![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een " traditionele vrouw"? Wil zelfs niet weten wat dit volgens haar voor stelt. Wie vreemd gaat heeft daarom nog niet een slechte relatie, maar kiest daar gewoon voor, in de meeste gevallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ... iemand moest de eerste zijn als mannen vreemd gaan dan is het uiteraard hun fout als vrouwen vreemd gaan is het uiteraard ook de man zijn schuld |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bowchickawowow.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hilarisch, playboys en casanova's hebben net perfect door hoe de vrouw in elkaar zit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welkom in de wondere wereld van het feminisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Ik heb een echtgenoot. Hij vrijt met mij.
Laat ons eerlijk zijn, he. Laatst gewijzigd door Guinevere : 30 juli 2018 om 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die betaald voor de seks, niet voor een toverspreuk om een onzichtbaar vriendje te bedriegen.
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je had het evengoed kunnen hebben over dat mijnheer graag eens gaat eten op restaurant ter afwisseling van jouw potje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste relaties in het Westen zijn gebaseerd op deals voor de relatie al begon. Het is een soort van handel geworden op de aandelenmarkt. Leer elkaar kennen en als het op niets uitmondt; vecht en maak het uit. Zo zou het moeten zijn. Niet heel dit zakengedoe van; ik heb 2 cent meer in het huis geïnvesteerd. Ik heb gisteren de afwas gedaan. Ik heb dit of dat gedaan en nu moet jij dit doen. Als het niet meer botert vecht en "be done with it."
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor seks betaal je altijd op de een of andere manier.
Geen enkele vrouw gaat u zomaar seks geven zonder wederdienst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen kan ik me voorstellen _ gegeven de premisse dat mannen er altijd wel zin voor zouden hebben & vrouwen niet en dat dit makkelijk op de aanbod/vraag markt kan geworpen worden indien nodig _ dat het evenwicht aan wederdiensten vaak wel wat verstoord zal zijn...al zeker na verloop van tijd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, u komt niet verder dan handjeschudden.
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe het zeker niet met walrussen op een scooter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2x poging Nee, volgens mij zit ge daar mis. De opzet van feminisme was wel degelijk het opheffen van de ongelijke behandeling Waar wel degelijk wat voor te zeggen viel ...en waar tot op de dag van vandaag op allerhande vlakken nog serieus werk is. Dat het begrip een negatieve connotatie kreeg en werd geassocieerd met manwijven, mannenhaters, etc is deel gekomen door de counterbeweging. Het werd een bijna onuitspreekbaar woord in normale omgang en dienen enkel als scheldwoord of werd gebruikt door andere vrouwen om zich te distantiëren van al wat feminisme onaantrekkelijk maakt bij de tegenpool. Omgekeerd heb je dan weer een groep 'feministen' (bewust tussen haakjes) die er een nationale hobby van gemaakt hebben. |
|
![]() |
![]() |