![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zelfs Nieuw Zeeland kan Colombia in zijn natuurlijke schoonheid niet evenaren. En dan heb ik het nog niet over de vrouwen. Eindeloze archipelago’s met mini eilanden, zeewater waar je tientallen meters ver doorheen kan kijken, walvissen die je kunt bezichtigen aan de kust. In nightlife danst iedereen met elkaar ipv die saaie Belgische wijven die met hun frisdrank aan de kant gaan zitten. Cali in Colombia is de bakermat van salsa. Er is inderdaad sociale ongelijkheid en je moet “de regels” kennen, maar mij is er nooit wat overkomen. Venezuela is nu even een no go voor buitenlanders, maar ook daar vind je ’s werelds mooiste plekken voor toeristen. Los Roques bvb hieronder te zien. Helaas is de middenklasse niet zoals in België, waardoor je meer diefstal krijgt. Maar meestal geweldloos en bijna altijd laat op de avond. In Europese grootsteden heb je dat ook. Het is veel gevaarlijker voor een Westerse vrouw om in Brussel door een bende moslims heen te wandelen dan gelijk waar in Latijns Amerika. Een van de redenen waarom ik na een aantal jaren in BE voorgoed verhuis. Los van alle natuurlijke schoonheid zijn de mensen gewoon beter van hart. Ik hoor de oudere generatie in BE altijd zeggen dat België naar de kloten gaat en dat jongeren geen respect meer hebben zoals vroeger. In Latijns Amerika is het nog zoals vroeger. Home sweet home. Misdaad is highly overrated, en Belgisch Limburg is de hotspot voor handel in synthetische drugs (oa Aquino familie) Wat parameters onderwijs en gezondheidszorg betreft zijn er zeker mogelijkheden voor expats. Infrastructuur is helemaal geen issue ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 24 augustus 2017 om 17:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit was blank mode nu bruin. Wie zegt dat het over een paar jaar niet weer verandert?
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Helaas betekent zwart zijn in veel landen dat je arm bent en geen onderwijs hebt genoten. Gewoon wat kleur hebben impliceert dat je veel gereisd hebt en dus van goeie komaf bent. Vandaar de zonnebanken In principe gaat alles dus over aanzien. Ik ben niet zo oppervlakkig. Er zijn vrouwen van elk ras die ik aantrekkelijk vind
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 24 augustus 2017 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het paradijs colombia : 47,2 mio mensen, 12.782 moorden op één jaar (cijfers 2015)
België : 220 moorden op één jaar voor 11 mio inwoners. UNOCDC murder rater per 100.000 inhabitants : colombia : 26,50 wat hen op de 15e plaats ter wereld zet belgië : 1,95 wat ons op de 211e plaats zet Hou je brol maar daar... edit : bron https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...ide_rate#Notes
Laatst gewijzigd door Pandareus : 24 augustus 2017 om 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat die losers maar achter buitenlandse vrouwen aangaan. Tzal zeker niet zijn omdat ze zelf zo aantrekkelijk zijn.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() Amai, ik zou liever 7, 10 jaar of langer met 'de ware L' spenderen dan alleen, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach na een tijd of ze nu blank, zwart of geel zijn begint de reuk van de zelfde preute tegen te steken. Probleem met een Vlaamse is dat ze niet de ideale is om met samen te wonen. Ok geen enkele maar in het bijzonder geen Vlaamse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij had het over 27 moorden per jaar op 100 000 mensen. Ik heb het over 10 000 depressieve Belgen per 100 000 mensen. De moordratio is niet voelbaar maar het ongelukkig zijn wel. Qua moorden per aantal inwoners vind ik factor 14 eigenlijk nog heel erg meevallen (26.5/1.95). Je moet erbij nemen dat die moorden bijna uitsluitend in armere milieus (meer criminaliteit) voorkomen, en dat expats daar bijna nooit iets mee te maken hebben omdat ze niet in die wijken komen. In het niet - criminele milieu is de hoeveelheid moorden waarschijnlijk gelijkaardig aan België. Of laat het voor expats nog 3 keer hoger zijn dan België, dan merk je daar helemaal niks van. Je hebt het over “nog te importeren” maar ik ben veel meer geneigd om mezelf te exporteren. Het zijn doorgaans veel aangenamere mensen.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 24 augustus 2017 om 22:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister
|
![]() Ik heb Vlaamse vriendinnen gehad en vooral mensen die dicht bij me staan geobserveerd. We weten allebei dat je hier wartaal uitslaat.
Citaat:
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 24 augustus 2017 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na ervaring met: overrated ook! ![]() Disclaimer: disregard above statement indien product werd geboren voor 1987.
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Achetmowet!
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
indien niet ... arme JP ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat minder verwonderlijk is, is het feit dat onder de titel "een vraagje aan de dames" vooral heren een eindje in het ijle filosoferen.
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, ooit arme mie!
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |