![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=-G9G79oImG4 Wat naar hier aan het overwaaien is vanuit de VS is islamofobie. Er zit voornamelijk een Joodse lobby achter die met grof geld smijten om campagnes te starten tegen moslims en ter bescherming van Israël. Tot zover Trump zijn agenda. In Europa is de multicultuur gewoon gefaald door wanbeleid. Door allerlei analfabeten hier binnen te gooien. We geraken nooit af van die Abrahamistische rommel. Joden, moslims en christenen.
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja maar zeg. Je bent werkelijk hardleers.
Neem nu de parameter fertiliteit. Daar alleen al kan je alle kanten mee op. En de cijfers van vroeger ? Welke garantie geven die voor de toekomst? Met pakweg 10 geboorten per 1000 kom je aan een afname van de bevolking maar met 30 per 1000 aan een verdubbeling op één generatie. Weet jij hoe hard dat men hier binnen pakweg 5 jaar gaat beginnen kweken? Je kan veronderstellen dat dat hetzelfde is als nu maar voor hetzelfde geld is dat totaal anders. En dat is dan nog maar één parameter. ![]() Dergelijke studies zijn stuk voor stuk zinloos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn vraag was: " Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat je denkt dat die 14% een onderschatting is. Wil je kleur bekennen op dat vlak? En als je inderdaad denkt dat het een onderschatting is, waarom denk je dat dan? "
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb jij dan indicaties dat alles hetzelfde gaat blijven? ![]() De fertiliteitscijfers van de jaren 60 zijn ook niet dezelfde als die van nu. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Net zoals we er niets mee opschieten mensen die problemen met allochtonen signaleren automatisch als racisten te brandmerken.
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal het anders zeggen, liever vijf negers in mijn straat dan één islamiet.
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
mijn antwoord op uw wedervraag (zonder mijn vraag eerste te hebben beantwoord): fertiliteit gaat gestaag omlaag, maar toch redelijk stabiel rond 1.7 dacht ik. Fertiliteit ligt hoger voor buitenlanders, rond 2.5 (dat brengt PEW trouwens in rekening). Maar ook daar daalt de fertiliteit al een tijdje. https://www.kindengezin.be/img/evolu...deren-2015.pdf (p14) Hiermee heb ik dus uw wedervraag beantwoord zonder dat je mijn vraag heb beantwoord. Wilt ge mijn vraag nu ook beantwoorden, of ga je gemakkelijk in de mist blijven, zodat ge niet kleur moet bekennen ![]()
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 1 juni 2018 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() I know ![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 1 juni 2018 om 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Problemen niet benoemen lost inderdaad niks op
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat riedeltje hoor ik al zo'n 35jaar, zonder er ook maar iets aan te veranderen
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() Zeg eens Anna, hoe zou je dat berekenen?
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() hoe denk je dat economen de kostprijs van de sociale zekerheid berekenen? of de kostprijs van de geestelijke gezondheidszorg mss?
maar dank om impliciet te bevestigen dat de problemen benoemen niet altijd gewenst is. ![]() ![]() welgeteld 1 zin kostte het om de hypocrisie van uw zinnetje te doorprikken!!! Laatst gewijzigd door Anna List : 1 juni 2018 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zoals je alle "kosten/baten"-analyses maakt, maar hier dan zonder baten.