Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 maart 2018, 14:37   #81
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Feit is dat de overheid daar totaal geen antwoord op heeft.
Feit is dat die problemen alleen maar zullen toenemen in de toekomst vermits de mensen die ze veroorzaken in aantal zullen toenemen.
You do the math.
Volgens mij zijn alle toekomst voorspeller oplichters. war denkt gij?
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2018, 15:11   #82
Gloria
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
De wens is ook hier de vader van de gedachte.

Dat onderzoek (getest op een opvallend laag aantal proefpersonen) bevestigt wat we allemaal al weten: racistische mensen hebben een genetische afkeer van andere rassen.

Heel voorspelbaar: racisme heeft een evolutionair voordeel.

Mixen met andere rassen ook: het geeft gezondere kinderen want inteelt is uitgesloten.

Ik ben het beste bewijs. Mijn vrouw is van een ander ras. Ik heb 0 afkeer van haar, en mijn kinderen zijn bloedmooi (ondanks dat ik spuuglelijk ben) en nooit ziek. Mijn dochter heeft zelfs nog nooit een verkoudheid of griep gehad.

Uw debiel racistisch wereldbeeld is niet aangeleerd: het zit in uw genen. Daarom vergeef ik het u.
Gloria is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2018, 15:45   #83
Gloria
Burger

Standaard

Wou alleen maar zeggen dat gelijk hebt
Gloria is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2018, 15:48   #84
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gloria Bekijk bericht
Welkom Gloria ????
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2018, 15:51   #85
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is geen 'wetenschappelijke bron' die verklaart waarom er goede mensen zijn, en ook slechte mensen. Waarom tegengesteld gedrag blijkbaar gedijt in de menselijke natuur.
Er is trouwens ook geen 'bron' die verklaart waarom een giraf een lange nek heeft.
Gij vraagt iets dat niet bestaat.
Dat doet ge omdat ge niet over essentie van de zaak met mij wil discussieren.
Wat spijtig is, omdat het ongelooflijk interessant is.
Als er geen wetenschappelijke bron is over 'waarom tegengesteld gedrag gedijt' dan is uw bewering hierboven, dat tegengestelde kenmerken, zoals mooi en lelijk of goed en slecht in de genen zitten en evolutionair voordeel betekenen ongefundeerd. Ze is ook zeer onlogisch en toontt dat u niet begrijpt wat evolutionair voordeel betekent voor soortvorming. U moet nodig eens over de essentie van de zaak nadenken voordat u uw eigen lelijkheid en de schoinheid van uw kinderen als argument in de discussie aanvoert.

Citaat:
Ge moet goed lezen wat ik schrijf. Ik vind dat ik spuuglelijk ben, niet dat mijn vrouw dat vind. En dat is het enige dat belangrijk is qua evolutionair voordeel.

(vergeet het, ge kunt mij nooit pakken op mijn woorden).
Ik heb goed gelezen en hierboven wordt uw post 13 door een belangstellende nog eens getoond. U zegt helemaal niet ik vind dat ik spuuglelijk ben. Het is zeer eenvoudig om u op uw woorden te pakken omdat u beweringen doet die van geen kanten kloppen.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2018, 16:14   #86
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gloria Bekijk bericht
oei, dat vind ik niet leuk!

Is er echt niets waar ge het niet mee eens bent?
Oud 4 maart 2018, 16:22   #87
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gij leest die studie door uw gestoord extremistisch wereldbeeld. Dat er neurale activiteit oplicht op een tv scherm zegt niets over de REDEN waarom.
Gij interpreteert dat volgens uw debiel racistisch loser wereldbeeld.

Ik heb een veel plausibelere interpretatie.

Maakt u niet ongerust, ik ben groot en blond en heb blauwe ogen (uw ideaalbeeld!). Veel belgische vriendinnen gehad, zelf 1 blonde, die in de finale van miss belgie heeft gezeten.
Maar de eerste Aziatische die ik tegenkwam en mij aanstond , daar ben ik mee getrouwd.
En ik kan u verzekeren, veel van mijn collega's zijn ginder getrouwd. Allemaal slimmeriken met een IQ waar gij maar van kunt dromen.
De frustratie waarmee je zit te schuimbekken bij het lezen van een wetenschappelijk onderzoek spreekt boekdelen.

