Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juni 2018, 20:54   #81
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Wat doet gij voor export buiten op dit forum uw haat tegenover Walen etaleren? Mijn bedrijf zit tussen die cijfers.
Ik geef cijfers en feiten. Wat jij daarvan maakt is jouw probleem.

Dat jouw bedrijf waar dan ook tussenzit interesseert mij niet, maar het verklaart wel jouw verdediging van Waalse wapens naar landen die door Amnestie worden aangeklaagd wegens schendingen van de mensenrechten.
Oud 26 juni 2018, 20:58   #82
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Weet ik. Feit blijft dat je er geen probleem mee hebt dat "Belgique" wapens verkoopt aan landen die de mensenrechten met de voeten treden. Jouw "excuus" voor die handelwijze is "dat anders andere landen het zouden doen".
In jouw gedachtengang komt het er dus op neer dat Belgique wapen mag verkopen aan héél de wereld,en aan eender wie, omdat "anders iemand anders het doet". Met die ecxuustruus pleit jij je geliefde koningdom, maar vooral Wallonië, vrij van schuld. Amnesty denkt daar heel anders over.

Goed om te weten als je weer eens iemand anders dan jouw geliefde Belgique aanklaagt omdat het/ze/hij de mensenrechten schendt.

Amnesty ? Die kunnen ze kussen. Die subsidieslurpers van de NGO industrie die hun morele highground gaan vieren op kosten van de mensen in de derde wereld die ze (theoretisch) zouden moeten verdedigen ? Lees dit eens, maar hou een emmer binnen handbereik. https://www.independent.co.uk/news/w...-a8374451.html
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2018, 21:03   #83
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
De stommekloten uit de vlaamse regering zouden beter het signaal geven naar onze resterende metaalbewerkende industrie dat vlaanderen ook interesse heeft in wapens produceren en wil verhandelen. Net zoals de fransen, de italianen, de engelsen, de amerikanen en de rest van de fucking wereld doet. Alleen wat snowflake goody two-shoes uit vlaanderen willen weer eens de heilige uithangen... beuââârk...
De grote Panda die niets liever doet dan op de kap van de "fascisten" zitten heeft gesproken. Fuck de mensenrechten! Verkoop ook wapens aan landen die de mensenrechten aan hun laars lappen, stomme Vlamingen! Heel de wereld doet het, dus moeten de Vlamingen hetzelfde doen!
Oud 26 juni 2018, 21:06   #84
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik geef cijfers en feiten. Wat jij daarvan maakt is jouw probleem.

Dat jouw bedrijf waar dan ook tussenzit interesseert mij niet, maar het verklaart wel jouw verdediging van Waalse wapens naar landen die door Amnestie worden aangeklaagd wegens schendingen van de mensenrechten.
Wat doet gij voor de Vlaamse export waar ge u zo roemrucht op baseert? Rien, niets, nada, nothing. Een pluim op uw hoed steken die u niet toekomt. Moest het van u afhangen dan was de Vlaamse export zero.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2018, 21:09   #85
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat jammer toch voor panda en zijn nationalistische soortgenossn dat Vlaanderen het niet nodig heeft om wapens te produceren en te verkopen aan landen die véél, véééél verder gaan met het schenden van de mensenrechten dan het Vlaams Belang, en toch zijn die domme Vlamingen verantwoordelijk voor meer dan 83% van de totale Belgische uitvoer.
Oud 26 juni 2018, 21:17   #86
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat doet gij voor de Vlaamse export waar ge u zo roemrucht op baseert? Rien, niets, nada, nothing. Een pluim op uw hoed steken die u niet toekomt. Moest het van u afhangen dan was de Vlaamse export zero.
Wat ik wel of niet uitvoer heeft geen hol te maken met het FEIT dat Wallonië door amnestie wordt aangeklaagd wegens wapenuitvoer naar landen die een loopje nemen met de mensenrechten. Ik steek geen pluimen op mijn hoed. Dat laat ik over aan degene die beweert dat zijn bedrijf tussen die cijfers zit.
Oud 26 juni 2018, 21:24   #87
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat ik wel of niet uitvoer heeft geen hol te maken met het FEIT dat Wallonië door amnestie wordt aangeklaagd wegens wapenuitvoer naar landen die een loopje nemen met de mensenrechten. Ik steek geen pluimen op mijn hoed. Dat laat ik over aan degene die beweert dat zijn bedrijf tussen die cijfers zit.
Wat denkt ge dat ik zo onnozel ga zijn mijn bedrijf met naam en toenaam hier te plaatsen? Om terug eens mee te maken wat ik jaren terug op het Tertulia forum meemaakte. En een smerige kut van een Limburgse onderwijzeres op pensioen me de BBI stuurde die drie dagen lang mijn bedrijf hebben omgekeerd om dan te stellen dat ze feitelijk niet wisten wat ze bij mij hun tijd kwamen verliezen. Ik was toen nog naïef en "streed met open vizier". Het is door uw soort dat ik dat nooit meer zal doen.
Oud 26 juni 2018, 21:26   #88
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn ergere schurkenstaten dan SA en moest u met export te maken hebben zou u weten dat eender welk bedrijf dat eender wat verkoopt eender welk product aan eender welk land verkoopt. Al de rest is hier pure Walenhaat en partijtje Walen bashen.
Ik kan niet voor andere mensen spreken. Wel kan ik je vertellen dat ik het pervers vind, omdat ik SA een walgelijke staat vindt.

