![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij lijkt me trouwens de brutomarge op een produkt te verwarren met de nettowinst.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 30 januari 2018 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slechts een handvol kopers zullen het verschil in sterkte en verschil in onderdelen zien echter. Uiteraard gaan die altijd voor het goedkoopste. Wat resulteert in materiaal die veel sneller zal slijten en onbruikbaar zal zijn. Zo zal bv een boordril van de Aldi bijna niet boren of het moet al zeer zacht materiaal zijn. Gewoon omdat het van zachter metaal gemaakt is. En dat is in gans het aanbod van materiaal zo. Beetje stielmensen trappen daar al lang niet meer in en betalen liever 5 keer meer voor merken en leveranciers die wel achter hun kwaliteit staan. Waarom? Omdat goedkoop kopen achteraf duurder uitvalt dan meteen goed kopen. Maar ja we leven in een tijd dat mensen zweren bij goedkoop en 2hands.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 30 januari 2018 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
zal even de spiegel draaien "Ik stel voor dat ze eerst een vooral de links georiënteerde werknemers ontslaan. Die hebben daar immers het volle begrip voor. Want betogen voor meer dopgeld is toch nationale sport ? In feite zouden ze het zelf moeten aanbieden!
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is ABVV'rs de kans geven hun geloof te belijden als doppers. Dan pas gaan ze zich echt als sossen kunnen opofferen voor het betere goed.
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iets anders: als Carrefour wil investeren, dan is dat toch vooral de taak van de aandeelhouders. Dus moeten die de investeringen betalen.
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 31 januari 2018 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showthread.php?t=233308 Brol producten lijst Mijn ervaring is dat goedkoop garant staat voor goedkoop. Over boormachines, de Bosch professionele boormachines zijn duur. Ze zetten je ook aan om alles van Bosch professional te kopen. De batterijen zijn bv niet uitwisselbaar met het goedkopere gamma.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om maar bij boormachine te blijven. Een Bosch pro of Makita heeft bv stalen tandwielen, duurzaam batterij gebruik, veel meer joule en zal snel opladen en gecentreerd boren. De goedkoopste bv een gamma of zo zal 2 uur moeten opladen en 10 minuten werken. Niet gecentreert zoals het moet en plastieken tandwielen en weinig kracht. Na x gebruik is die stuk. Uiteindelijk je veel meer goedkope verslijten dan een dure. Maar ja...als het is om 1 keer in de 2 jaar een gaatje te boren heb je ergens gelijk met goedkoop.
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nu een Makita bijgekocht mét boorhamer.... |
|
![]() |
![]() |