdisch inderdaad. Nadia Sminate is echter van marokkenafkomst
Ik weet niet of Sminate Berbers is of niet (iets laat me denken van wel) maar van alle Arabisch getinte vrouwen zijn de Berbervrouwen de mooiste laat daar geen twijfel over bestaan.
Oud 3 augustus 2017, 14:44   #92
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Nog een verhaal !

Hoomer
Toen ik Nadia er op attent maakte dat ze toch wel een beetje overdreven gereageerd had op een eigenlijk normale onenigheid tijdens een onderhandeling keek ze me met haar grote onschuldig kijkende bruin zwarte ree-ogen aan om haar mond speelde een mysterieuze glimlach haar mooie witte tandjes vervolmaakten het geheel. "Die zemmel hollandaise had van mijn been moeten blijven" zei ze en haar glimlach ging over in een brede stralende lach met de bijhorende pretoogjes, ze was zo ongelooflijk trots dat ze volgens haar gedachtegang niet haar maar mijn eer verdedigd had, kwaad worden op Nadia zat voor mij niet in het pakket, haar vader daarentegen.
Het akkefietje van Nadia was natuurlijk niet onopgemerkt gebleven en de Marokkaanse tamtam deed zijn werk, ik had tijdens en na het voorval ook wel gemerkt dat een tiental mensen daar niet echt opgezet waren met haar actie, u moet weten de klanten bedreigen met een pistool was not done, in de prachtig blauwe stad Chefchaouen de toeristen lastig vallen om "chocolade" te verkopen was geen probleem maar op de strip was het één en al ernst de mensen die daar werkten namen hun zelve wel heel erg serieus, die "garagisten" hadden daar meestal heel wat mondjes te voeden en het vertrouwen van de Europeaanse kopers was wegens die snertverhalen al niet zo heel groot. Het was Hoomer zijn taak dat vertrouwen te herstellen niet andersom, en nu liep ik daar met die volkomen losgeslagen bergbloem die dan bovendien naar de "garagisten" hun zin te westers en te sexy gekleed was.
Haar vader, een paar nonkels en een broer van haar waren onderweg naar Ketama. De strijd kon gaan beginnen.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 3 augustus 2017 om 15:08.
Oud 4 augustus 2017, 05:51   #93
Elio di Supo
Banneling

Standaard

zemmel hollandaise
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2017, 08:10   #94
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
zemmel hollandaise
Begrijp je wat ze daarmee wilde zeggen, enfin de vrije vertaling van "zemmel hollandaise"?

Laatst gewijzigd door Hoomer : 4 augustus 2017 om 08:21.
Oud 4 augustus 2017, 08:39   #95
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Begrijp je wat ze daarmee wilde zeggen, enfin de vrije vertaling van "zemmel hollandaise"?
Ik weet dat zemmel het Marokkaanse equivalent is van flikker.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2017, 12:44   #96
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ik weet dat zemmel het Marokkaanse equivalent is van flikker.
Klopt zoals een zwerende vinder. .
Zou ik wel verder moeten vertellen vraag ik me af, u moet weten dat Nadia en haar familie/clan echt bestaan, ik weet dat een deel ervan in België woont.
Oud 4 augustus 2017, 14:51   #97
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Zou ik wel verder moeten vertellen vraag ik me af, u moet weten dat Nadia en haar familie/clan echt bestaan, ik weet dat een deel ervan in België woont.
Springfield ligt gelukkig niet in België

Bring it on !
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2017, 14:54   #98
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zie dat alles verjaard is.
Oud 4 augustus 2017, 15:43   #99
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Zie dat alles verjaard is.
Moest fantaseren een misdrijf zijn dan zaten er hier veel in de bak.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2017, 16:54   #100
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vooral niet stoppen !

De nieuwe Jef Geeraerts geeft ons op politics.be een voorpublicatie van zijn roman "Nadia"
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be