Niet alleen om hun binnenlandse politiek, maar ook vooral hun geopolitieke koers. Wat zij in Yemen aanrichten is een schande.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2018, 21:34   #89
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ik kan niet voor andere mensen spreken. Wel kan ik je vertellen dat ik het pervers vind, omdat ik SA een walgelijke staat vindt.

Niet alleen om hun binnenlandse politiek, maar ook vooral hun geopolitieke koers. Wat zij in Yemen aanrichten is een schande.
Kijk ik werk regelmatig samen met de FIT (Flanders Investment & Trade) en tot nader order staat SA niet op hun zwarte lijst integendeel. En dan nog dan verkoop ik gewoon aan distribiteurs in Libanon die hun bedrijf in SA hebben.
Oud 26 juni 2018, 21:36   #90
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Raas maar razend door, Gipsy. Ik heb totaal geen interesse in jouw bedrijf. ALS het al bestaat. Een zakenman met een succesvol bedrijf steekt zijn tijd niet in een Vlaams forum. Ik ben ook die smerige kut van een Limburgse onderwijzeres op pensioen niet die jou zo te zien te kakken heet gezet, maar waar je mij op aankijkt.
Het interesseert mij nog minder dat de BBI bij jou over de vloer zou geweest zijn. Deze draad gaat niet over jou of jouw eventuele bedrijf maar over Amnestie die SA de grootste afnemer van Waalse wapens noemt, en die dat ontoelaatbaar noemt. Wat jij en je soortgenossen daarvan maken raakt mijn koude kleren niet.
Oud 26 juni 2018, 21:39   #91
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk ik werk regelmatig samen met de FIT (Flanders Investment & Trade) en tot nader order staat SA niet op hun zwarte lijst integendeel. En dan nog dan verkoop ik gewoon aan distribiteurs in Libanon die hun bedrijf in SA hebben.
Nogmaals. Deze draad gaat niet over jou of jouw zakelijke bezigheden maar over de Waalse wapenleveringen aan landen die de mensenrechten schenden. Vandaag is dat Saoedi-Arabië. Gisteren was het Nepal.
Oud 26 juni 2018, 21:49   #92
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Raas maar razend door, Gipsy. Ik heb totaal geen interesse in jouw bedrijf. ALS het al bestaat. Een zakenman met een succesvol bedrijf steekt zijn tijd niet in een Vlaams forum. Ik ben ook die smerige kut van een Limburgse onderwijzeres op pensioen niet die jou zo te zien te kakken heet gezet, maar waar je mij op aankijkt.
Het interesseert mij nog minder dat de BBI bij jou over de vloer zou geweest zijn. Deze draad gaat niet over jou of jouw eventuele bedrijf maar over Amnestie die SA de grootste afnemer van Waalse wapens noemt, en die dat ontoelaatbaar noemt. Wat jij en je soortgenossen daarvan maken raakt mijn koude kleren niet.
Daar hebt ge een punt. Voor u kom ik hier zeker niet en het stopt hier en nu wat u betreft. En wat ik s'avond's doe als moe ben is mijn zaak. Het zal in ieder geval niet op ieder uur van de dag zijn om te lullen zoals gij. Hoogstens kunt ge een bijdrage vinden tijdens mijn middag pauze maar nogmaals ge zijt het echt niet waard om met te converseren. Helaas met mensen zoals u kunt ge alleen maar verliezen. Die trekken u mee naar hun peil waar ze u glansrijk verslaan. Ge moogt Jan van den Berghe en een paar andere vervoegen die ik negeer.
Oud 26 juni 2018, 21:56   #93
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is nu je punt?
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2018, 22:05   #94
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is nu je punt?
Mijn punt is dat zelfs indien er een embargo zou komen voor SA (zeer twijfelachtig, zelfs onmogelijk) ik nog een uitwijkingsmaneuver heb via Libanon. Ik verkoop nu zelfs in China een omzet die niet eens terecht komt in de Vlaamse export. Welcome to the world.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 26 juni 2018 om 22:06.
Oud 26 juni 2018, 22:29   #95
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daar hebt ge een punt. Voor u kom ik hier zeker niet en het stopt hier en nu wat u betreft. En wat ik s'avond's doe als moe ben is mijn zaak. Het zal in ieder geval niet op ieder uur van de dag zijn om te lullen zoals gij. Hoogstens kunt ge een bijdrage vinden tijdens mijn middag pauze maar nogmaals ge zijt het echt niet waard om met te converseren. Helaas met mensen zoals u kunt ge alleen maar verliezen. Die trekken u mee naar hun peil waar ze u glansrijk verslaan. Ge moogt Jan van den Berghe en een paar andere vervoegen die ik negeer.
Wat een geluk dat jij hier niet voor mij komt. Dat ik het niet waard ben om mee te converseren omdat je alleen maar kunt verliezen van mensen zoals ik. Waarom doe je het dan?
Mij interesseert het ook al niet wat jij s'avonds wel of niet doet. Dat is jouw zaak. Ik heb geen interesse in je zakelijke of andere bezigheden. Je hebt zelf gezegd dat je er niets over kwijt wil, en waarom, maar je begint er in elke post opnieuw over. Begin beter eens met te doen wat je zegt, en negeer mij. Dat is al een stuk beter dan mij van vanalles te beschuldigen waar ik van ver of dichtbij niks mee te maken heb.

