![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die betaald uit het vuistje.
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De horror. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() laat de markt toch spelen, er zijn concurrenten van die bank die het zonder kosten aanrekenen doen. om die markt goed te kunnen doen spelen, moeten er dus ook (voldoende) klanten zijn die daarop ingaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bembem heeft trouwens geen/amper spaargeld. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 10 april 2018 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Banken mogen niet zomaar "spelen op de beurs" met spaargeld.
Overheidsobligaties, ja. Maar die leveren ook nougabollen op. Daarom dat ze geld vragen voor hun diensten. Ik zeg niet dat het elders niet kan gebeuren, maar Argenta is een kleine bank, die van "gratis" haar merk heeft gemaakt. Zou het niet kunnen dat een gebrekkige investering in haar IT infrastructuur en personeel mee de oorzaak zijn van deze miserie ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Begin maar eens met beleggen.
Makelaarskosten & bewaarlonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt dat we medelijden moeten hebben?
De banken vragen zelf ook niet om medeleven. Wat ze wel doen is meer en meer een vergoeding vragen voor hun diensten. Hiermee komen we terug bij mijn oorspronkelijke opmerking: Toch een mooie poging om te proberen verbloemen dat u blijkbaar totaal niet weet wat een bank al dan niet mag doen met uw spaargeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Ben ik iets vergeten? Vul maar aan, ik geef toe dat ik geen financieel expert ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal ik jou een emmertje geven om te braken? Ik ben baas over mijn geld, en ik mag gaan waar ik fucking wil. En dat is bij de beste aanbieder. Voor communisten gelijk gij heb ik geen tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kunnen amper de hespenworst tussen hun brood betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met wie zijn geld is de crash van 2008 ingedekt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk wordt hij in 2019 omgelegd door een labieltje.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Laten we nooit vergeten wat Johan Van Overtveldt daar ooit over schreef in een verlicht moment : we mogen nooit vergeten dat de bankencrisis ons niet enkel de miljarden gekost heeft om de banken recht te houden (nvmr :die wel zijn terug betaald in sommige gevallen) maar ook alle werkloosheidsuitkeringen, een verloren generatie, ziektekosten, ... en de put die dat achter liet, de staatsschuld die met een kwart steeg. Zelf is hij dat blijkbaar al lang vergeten.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 11 april 2018 om 05:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben net van mening dat een bank mag vragen voor zijn diensten wat hij wil. Indien de consument het niet aanstaat, kan de consument een bank kiezen die beter bij zijn wensen aansluit. Wat is daar mis mee? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() https://www.sameninvesteren.be/nl?gc...hoCpaoQAvD_BwE
Citaat:
Die E-aandelen zijn corporatieve aandelen met een vaste waarde. Ze zullen dus nooit in waarde dalen of stijgen. Je moet ze niet verwarren met de B- en D-aandelen van cera. Je kan wel zeggen dat ze een vast waarde hebben. Maar het blijven aandelen. Bij een faling zijn ze dus niks (of bijna niks) meer waard. Als je met oude boeren praat zullen zij je hun ervaringen uit het verleden wel vertellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb die trouwens zelf gehad, maar na een paar jaar ben ik buitengesjot omdat ik niks met mijn bankrekenig of iets anders deed ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 11 april 2018 om 08:33. |
|
![]() |
![]() |