Dat toont voor mij perfect aan dat de onderzoeksresultaten kloppen.

Niets doet meer pijn dan de waarheid.

Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2018, 16:28   #88
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Piero Bekijk bericht
Als er geen wetenschappelijke bron is over 'waarom tegengesteld gedrag gedijt' dan is uw bewering hierboven, dat tegengestelde kenmerken, zoals mooi en lelijk of goed en slecht in de genen zitten en evolutionair voordeel betekenen ongefundeerd.
Voor de verklaring van menselijk gedrag is er geen wetenschappelijke bron. Degene met de meest plausibele verklaring wint. Ik heb een plausibele verklaring, gij niks. Ik win.
Niets weerhoudt u ervan om mijn verklaring met tegenvoorbeelden te ontkrachten. het feit dat u daar zelfs niet aan begint betekent dat u een grondige discussie niet aandurft.
Citaat:
Ze is ook zeer onlogisch en toontt dat u niet begrijpt wat evolutionair voordeel betekent voor soortvorming.
Schrijven dat ik ongelijk heb, en dat ik er niets van ken, is geen geldig argument, ge moet ook verklaren waarom.
Citaat:
U moet nodig eens over de essentie van de zaak nadenken voordat u uw eigen lelijkheid en de schoinheid van uw kinderen als argument in de discussie aanvoert.
Stuur mij een foto van u en uw kinderen , en ik zal uw uiterlijk en dat van uw kinderen in mijn argumentatie verwerken. Zolang u dat niet doet, gebruik ik mijn eigen gezin.
Citaat:
Ik heb goed gelezen en hierboven wordt uw post 13 door een belangstellende nog eens getoond. U zegt helemaal niet ik vind dat ik spuuglelijk ben. Het is zeer eenvoudig om u op uw woorden te pakken omdat u beweringen doet die van geen kanten kloppen.
Lelijk en mooi zijn waardeoordelen, en per definitie subjectief. Ik spreek dan ook enkel in mijn naam als ik schrijf dat ik lelijk ben. Dat spreekt voor zich; Als u beweert dat blauw de mooiste kleur is, dan ga ik ervan uit dat u in eigen naam spreekt, en niet voor de rest van de mensheid.

Bleeding Obvious.
Oud 4 maart 2018, 16:34   #89
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
De frustratie waarmee je zit te schuimbekken bij het lezen van een wetenschappelijk onderzoek spreekt boekdelen.
oei, gaat ge beginnen wenen?
Citaat:

Waar betwist ik dat onderzoek? Dat doe ik nergens. Ik betwist enkel uw achterlijke verklaring.

En wat u mij verwijt , dat overkomt net mij!
Ik geef zelf ook wetenschappelijk onderzoek, met de link, en daar komt dan een schampere reactie op dat het 'niet wetenschappelijk' is...

Ik heb ook een plausibele verklaring gegeven voor de resultaten van dat onderzoek, gaat u daar nog op ingaan, of blijft u liever snotteren?
Oud 4 maart 2018, 16:38   #90
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
welke terreurdreiging en hoeveel slachtoffers hebben die moslimlosers nu eigenlijk kunnen maken in Europa? ... echt belachelijk weinig toch ...
no go zones ... ok ... maar zijn die van dien aard dat ze de maatschappij laat staan de economie gaan ontwrichten??
gevoelsmatig zijn er problemen...maar getalsmatig niet. al de problemen die je opnoemt zijn marginaal.
dan denk ik eigenlijk dat polutie een grotere rol speelt (met een hogere kost), zowel globaal als lokaal.

wat heb jij daarvoor voorzien, eens de oceanen leeggevist zijn Thule?
Moslim huishoudens hebben tal van kinderen.
Westerse huishoudens.... bestaan nog amper.
Singles, nieuw samengestelde gezinnen, carrière maken gaat voor.

Terwijl de moslims kindertjes maken zijn wij de echtscheiding aan het aanvragen.
En blijven de poorten wagenwijd openstaan.

Er is een demografisch probleem mijn beste, en dat gaan we ons nog flink beklagen.
Let op mijn woorden.
Oud 4 maart 2018, 16:40   #91
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
oei, gaat ge beginnen wenen?