Jan van den Berghe mag je verlossen uit je vergeetput. Je zult daar geen last meer van hebben. Van mij ben je niet af. Ook niet als je mij negeert. Ik hoef jouw leugenachtige gezeik, valse beschuldigingen en zielige opschepperij niet te negeren.
Oud 26 juni 2018, 22:33   #96
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat is nu je punt?
Zijn punt is dat hij niets kwijt wil over zijn geheimzinnige "bussiness", maar toch neemt hij elke gelegenheid te baat om het er wél over te hebben.
Oud 26 juni 2018, 22:38   #97
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Het enige ik spijtig vind is dat het geen Vlaamse wapens zijn.

Langs de andere kant, Barco is er ook nog. Die maken genoeg materiaal voor de militairen.
Oud 26 juni 2018, 22:39   #98
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mijn punt is dat zelfs indien er een embargo zou komen voor SA (zeer twijfelachtig, zelfs onmogelijk) ik nog een uitwijkingsmaneuver heb via Libanon. Ik verkoop nu zelfs in China een omzet die niet eens terecht komt in de Vlaamse export. Welcome to the world.
Nogmaals. Geen hond heeft interesse in jouw omzet in Libanon, China, of in en even welk ander land dat het niet nauw neemt met de mensenrechten. Deze draad gaat over de grootste afnemer van Waalse wapens en de mensenrechtenorganisatie die dat aanklaagt.
Oud 26 juni 2018, 22:40   #99
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw punt is vooral, dat je desnoods zaken doet met de grootste gangsters, zolang ze maar betalen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2018, 22:41   #100
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Het enige ik spijtig vind is dat het geen Vlaamse wapens zijn.

Langs de andere kant, Barco is er ook nog. Die maken genoeg materiaal voor de militairen.
Dat klopt. Ik heb er naar gezocht maar niets gevonden over Barco dat wapens uitvoert naar landen die de mensenrechten schenden.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be