![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad en de aanwezige Turken zijn niets minder dan een invasieve bezetter.
Laatst gewijzigd door Skobelev : 25 juli 2018 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien u er een probleem mee heeft: wat is het verschil met de Krim? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Néé! Hij is binnengevallen en heeft grondgebied geannexeerd. Gij zijt een alwetend wezen? Hoe weet gij dat? Dat is pure speculatie. Zo kunt ge de inval van Duitsland in Polen in 1939 ook goedpraten. Laatst gewijzigd door geertvdb : 25 juli 2018 om 15:19. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat Turkije niet manu militari moest binnenvallen omdat de Turken reeds in de meerderheid waren qua bevolking (zoals bij de Krim) en er bijvoorbeeld ook al een militaire aanwezigheid hadden wegens een marinebasis (zoals bij de Krim). Was de Turkse bevolking, geholpen door de Turkse militaire aanwezigheid, dan ook een bezetter? Mogen ze zich in dat geval per referendum aansluiten bij Turkije? Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 25 juli 2018 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Janoekovitsj was democratisch verkozen. Het parlement bezetten en uzelf baas verklaren is een klein beetje ambras. In Catalonië hebben ze ook een klein beetje ambras gemaakt ![]() Ene nogmaals: het eerste dat de 'rebellen' deden was het Russisch als officiële taal afschaffen. Dat was een raak signaal. Dus ik begrijp Poetin. Wat denk je dat de US of China gedaan zouden hebben in een vergelijkbare situatie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Wat niet verboden is, is toegestaan. Zeker jij zou anders vaak de wet overtreden, nietwaar?
![]() |
![]() |
#69 | |||
|
![]() Citaat:
Gij doet precies of dat normaal is. Ondertussen is die wet ongrondwettelijke verklaard door de Oekrainse RvS. Had Putin daar niet op kunnen wachten? Citaat:
Trouwens, daarom heeft hij krim niet geannexeerd. Het was het geflirt met de Navo van Oekraine dat Putin irriteerde. Citaat:
![]() En China is een dictatuur. Rusland is een 'democratie'. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat was niet goed genoeg voor de USA/Nato/CIA dus moesten de rebellen het Oekrainische parlement gijzelen en alle parlementsleden met het mes op de keel dwingen om Janoekovytsj af te zetten. Het was eigenlijk een invasie van de Nato/Usa dus Poetin had groot gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() Gij weigert op mijn volledige post te antwoorden, ge doet aan cherry picking.
Citaat:
Wat gij rebellen noemt, noemen anderen gewoon het volk. Uw woordkeuze verraden uw extreem linkse wereldvisie. Er waren wel 20 000 protesters, waarvan er ineens 82 werden afgeschoten, Die waren allemaal opgezet door de CIA? Citaat:
Eerst praat ge het niet goed, maar begrijpt ge het wel, nu heeft Putin groot gelijk. Een 'invasie van de Navo/USA'! Waar haalt ge het! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Skobelev : 26 juli 2018 om 05:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Als gij maar niet op mijn vragen moet antwoorden. Gaat ge u echt verschuilen achter JvdB?
Dus ik kom nooit te weten hoe de CIA die Maidan protesters heeft opgestookt. Spijtig, dit forum heeft nog niet genoeg complottheorieën. Laatst gewijzigd door geertvdb : 26 juli 2018 om 06:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben wel blij dat ik hier extreem links en extreem rechts heb kunnen samen brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() De thread gaat over de Krim. Ik stel een vraag over de Krim, en gij ontwijkt de vraag...
![]() Laatst gewijzigd door geertvdb : 26 juli 2018 om 07:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het Westen zich heeft gemoeid en het er m.i. niet beter op geworden is : Syrië, Afghanistan, Irak, Libië, Zuid-Afrika, Oekraïne, Somalië, Sudan, .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
![]() Citaat:
https://www.bloomberg.com/news/featu...ssian-takeover Citaat:
Voor een zelfverklaarde extreem rechtse is uw retoriek opvallend linkiewinkie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf het ogenblik dat je het leefgebied waar je geboren en getogen bent, als je thuisland beschouwd en niet staat te verkondigen dat je herkomst ergens anders ligt. Ik heb donker kleurige collega's die volledig Vlaming voelen en alle recht op inspraak hebben verdient, maar ik heb ook blanke collega's die zelfs in Vlaanderen zijn geboren en school hebben gelopen, maar zich nog steeds Nederlander, Fransman of Italiaan voelen, omdat hun vader van daar afkomstig is. En zij hebben voor mij geen recht op inspraak over zaken die Vlaanderen en België aan belangen. EU-burgers die het nodig vinden deel te nemen aan de verkiezingen in Turkije, moet geen inspraak hebben over zaken die de EU of EU-lidstaten aanbelangen, want zij zijn Turk, geen EU-burger. Dus vanaf dat men het leefgebied waar leeft, als zijn vaderland beschouwd en bereid is indien nodig de wapens op te nemen tegen zijn land van herkomst, dan heeft men recht op inspraak. |
|
![]() |
![]() |