![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens mij zijn alle toekomst voorspeller oplichters. war denkt gij?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Burger
|
![]() Wou alleen maar zeggen dat gelijk hebt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat toont voor mij perfect aan dat de onderzoeksresultaten kloppen. Niets doet meer pijn dan de waarheid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||||
|
![]() Citaat:
Niets weerhoudt u ervan om mijn verklaring met tegenvoorbeelden te ontkrachten. het feit dat u daar zelfs niet aan begint betekent dat u een grondige discussie niet aandurft. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Bleeding Obvious. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
En wat u mij verwijt , dat overkomt net mij! Ik geef zelf ook wetenschappelijk onderzoek, met de link, en daar komt dan een schampere reactie op dat het 'niet wetenschappelijk' is... Ik heb ook een plausibele verklaring gegeven voor de resultaten van dat onderzoek, gaat u daar nog op ingaan, of blijft u liever snotteren? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Westerse huishoudens.... bestaan nog amper. Singles, nieuw samengestelde gezinnen, carrière maken gaat voor. Terwijl de moslims kindertjes maken zijn wij de echtscheiding aan het aanvragen. En blijven de poorten wagenwijd openstaan. Er is een demografisch probleem mijn beste, en dat gaan we ons nog flink beklagen. Let op mijn woorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Mijn kinderen hebben nooit een snotvalling", dat is wetenschap komende uit het riool. De waarheid is dat velen bewust of onbewust walgen van interaciale relaties. Sterker nog: Belgische mannen die huwen met vreemde vrouwen worden aanzien als hoerenlopers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Want meestal is het de echtgenoot (ongeacht het ras) die zijn echtgenote afranselt.
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel vrouwen die aanpapten met een "zuiderse prins" hebben al klop op hunne smikkel gekregen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
|
![]() Citaat:
Zo valt het niet uit te sluiten dat de reactie wordt opgewekt omwille van maatschappelijke normen, contrasten, vertrouwdheid, ... Zo zou een studie misschien kunnen uitwijzen dat rosse kinderen verhoudingsgewijs meer betrokken zijn in vechtpartijen op school. Zou men daaruit gratuit kunnen besluiten dat rosse kinderen gewelddadiger zijn? Of zou de verklaring kunnen zijn dat rosse kinderen meer gepest worden? Correlation != causation Heb je de studie eigenlijk gelezen? Of heb je enkel het abstract gelezen. Voor zover ik heb begrepen was de sample-size klein (ergens rond de 200 studenten), en is er geen abstractie gemaakt van sociale achtergrond, .... Citaat:
Wij geven in onze mond over als we zien hoe ze in Zuid-Korea een hond klaarmaken. Liefhebbers maken daarentegen wellicht extra speeksel aan.
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Dat die zuiderse prinsen het gemiddelde verhogen pleit die anderen vrij?
![]() |
![]() |
#96 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Piero : 4 maart 2018 om 17:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
|
![]() hoezo schelden? Ik ben toch super vriendelijk.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
ik zie niks. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is namelijk geen enkele maatschappelijke norm om andere culturen of rassen af te wijzen, eerder het tegendeel. Men lepelt het multiculturalisme in, wie niet akkoord is riskeert broodroof of bedreigingen. Daarom geloof ik ook dat de reactie in de hersenen er van nature uit is. Dat verklaart eveneens waarom men kinderen al van in de lagere school begint te brainwashen met multikulti praatjes. De vaststellingen staan je niet aan, dus trek je de studie in twijfel. Mij niet gelaten hoor, ik heb het nooit anders geweten bij mensen zoals jij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Lees het bovenstaande. Perfect plausibel en volgens mij correct. Nochtans heeft Anna List hiervoor géén wetenschappelijke bron. Gewoon logisch nadenken is voldoende. |
|
![]() |
![]() |