Waar betwist ik dat onderzoek? Dat doe ik nergens. Ik betwist enkel uw achterlijke verklaring.

En wat u mij verwijt , dat overkomt net mij!
Ik geef zelf ook wetenschappelijk onderzoek, met de link, en daar komt dan een schampere reactie op dat het 'niet wetenschappelijk' is...

Ik heb ook een plausibele verklaring gegeven voor de resultaten van dat onderzoek, gaat u daar nog op ingaan, of blijft u liever snotteren?
Blijf maar schelden jongen.
"Mijn kinderen hebben nooit een snotvalling", dat is wetenschap komende uit het riool.

De waarheid is dat velen bewust of onbewust walgen van interaciale relaties.
Sterker nog: Belgische mannen die huwen met vreemde vrouwen worden aanzien als hoerenlopers.
Oud 4 maart 2018, 16:47   #92
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Pleit je nu voor meer lesbische relaties?

Want meestal is het de echtgenoot (ongeacht het ras) die zijn echtgenote afranselt.
Oud 4 maart 2018, 16:48   #93
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Pleit je nu voor meer lesbische relaties?

Want meestal is het de echtgenoot (ongeacht het ras) die zijn echtgenote afranselt.
Daar gaan we weer.... ongeacht het.... ROFL

Hoeveel vrouwen die aanpapten met een "zuiderse prins" hebben al klop op hunne smikkel gekregen?
Oud 4 maart 2018, 17:06   #94
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Mijn kinderen hebben nooit een snotvalling", dat is wetenschap komende uit het riool.

Je koppelt conclusies aan een vaststelling.
Zo valt het niet uit te sluiten dat de reactie wordt opgewekt omwille van maatschappelijke normen, contrasten, vertrouwdheid, ...

Zo zou een studie misschien kunnen uitwijzen dat rosse kinderen verhoudingsgewijs meer betrokken zijn in vechtpartijen op school.
Zou men daaruit gratuit kunnen besluiten dat rosse kinderen gewelddadiger zijn? Of zou de verklaring kunnen zijn dat rosse kinderen meer gepest worden?
Correlation != causation

Heb je de studie eigenlijk gelezen? Of heb je enkel het abstract gelezen.
Voor zover ik heb begrepen was de sample-size klein (ergens rond de 200 studenten), en is er geen abstractie gemaakt van sociale achtergrond, ....

Citaat:
Sterker nog: Belgische mannen die huwen met vreemde vrouwen worden aanzien als hoerenlopers.
Voilá, de maatschappij waarin je leeft bepaalt mee hoe men reageert.
Wij geven in onze mond over als we zien hoe ze in Zuid-Korea een hond klaarmaken. Liefhebbers maken daarentegen wellicht extra speeksel aan.
Oud 4 maart 2018, 17:08   #95
hamac

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar gaan we weer.... ongeacht het.... ROFL

Hoeveel vrouwen die aanpapten met een "zuiderse prins" hebben al klop op hunne smikkel gekregen?
Dat niets af aan het feit dat het meestal de echtgenoot is die zijn vrouw afranselt en niet andersom.
Dat die zuiderse prinsen het gemiddelde verhogen pleit die anderen vrij?
Oud 4 maart 2018, 17:50   #96
Piero

Piero's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor de verklaring van menselijk gedrag is er geen wetenschappelijke bron. Degene met de meest plausibele verklaring wint. Ik heb een plausibele verklaring, gij niks. Ik win.
U heeft helemaal geen plausibele verklaring. U schreef in post 13: "Dat onderzoek (getest op een opvallend laag aantal proefpersonen) bevestigt wat we allemaal al weten: racistische mensen hebben een genetische afkeer van andere rassen.. ... Uw debiel racistisch wereldbeeld is niet aangeleerd: het zit in uw genen." Welnu, uw bewering dat wij dit allemaal weten klopt niet, want u geeft geen bron en ik weet dat niet. Het is toch niet plausibel omdat Geert dat vindt he?

Citaat:
Niets weerhoudt u ervan om mijn verklaring met tegenvoorbeelden te ontkrachten. het feit dat u daar zelfs niet aan begint betekent dat u een grondige discussie niet aandurft.
Schrijven dat ik ongelijk heb, en dat ik er niets van ken, is geen geldig argument, ge moet ook verklaren waarom.
Zie boven.

Laatst gewijzigd door Piero : 4 maart 2018 om 17:53.
Piero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2018, 18:10   #97
geertvdb

Standaard

Citaat:
hoezo schelden? Ik ben toch super vriendelijk.
Citaat:
Dat was gewoon een voorbeeld. U mag altijd tegenvoorbeelden geven.
Citaat:

Ge projecteert uw eigen puur individuele gevoelens op de rest van de populatie. Dat heet dan ook :'projectie'.
Citaat:

Dus ik ben een hoerenloper volgens u?
Oud 4 maart 2018, 18:16   #98
geertvdb

Standaard

Citaat:
U heeft helemaal geen plausibele verklaring. U schreef in post 13: "Dat onderzoek (getest op een opvallend laag aantal proefpersonen) bevestigt wat we allemaal al weten: racistische mensen hebben een genetische afkeer van andere rassen..
En ... wat is daar verkeerd aan? U denkt dat racistische mensen op een bepaald ogenblik in hun leven de vrije keuze maken om racist te worden?
Citaat:
... Uw debiel racistisch wereldbeeld is niet aangeleerd: het zit in uw genen." Welnu, uw bewering dat wij dit allemaal weten klopt niet, want u geeft geen bron en ik weet dat niet. Het is toch niet plausibel omdat Geert dat vindt he?
Maar dan heb ik u onderschat (en ik deel u toch in bij de 50% slimmere forummers hier)want ik ga ervan uit dat iedereen dat weet, zoals iedereen weet dat muzikaal talent grotendeels erfelijk is, en dat linkshandigheid puur toeval is, en dat homosexualiteit geen keuze is. Allemaal beweringen waarvoor géén enkele wetenschappelijke bron is.
Citaat:

Zie boven.
ik zie niks.
Oud 4 maart 2018, 18:16   #99
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hamac Bekijk bericht
Je koppelt conclusies aan een vaststelling.
Zo valt het niet uit te sluiten dat de reactie wordt opgewekt omwille van maatschappelijke normen, contrasten, vertrouwdheid, ...

Zo zou een studie misschien kunnen uitwijzen dat rosse kinderen verhoudingsgewijs meer betrokken zijn in vechtpartijen op school.
Zou men daaruit gratuit kunnen besluiten dat rosse kinderen gewelddadiger zijn? Of zou de verklaring kunnen zijn dat rosse kinderen meer gepest worden?
Correlation != causation

Heb je de studie eigenlijk gelezen? Of heb je enkel het abstract gelezen.
Voor zover ik heb begrepen was de sample-size klein (ergens rond de 200 studenten), en is er geen abstractie gemaakt van sociale achtergrond, ....

Voilá, de maatschappij waarin je leeft bepaalt mee hoe men reageert.
Wij geven in onze mond over als we zien hoe ze in Zuid-Korea een hond klaarmaken. Liefhebbers maken daarentegen wellicht extra speeksel aan.
Natuurlijk koppel ik conclusies aan een vaststelling.

Er is namelijk geen enkele maatschappelijke norm om andere culturen of rassen af te wijzen, eerder het tegendeel.
Men lepelt het multiculturalisme in, wie niet akkoord is riskeert broodroof of bedreigingen.

Daarom geloof ik ook dat de reactie in de hersenen er van nature uit is.
Dat verklaart eveneens waarom men kinderen al van in de lagere school begint te brainwashen met multikulti praatjes.

De vaststellingen staan je niet aan, dus trek je de studie in twijfel.
Mij niet gelaten hoor, ik heb het nooit anders geweten bij mensen zoals jij.
Oud 4 maart 2018, 18:21   #100
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
probleem is, het is al een tijdje geleden dat die moderne hulpmiddelen wegvielen...tot dat gebeurt blijft de slimste gewoon aan de macht. je zou het ook kunnen verwoorden als hij die het wel bestaande systeem het slimst weet te gebruiken en of uit te buiten...
beste Piero,
Lees het bovenstaande. Perfect plausibel en volgens mij correct.

Nochtans heeft Anna List hiervoor géén wetenschappelijke bron. Gewoon logisch nadenken is voldoende.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be