![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ? U bedoelt de lap die de Catalanen gingen geven volgens u? Ik heb er niet veel van gemerkt. Integendeel, het zijn eerder de Catalanen die een lap hebben gekregen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 juni 2018 om 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Catalanen werken je duidelijk op het System.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rajoy is blijkbaar geen minister meer . Die heeft blijkbaar dan toch al een ferme lap van de Catalanen gekregen. ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 23 juni 2018 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elke commentator is elk land is het erover eens: dit was een topprestatie. Op dit moment het enige land dat favoriet was dat bevestigt. Maakt ze dat al wereldkampioen? Neen, maar liever met 5-2 winnen tegen de nr 21 van de wereld dan gelijkspelen of verliezen tegen landen die daaronder staan.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U ging er anders van uit dat de Catalanen massaal voor de onafhankelijkheid zouden stemmen. Niet dus. U zoveelste vergissing. Hier zal ik het maar bij houden. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 juni 2018 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tweede goal van Tunesië met dank aan een speler (Belgisch Team) die een vreselijk verwarde terugspeelbal voor zijn rekening nam?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 juni 2018 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 90% stemde voor de Catalaanse Onafhankelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Momenteel zijn er niet veel ploegen waar ze moeten voor vrezen. De meeste andere landen zijn stuk voor stuk sukkels. Vrienden uit het verre buitenland zeggen me wel dat ze België een sympathieke ploeg vinden en zeer beleefde jongens op het veld. Dat vind ik eigenlijk een mooi compliment . Voor de rest laat het me koud en interesseert het me in feite geen fluit. Het is en blijft een spelletje zonder enige betekenis. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 juni 2018 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Iedereen wil wel onafhankelijk zijn....Misschien mag ik zelfs onafhankelijk zijn. Kan ik helemaal mijn zin doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hebt weer eens ongelijk ????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lukaku en Mertens en Hazard in de lappenmand;
schuif eens op Kompany en Vermaelen. ![]() Inderdaad een meesterzet van onze Catalaan. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 23 juni 2018 om 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst en vooral kwamen er maar 42% van de Catalanen stemmen en daarvan stemden er 89% voor de onafhankelijkheid. Kortom: "dat 89,3% van de 42,6% opgekomen kiezers of 38,0% van het totaal aantal stemgerechtigden een ja-stem heeft uitgebracht." Zo zit het in mekaar. 38% van de Catalanen die voor de onafhankelijkheid zijn. Eerder pover. De Catalanen hebben er dus zeker geen 'lap' op gegeven zoals u beweerde. Integendeel! Maar we gaan hier maar over zwijgen, want de draad gaat over voetbal en in casu uw immer onjuiste voorspellingen in dit verband. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat bent U blijkbaar al vergeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 38,0% pover? Ik zou me zorgen maken mocht zoveel voor onafhankelijkheid zijn, zeker gezien dat niet per se wil zeggen dat 62,0% radicaal tegen is.
Zij die niet stemmen kan het hen blijkbaar niet veel schelen. De publieke opinie keek ook negatief naar Spanje toe. Eigenlijk was het politionele optreden een Spaanse blunder van formaat dat het separatisme enkel populairder heeft gemaakt. Laatst gewijzigd door Weyland : 23 juni 2018 om 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou het. De meeste Catalanen wensen geen onafhankelijkheid. Zij wensen wel een zekere zelfstandigheid maar binnen de Spaanse staat. Net zoals de Franstalige inwoners van Quebec dit wensen binnen de Canadese staat. En meer zeg ik daar niet meer over.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 juni 2018 om 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() Maak u geen illusies, alleen als Duitsland wordt geklopt zullen ze toegeven dat het een sterke prestatie was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prima match, dodelijke counters.
Vanaf het middenveld kan deze ploeg eender wie pijn doen. Al zijn die 2 tegendoelpunten wel iets om over na te denken. Verdedigend is het nog niet in verhouding met de aanval. En of Kompany en Vermaelen daar bij hun (eventuele) heroptreden is aan gaan veranderen lijkt mij wegens gemis aan wedstrijdritme twijfelachtig. Soit; goed gespeeld, goed samengespeeld, goed resultaat. Martinez heeft zijn job duidelijk begrepen. De match tegen Engeland wordt een beetje dubbel. In principe maakt ze niet meer uit, maar om de flow er wat in te houden zou een voortzetting van de goeie resultaten wel goed zijn. Ideaal zou zijn om met een B-team (zonder Hazard, Lukaku ...) de Engelsen toch nog van het veld te spelen maar ik betwijfel of dat gaat gebeuren.
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |