![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het bij momenten provocerend? Misschien wel maar daarom geen openbare zedenschennis. Het is vooral kleurrijk en uitbundig, mag toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is niet de intocht van Sinterklaas, dat is zeker ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er circuleert een filmpje van, als ik mij goed herinner, de laatste pride in Amsterdam. Een man met enkel een leren broek aan plaatst zijn plastic bekertje in een urinoir om dat dan leeg te drinken. Zomaar, midden op straat. Ik vind het jammer genoeg niet meteen terug: het is waarschijnlijk al gecensureerd.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() "Holebi's" (het modernere woord voor "Homofielen" want zo noemde het in de jaren 80) zullen geen aanvaarding krijgen zolang zij jaarlijks optreden in een ordinaire carnavalsstoet, nog licht uitgedrukt! Meer aandacht voor het traditionele gezin aub! : een kind heeft een vader en een moeder nodig om een zo best mogelijke opvoeding te krijgen om te slagen in het leven!
Nog een voorstel of toekomstalternatief: " zou je je kind een pil geven om homosexualiteit te voorkomen, moest het bestaan?... uit ondervragingen blijkt dat 99% van de ouders dit zou doen! Dat zegt genoeg! Stop dus met holebi's te bepamperen en excessen te kweken! Laatst gewijzigd door zwart op wit : 23 september 2018 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lijkt me allemaal erg vaag, Skobelev Kijk, ... als er in de media homo's voorkomen dan zal je het geweten hebben...die zijn dan ook 101% uit de kast Net zoals ge weet wat een Koen Wouters het liefst op z'n pakje frieten heeft Als gij beweert dat ze oververtegenwoordigd zijn dan moet ge dat aantonen. Wat niet eens zo moeilijk is door ze tellen en af te zetten tegen al de anderen in diezelfde media |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het klopt zelfs voor geen meter. Sinds een aantal pioneers uit de kast de media hebben aangewend is hun zaak er algemeen op vooruit gegaan. Dat gij vindt van niet en in één adem het als perverte freak show benoemt zet je des temeer als uitzondering op de regel. Maar wie weet...'t schijnt dat er méér en méér gelijkgezinden opstaan ( met overigens meerdere extreme gelijkaardige eigenschappen ) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's weer wat anders dan onderzoek hé Mogen we dat an ook stellen voor zaken zoals de love parade en diverse andere evenementen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar... Dat zegt inderdaad genoeg over het feit dat een 100% hetero-cultuur niet zomaar een voldongen feit is/was maar steeds werd gecultiveerd...liefst met een vleugje repressie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het freakshowgehalte? 't zal aan mij liggen.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mocht jij niet zo gecrispeerd reageren, er zou geen hol(pun intended) aan zijn waarschijnlijk. ![]() ben je wel eens naar zo'n pride geweest eigenlijk? ge moet dat is doen. bangelijk positieve sfeer, ge wordt daar instant gelukkig van de vibes daar, en gieren ja dat uiteraard ook, dat doen alle deelnemers daar zelf ook uitgebreid hoor. tip: kies eens een worldpride uit en ga eens kijken. en als gij dan geen krop in uw keel en tranen in uw ogen krijgt als er een delegatie passeert uit pakweg Iran of Afganistan omdat je dan plots echt beseft waarover het gaat, ... echt, dan trakteer ik u op nen Duvel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zet uw Duvel maar klaar, ik ben daar te nuchter voor. Alhoewel, 'k moet zelfs niet van Duvel hebben...
Door te shockeren ga je ook niet meer respect en tolerantie afdwingen lijkt me? Versta me niet verkeerd, iedereen doet wat hij of zij wil. Al vogelen ze open en bloot op die wagens. Maar het neemt niet weg, twee mannen met elkaar vind ik "om te braken". Soms ben je beter onwetend dan dat men u met de neus op de feiten drukt. Zo was er een paar tientallen jaren geleden een film op de VPRO waarin mannenseks expliciet werd getoond. Ik zat bij mijn broer en zijn vrouw en dat was op tv. Sedertdien vind ik dat dus gewoon walgelijk, mag het even? ![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 24 september 2018 om 07:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |