![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is ook de reden waarom Putin het oosten van Oekraïne in handen wil hebben. Want anders kan de NATO een vloot leggen in de zee van Azow. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor uw (objectieve???)Bloombergse bron: Voor de weinige tegenstanders zal het inderdaad moeilijker zijn geworden, maar ook dat is democratie. De Meerderheid kiest voor Rusland en al wat er bij hoort. Tant pis. Zuid Afrika? Nu de negertjes daar het heft in handen hebben glijden ze langzaam af naar totale criminele anarchie en straffeloosheid. Een genocide op witmans is een mogelijke piste geworden. Beter dan tijdens apartheid zegt u? Laatst gewijzigd door Skobelev : 26 juli 2018 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus staat het vast dat het in de Krim nu slechter gaat dan voorheen. Citaat:
![]() Gij zit hier te janken over 'zelfbeschikkingsrecht' hier en 'zelfbeschikkingsrecht' daar en 'zelfbeschikkingsrecht' overal! Wel, de 'negertjes' hebben nu ook zelfbeschikkingsrecht. En ik vind ook niet dat ze het goed doen. Het kan beter. En hopelijk zullen ze leren van hun fouten. Maar dat is nu een gevolg van een zelfbeschikkingsrecht, waar GIJ zo een voorstander van zijt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals ik de mening heb dat solidariteit grenzen heeft en dat het niet meer dan normaal is dat degene die van de solidariteit geniet, daarvoor ook iets terug doet voor de gemeenschap die hem/haar ondersteund. En de politiek correcten hun vrijheid stopt daar waar die van mij begint. Ik hoef in mijn dorp geen Kinyarwanda te spreken omdat een derde generatie inwijkelingen het vertikt om Vlaams te leren aan hun kinderen. Ik hoef in mijn provincie hoofdstad geen Manderijns te spreken, omdat hier geboren en getogen inwijkelingen hun huwelijkspartner in hun thuisland gaan halen. Ik hoef geen Quechua te spreken in mijn landelijke hoofdstad, omdat andere zich anders beledigd en gediscrimineerd voelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Ge gaat in raadsels schrijven om uw eigen consequenties goed te praten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Zal het u nog eens voorkauwen. Dat ik voor zelfbeschikkingsrecht van de negertjes ben maar dat dit niet uitsluit dat het nu daarom niet beter is in hun land dan toen ze nog niets te zeggen hadden. Maar voer gerust uw polemiekje verder. Op uw eentje welteverstaan. Als het is om er wat de zot mee te houden kan je de pot op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
![]() Citaat:
Het is net UW polemiek! Uw stelling is dat landen/volkeren beter af zijn als ze zelfbeschikkingsrecht hebben. En dan geeft ge zelf voorbeelden die het tegenspreken! Citaat:
![]() Zo win ik te gemakkelijk! Laatst gewijzigd door geertvdb : 28 juli 2018 om 07:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||
|
![]() Citaat:
Jij schrijft regelmatig taalkundige draken waar de zijne in vergelijking haast poëzie is. Citaat:
Skobelev heeft in deze draad betreffende het zelfbeschikkingsrecht zich enkel over de Krim expliciet uitgesproken waar het beter zou zijn. Weet je nog hoe Skobelev Z-A ter sprake heeft gebracht? Als voorbeeld van een land waar het westen zich beter niet had gemoeid. Je vroeg hem nog: "Ge bedoelt dat de afschaffing van de apartheid iets slechts was?". Jij koppelde Z-A aan het zelfbeschikkingsrecht van de zwarten. En je gaat hierboven duidelijk akkoord met de stelling van Skobelev, dat het na de afschaffing van de apartheid in Z-A, het daar niet beter gaat. Oei, weeral drie deelzinnen. Moet ik hem opsplitsen? Citaat:
![]() Zet nog een 'turfje'. ![]()
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 28 juli 2018 om 13:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Is apartheid nu goed of slecht? Is de Krim nu beter af na zelfbeschikkingsrecht? of maakt dat niets uit, zolang er maar zelfbeschikkingsrecht is? En is er in Afganistan door het Westen en Irak een revolutie ingezet? Of was dat enkel de USA? En heeft een volk zelfbeschikkingsrecht als het zelf het zelfbeschikkingsrecht van andere volkeren onderdrukt? En als mijn Spaanse buur zijn grond als Spaanse enclave beschouwt, mag dat? Allemaal vragen die u gesteld heb en waar ik NUL antwoord heb op gekregen. En een andere forummer heeft ook lastige vragen gesteld. Die hebt ge ook JvdB gewijs ontweken. Maar u zelf beklagen, dat kunt ge prima! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Goed zo Geert!
Die strategie van je te gedragen als een bully op de speelplaats en je uit te drukken en te redeneren volgens idem leeftijd, heeft je nog geen windeieren gelegd. Ik bespeur een trotse Geert. ![]()
![]() |
#97 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"Wat hebt ge gedaan deze vakantie?", "Ik heb die fascisten op het forum eens goed op hun donder gegeven!" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, Afrika is dan ook door Blanken opgedeeld en dit op de meest onlogische wijze. En de bevolkingsgroepen zijn door de Europeaan uit hun eigen leefgebieden gehaald en verplaats. Ze zijn door de blanken door elkaar geschud geweest. En wie goed kijkt en oplet, ziet dat men in Afrika steeds minder zelfbestuur heeft, maar de door China opgelgde wetten en regels volgt. En je kan ook niet verwachten dat een bevolkingsgroep die pas in de 19de eeuw kennis maakte met technologie, zich nu al ontwikkeld heeft tot een moderne maatschappij. Maar dit is ver off topic. |
|
![]() |
![]() |