![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Di Rupo zei het immers al : geen enkele Franstalige mag slechter worden van de besparingen. bravo N-VA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Parlementslid
|
![]() Werk maar Vlamingen en geef uw centjes maar af. Di Rupo heeft dat mooi geregeld. En BDW stond erbij en keek er naar. Veel woorden en Latijns gemompel maar verder is NVA zoals elke partij : zakkenvullers en loze beloften. De gewone burger zijn zakken leeg maken en als ze konden zijn vel ook nog verkopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Blok heeft alleszins nog minder bereikt dan de nva, om de zaken recht te trekken.
Anderzijds moet je inderdaad wel een iq hebben van net meer van 85, om de strategie van de nva te begrijpen. Vanaf een iq van 100, het gemiddelde dus, moet je enkel Willen begrijpen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer bereikt dan het VB, knap. Wat precies?
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat stel ik al de hele tijd; het maximumfactuur gaat enkel op voor medicijnen op voorschrift.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent niet aan het luisteren, mijn medicatie is op voorschrift.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat stel ik al de hele tijd; het maximumfactuur gaat enkel op voor medicijnen op voorschrift. Blijkbaar is er ook een uitzondering voor slaapmiddelen en dergelijke; deze worden wel beperkt door het maximumfactuur mits medisch attest.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() maar niet voor medicijnen op voorschrift waarvoor toch geen terugbetaling voorzien is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft, ligt die meet op de stembusavond van 2019. Een eventuele buit zal neergepend worden in een regeerakkoord. De Vlaming heeft nog alle kans om ons te buizen, of om ons te belonen met wat ook hij goesting heeft: voldoening, onderscheiding ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar moet de gemiddelde Vlaming blij over zijn wat betreft de regeringsdeelname van de N-VA?
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Ik wacht nog steeds op die grote sanering van de overheidsfinancien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA zijn gewoon de nieuwe Kalotten, Sossen en Liberalen samen. Meer moet je er niet achter zoeken. N-VA weet donders goed dat ze een probleem gaan hebben als ze een radicaler koers zou varen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar haal je dat toch allemaal uit?
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() sossen jennen
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kiezers hebben schrik van radicalen. Met de radicale uit te hangen, win je niets. Met het wat slimmer te spelen, door vb. te bewijzen dat besturen door ons geen doemscenario moet opleveren, kunnen we de geesten doen rijpen. Maar wees gerust: ons kompas is niet kapot. De richting 'republiek Vlaanderen' is ons noorden.
|
![]() |
![]() |