![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Buiten een omaatje die haar poedeltje zijn plasje tegen uw velg laat doen vrees ik dat niemand nog een blik zal werpen op uw VW of wat dan ook. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 december 2018 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle tests spreken u tegen. 1. De praktische kant De koffer van de Skoda Superb Combi lust 660 liter en dat is 10 liter meer dan de Passat Variant kan opslaan. Verwaarloosbaar dus. Maar als je de achterbank neerlegt, is het verschil wél beduidend groter: 1.950l voor de Skoda, tegenover 1.780l voor de Duitser. Dat komt omdat de Superb over een langere wielbasis beschikt, wat meteen meer beenruimte achterin betekent. 1-0 voor de Skoda! 2. Uitrusting en technologie Beide wagens beschikken over dezelfde technologie, al is de optiepolitiek bij Skoda democratischer. Je zal met andere woorden minder betalen voor een gelijkaardige uitrusting. 2-0… 3. Prijs Zie bovenstaande! Ook al is het verschil in aankoopprijs klein en stap je in voor minder dan 30.000 euro, de Skoda Superb Combi wint ook ditmaal van de VW Passat Variant. Hattrick! https://newmobility.news/2017/10/11/...we-volkswagen/ https://www.autoblog.nl/nieuws/volks...i-skoda-103058 Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 december 2018 om 09:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VW heeft ooit eens de luxemerken concurrentie willen aandoen met hun W-12 (Phaetom?), maar die is allang weg denk ik. Edit: hij steekt in de Audi8. In de VAG groep is Audi de concurrent van MB en BMW. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 29 december 2018 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De motor is vervangen door; 1,8 liter 123 kW EA 888-motor, die geproduceerd werd in Shanghai (China). ?Dankzij de reductie van 1,8 l naar 1,6 l werd een volledig nieuw krukmechanisme mogelijk, dat speciaal ontwikkeld werd voor rallyomstandigheden. ?De kleppendistributie en het cilindervervangingssysteem werden volledig herwerkt om ideale omstandigheden te garanderen voor de vervanging en cilindervulling. ?Ook het brandstofsysteem (hogedrukpomp en brandstofverstuivers) werd aangepast. ?De racemotor is uitgerust met een aangepaste turbo van de Audi S3 om de nodige luchttoevoer te verzekeren. ?Dankzij de nieuwe motorpositie in de wagen konden het oliesysteem en het motorverluchtingssysteem volledig herwerkt en geoptimaliseerd worden. CHASSIS Beide assen beschikken over een McPherson-ophanging die ontworpen werd voor extreme omstandigheden die niet in het gewone verkeer voorkomen. Bij sprongen loopt de kracht op elk wiel op tot een veelvoud van het gewicht van de wagen.
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het strafste vind ik nog altijd de Lancia Stratos. Maak een mooie sportwagen en ga er dan in het slijk mee crossen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Trabant in limousine uitvoering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger deed dit merk mij al niets, nu zijn ze gewoon aartslelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Smaken verschillen nogal in de wereld. Net daarom worden sommige automodellen niet ingevoerd in dit of dat werelddeel. Ik kan me voorstellen dat Japanners dit model wel prachtig vinden....misschien zelfs de Amerikanen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit model Lexus is bij mijn weten weldegelijk te koop in Europa.
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() Mijn punt ontgaat u volledig. Geen verrassing...
![]() |
#100 |
|
![]() Acht! 2 vooraan, twee achteraan, twee links, en twee rechts....